Каталог статей
Головна » Статті » Вчитель вчителю » Уроки | [ Додати статтю ] |
Математична подорож «Пошук скарбу» 1 клас Мета. Закріпити знання, здобуті на уроках математики, розвивати мислення, увагу, пам’ять, спостережливість, кмітливість, винахідливість, прищеплю щеплювати любов до математики. Обладнання. Записи на дошці, карта-схема подорожі, таблиці з магічними квадратами на уважність, плакат з прикладами, малюнки для складання та розв’язування задач, цукерки. Хід заходу 1. Вступне слово вчителя. — Дiти, чи любите ви отримувати подарунки? — Хто їх вам дарує? — А чи даруєте ви подарунки своїм близьким, знайомим? — Сьогодні ми вирушаємо у подорож, щоб знайти скарб, але шукати буде його нелегко, адже треба докласти усiх зусиль: виявити математичні знання, розум, кмiтливiсть, винахідливість, уважність, спостережливість. — Чи готовi ви до подорожi? Отже, вирушаємо. П. Подорож — Перед нами вiдкрилася дорога. Але що це? Дорогу перетинає рiчка. Щоб перейти рiчку через міст, треба виконати завдання. З’ясуємо закономiрнiсть розташування чисел та вставимо пропущене число. 4, 6, 8, 10, 12? (14) — Дорога вiльна. Рушаємо далi. Ось виднiється долина задач. Доведетъся нам їх розв’язати, щоб перейти долину. 1. На яке дерево сiдає ворона пiд час зливи? (На мокре) 2. Бiля годiвницi були 2 горобцi. Прилетiли ще кiлька синичок. Усiх пташок стало 9. Скiльки синичок прилетiло до годiвницi? (7). 3. У рибалки у відрi було кiлька рибин. Пiсля того, як він вийняв з вiдра 8 рибин, там залишилося ще 2. Скiльки рибин було у відрi? (10). 4. У суботу батько посадив 2 дерева. У недiлю він посадив 3 дерева, та ще стiльки посадив син. Скiльки всього дерев посадили вони разом за два днi? (8). 5. Бiля школи споруджують 16-поверховий будинок. Залишилося добудувати 3 поверхи. Скiльки поверхiв уже звели? (13). 6. Дiти вишикувалися парами. Один учень обернувся та побачив ззаду двi пари. Тодi подивився вперед i теж побачив двi пари. Скiльки дiтей iшло у колонi? (10) 7. Четверо приятелiв каталися з гірки на санчатах. Ігор проїхав далi, нiж Сергiйко. Сергiйко проїхав менше, ніж Єгор, але далi, нiж Олег. Хто проїхав менше за всiх? (Олег). — Ось i перейшли долину. Що це? Знову перепона. Ми потрапили у болото. Щоб його перейти, треба розв’язати магiчнi квадрати. Розв’язуть магічні квадрати — Ідемо далi. Я бачу ліс. Він теж не хоче нас пропускати. Треба виконати його бажання. Попрацюємо з паличками. — Побудуємо з паличок: - ялинку - ракетку - хатинку — Щось ми втомилися. Давайте перепочинемо у лiсi. Фізкультхвилинка Ноги ширше, руки в боки — Лiс зiйшов в короткi строки. Вiтру лiсу не зламати. Для звірят лiс—їжа й хата. Гiлля-руки пiдняли, Сонцю шану вiддали. А земельцi поклонились, Гiллям долу нахилились. — Iдемо далi. Виднiєтъся знову вода. Так це ж озеро. Потрібно скласти 3 задачi про качок за виразами: 10+2, 12—2, 10—2. — Продовжуємо далi. Перед нами якась цiкава дорога. — Дiти, а ви бачили таку дорогу? Це залiзнична колiя. По нiй рухаються потяги. Шлагбаум закритий. Доведеться виконати ось таке завдання, щоб відкрився шлагбаум. (У квадратах в левному порядку розставленi точки. Дiти дивляться на квадрат, потiм квадрат закривається і пробують так само розставити точки у порожньому квадраті. — Який довгий шлях пройшли, але ще не дiсталися до скарбу. Мабугь, ми вже скоро до нього дiйдемо. — Дiти, куди ми потрапили? Стоятъ вулики, а навколо лiтають бджоли. — Так, справдi, це пасiка. — Щоб бджоли нас не покусали, треба скласти i розв’язати задачу за малюнком. БУЛО – 10 ВИЛЕТІЛО – 4 ЗАЛИШИЛОСЬ -? - Мандруємо далі. — Куди це ми потрапили? Так це ж наша рідна школа! Невже тут заховано скарб? Як довго мандрували, а потрапили до того місця, звідки вирушали. Отже, останнє завдання, яке доведеться виконати — розв’язати приклади, розгадати зашифроване слово, яке пiдкаже нам, де знаходиться скарб. 7—2, 7—6, 2+4, 10—2, 14—4, 12 - 10, 1+8, 10—7. 1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 П З Л Ж С О М Р А Т Зашифроване слово: спортзал. Дiти йдуть у спортзал i забирають скарб — цукерки. Ш. Пiдсумок подорожi. Цицюра С.М. м. Сарни Рівненська обл. | |
Переглядів: 3762 | Рейтинг: 1.0/1 |
Всього коментарів: 0 | |