Каталог статей

Головна » Статті » Вчитель вчителю » Уроки [ Додати статтю ]

Математична гра «КВК»

Математична гра «КВК»

 

1 клас

 

Мета. Закріпити знання учнів, розвивати мислення, увагу, пам’ять, кмітливість, винахідливість, виховувати старанність, любов до математики.

Обладнання. Записи на дошці, вирізані з картону хмаринка з краплинками, квіти, на яких приклади з відповідями, малюнки будиночків з числами, картки з предметними малюнками, картки з цифрами.

 

Хід гри

 

І. Вступне слово вчителя.

- Сьогодні ми пограємо у гру, яка називається КВК. Виявимо винахідливих, кмітливих математиків.

-  Поділимось на дві команди. Кожна команда буде виконувати завдання, які я запропоную. За кожну правильну відповідь журі буде нараховувати вам по 1 балу. Виграє та команда, яка набере найбільшу кількість балів.

 

ІІ. Проведення гри.

1 конкурс. «Полий квіти»

На дошці – хмаринка з краплинками, квіти з прикладами. На краплинках – відповіді до прикладів. Діти повинні перенести краплинку до квіточки.

1 команда

4 + 1             8 + 0             7 – 1              0 + 6

1 + 5             10 – 1           6 – 6              3 + 4

 

2 команда

5 + 1             7 + 0             6 – 1               0 + 2

1 + 3             10 – 2           4 – 4               5 + 2

 

2 конкурс. «Мої сусіди»

На аркуші паперу намальований будиночок з числом. Учні називають сусідів цього числа.

1 команда

6     2    8

2 команда

7     5     9

 

3 конкурс. «Футбол»

Учень однієї команди називає будь-який приклад і вказує на учня з іншої команди, який буде відповідати. І навпаки.

 

4 конкурс. «Задачки-вірші»

1 команда

1. Я, Сергійко, Коля, Ванда –

    Це вже зіграна команда.

    Женя, поки що, та Ігор –

    Лиш готуються до ігор.

    Коли навчимо ми їх,

    Скільки буде нас усіх?    (6)

2. Щосили голосить коза:

 -  Ой, біда, біда, біда!

    Всі розбіглися малята,

    Мої любі козенята!

    Одне – у ліску,

    Друге – у стіжку.

    А де інші малюки?

    Той мужиче пісеньки,

    Той стрибнув у діжку,

    Лиш найменший в лiжку.

    Пiдрахуй та підкажи,

    Скiльки діток у кози. (5)

 

3. Пані багаж рахувала —

    Речей щось лишилось замало:

    Валіза, софа i картина,

    Коробка, баул та корзина...

    А де ж цуценя загубилось?

    Втекло, а чи вдома лишилось?

    Речi мерщiй порахуйте,

    Та скiльки лишилось — з’ясуйте. (6)

 

4. Мишки кiшки налякались.

    По кутках порозбiгались.

    Одна — у шпаринку.

    Ще двi — вже за нею.

    Скiльки всього там буде мышей?    (1+2 = 3)

 

5. П’ять кошенят пісок копають,

На сонцi троє засмагають,

А двоє бавляться в травi.

То скiльюi їх? Скажiть менi. (10)

 

2 команда

1. На диванi рiвно в ряд

    Ляльки Танині сидять:

    Два ведмедя, Буратiно,

    Ще й веселий Чiполiно,

    Кошеня та слоненя.

    Поможiть-но, малюки,

    Полiчити іграшки. (6)

 

2. Скiльки пирiжкiв спекла матуся?

    Пироги готує мати.

    Буде дiток пригощати.

    Для Наталки, Вови, Колі,

    Тані, Валi, Галi, Олi

    Пирiжки уже готовi.

    Ще один котусь украв

    І пiд лавку заховав. (8)

 

3. Найвеселіші мишенята

    Учотирьох пішли гуляти.

    А п’ятеро прийшли пізніше,

    І стало всiм ще веселiше.

    Вони сміялись i спiвали.

    А скiльки їх? Порахували? (9)

 

4. Скiльки рiзного у ранцi!

    Я збираю в нього вранцi:

    Фарби, пензлика та зошит,

    Ручку, гумку та линiйку.

    Там щоденник,

    Ключ, сніданок, олівець,

    І Буквар — всьому вiнець. (11)

 

5. Їжачок по лiсу йшов,

    На обід гриби знайшов.

    Під березою — один,

    Двоє під дубочком.

    Скiльки буде в iжачка

    В кошику грибочкiв?    (2+1= 3)

 

5 конкурс. «Будь уважним»

Вчитель показує картки з предметними малюнками, а учнi пiднiмаютъ картки з відповідними цифрами.

 

6 конкурс. «Знак дії»

Вписати пропущений знак дії « + »  або « - ».

1 команда

4...4=8

0...9=9

3...1=2

20 ... 1= 19

15...5=20

6 ..3 = 3

2 команда

18 ... 8= 10

10 ... 2= 12

3...4 = 7

17…7= 10

10... 1=11

20... 10=10

 

7 конкурс. «Числа»

1 команда

Поставити потрібні числа, щоб утворилися різні випадки складу числа 7.

7 = … + …

7 = … + …

7 = … + …

7 = … + …

7 = … + …

 

2 команда

Поставити потрібні числа, щоб утворилися різні випадки складу числа 6.

6 = … + …

6 = … + …

6 = … + …

6 = … + …

6 = … + …

 

8 конкурс. «Задача»

1 команда

Придумати задачу на додавання та записати її розв’язання.

 

2 команда

Придумати задачу на віднімання та записати її розв’язання.

 

ІІІ. Підсумок.

Журі підводить підсумки гри. Команда, що перемогла, нагороджується грамотою, а команда переможених – заохочувальним призом.

 

                                          Цицюра С.М.            м. Сарни

                                                        Рівненська обл.

Категорія: Уроки | Додав: [ADM]Irina (02.12.2008)
Переглядів: 2692 | Рейтинг: 0.0/0
Всього коментарів: 0
Додавати коментарі можуть лише зареєстровані користувачі.
[ Реєстрація | Вхід ]
Никнейм Кащенко Ірина Петрівна (ADM[Irina]) зарегистрирован!