Каталог статей
Головна » Статті » Вчитель вчителю » Уроки | [ Додати статтю ] |
Математичний турнір кмітливих 2 клас Мета. Розвивати увагу, пам’ять, логічне мислення, кмітливість, зв’язне мовлення, виховувати старанність, інтерес до математики. Обладнання. Записи на дошці, грамота, таблиця з буквами і числами, картки з ребусами, картки із задачею для капітанів команд. Хiд заходу І. Вступне слово вчителя. — Сьогоднi ми проведемо математичний турнір кмітливих, який допоможе виявити серед вас сильних, розумних, кмiтливих, уважних. — Ваше завдання: подiлитися на дві команди, обрати капiтана, придумати назву команди. — Журi буде оцiнювати ваші вiдповідi на мої запитання. За правильну вiдповiдь — 1 бал, за неправильну — 0. Переможцем буде та команда, яка набере найбiльшу кiлькiсть очок. II. Проведення турніру. І конкурс «Розминка» І команда 1. Скільки сантиметрiв у 1 дм? ( 2. Летiло п’ять голубiв. Трьох мисливець убив. Скільки зосталося? (Три, бо двоє полетіло). 3. Якщо машина їде, яке колесо в неї не крутиться? (Запасне). 4. Чи може страус назвати себе птахом? (Нi. Він не може говорити). 2 команда 1. На скiльки 1 дм менший відд 1 дм 2. Двоє учнів грали в шахи 30 хв. Скiльки хвилин грав кожен учень? (30 хв.). 3. Що можна потримати тiльки в лiвiй руцi? (Праву руку). 4. На галявині гралися зайцi. Всьго у них 18 вух. 4 зайці сховалися. Скiльки зайцiв залишилося? (5 зайців). 2 конкурс «Розв’язування цікавих прикладів» — Ви знаєте, що слова пишутъся буквами. Але їх можна писати не тiльки буквами, а й цифрами та iншими значками. Наприклад, коли треба передати таємне повідомлення, щоб ворог не розгадав його, то замістъ букв використовуютъ цифри або значки, якi замінюють певну букву. — Ось таблиця з буквами i числами. Розглянемо букви на таблицi. Розв’яжемо приклади i складемо слова залежно від результатів, які дістали при розв’язанні. А—1, Б—2, В—3, Г—4, Г- 5 , Д—6, Е—7, Є—8, Ж—9, З— 10, И —11,І—12, Ї— 13, Й— 14, К— 15, Л— 16, М— 17, Н —18, О—19, П—20, Р—21, С—22, Т—23, У—24, Ф—25, Х—26, Ц—27, Ч—28, Ш—29, Щ—3О, Ь—31, Ю—32, Я—33. І команда 1) 18 + 4= С 31—30= А 63—57 = Д 37— 18 = О 63—48 = К 2) 44—22= С 55—37 = Н 71—59 = І 49—45 = Г 2 команда 1) 26 — 16 = З 29—18 = И 9 + 8 = М 21—20= А 2) 8 + 7= К 30—27= В 26— 14 = І I6 + 7 = Т 23— 12 = И 3 конкурс «Кращий обчислювач» До дошки виходять два учні з кожної команди — обчислювачi. Вони розв’язують приклади. І команда ...+ 19=27 13+ ...=32 ...—I6=27 19+...=54 ...-24=39 2 команда 6 + 38= 26—... =17 14+...=51 29+ 16= 47—...=19 4 конкурс « Цікаві квадрати» 5 конкурс «Розгадування ребусів» І команда 2 команда 100 ляр 7’я 40 а ті 100 вi 3 на ак 3 са 6 конкурс «Завдання для капітанів команд» І команда Бровченко, Мороз, Петренко i Савченко живугь на одній вулiцi. Один з них кравець, другий — тесляр, третiй — тракторист, четвертий — садiвник. Одного разу кравець прийшов до свого друга тесляра, щоб попросити його полагодити дверi, але йому сказали, що тесляр допомагає Морозу ремонтувати дах. Визначити професiю кожного, коли відомо, що: 1) Петренко не тесляр, а Савченко живе далеко вiд тесляра; 2) Мороз не вмiє водити трактора, а Петренко з трактористом сусiди; 3) Петренко — не кравець. Кравець Садівник Тесляр Тракторист Бровченко - - + - Мороз + - - - Петренко - + - - Савченко - - - + 2 команда Троє друзiв дитинства Сергiй, Микола й Олег (iнженер, лікар i вчитель) зустрілися в купе поїзда. З розмови з’ясувалося, що: а) Сергій i вчитель сиділи колись за однією партою; б) iнженер i Олег — любителi шахiв; в) Микола з лiкарем пiсля закiнчення школи жодного разу не зустрiчалися; г) Олег з учителем працюють в одному мiстi. Назви iмена iнженера, лiкаря i вчителя. Інженер Лiкар Вчитель Сергій + - - Микола - - + Олег - + - Відповідь: Сергiй — iнженер, Олег — лiкар, Микола — вчитель. ІІІ. Підсумок гри
Цицюра С.М. м. Сарни Рівненська обл. | |
Переглядів: 3969 | Рейтинг: 0.0/0 |
Всього коментарів: 0 | |