Каталог статей
Головна » Статті » Вчитель вчителю » Уроки | [ Додати статтю ] |
Математичний ранок 2 клас Мета. Поглибити знання з математики, розвивати кмітливість, швидкість, увагу, уяву, виховувати інтерес до математики. Обладнання. Лист від Знайка, записи на дошці, картки з числами, круг із зайчиками, кружечки. Хід заходу І. Вступне слово вчителя. — Доброго ранку, діти. Вчора я отримала лист від Знайка. Послухайте, що він пише. «Дiти, я дуже засмучений. Незнайко потрапив до мого будиночка i порозкидав усi записи. Я не знаю, як все це довести до ладу. Я прошу у вас допомоги. Для цього менi потрiбнi уважнi, кмітливi, швидкi, спритнi. Щоб виявити таких, я надіслав вам цікавi завдання». — Дiти, допоможемо Знайцi? — За кожну правильну вiдповідь я буду давати кружечок. П’ятеро дiток, у яких буде найбiльша кількiсть кружечків, вирушить до Знайка. ІІ. Запитання до дітей. 1. На грушi росло 7 груш, а на вербi —5. Скiльки груш росло на вербi? (На вербі груші не ростуть). 2. У сiм’ї троє синів. Кожний має сестру. Скiльки всього дітей у сiм’i? (4). 3. Що є спiльного у днях тижня, нотах, кольорах веселки і чудесах світу? (7). 4. На гiлцi сиділо 5 ластiвок. Друга ластівка полетiла. Скiльки ластiвок залишилось? (4). 5. Оксана допустила в диктантi 2 помилки, а Сашко, який у неї все списав, — 5 помилок. Скiльки особистих помилок у диктантi допустив Сашко? (3). 6. Сестра старша за брата на 7 рокiв. На скільки рокiв вона буде старша вiд нього через 3 роки? (На 7 років). 7. Роздiлити порiвну 3 апельсина мiж 2 батьками і 2 синами. (Розділити між дідом, батьком, сином). 8. У кожному рядку знайти зайву величину. 23м 4см 7м 10кг 5с. 7год. 4грн. 6с. 10дм 12дм 1см 1кг 9. Мене звати Микола. У моєї сестри тiльки один брат. Як його звати? (Микола). 10. Три хлопчики — Микола, Петро, Іван вирушили до магазину. По дорозi вони знайшли 10 к. Скiльки б грошей знайшов Iван, якби пішов до магазину сам? (10 к.). 11. У гаражi стояло 3 вантажнi i 3 легковi автомобiлi. 5 автомобiлiв поїхало. Скiльки автомобiлiв стало у гаражi? (1 автомобіль). 12. Знайти невідомий доданок. 6+.. =12 (6) 13. Назвати числа у порядку зростання: 97, 35, 32, 77, 99. 14. Горіло 7 свічок, 2 з них згасли. Скiльки залишилося? (Дві, які згасли, а інші згоріли). 15. У двох ящиках лежало 15 м’ячiв. Коли з другого ящика взяли 3 м’ячi, то в ньому залишилося 7 м’ячів. Скiльки м’ячiв було в першому ящику?(5 м’ячів). 16. Петрик слабший від Миколки. Володя сильніший за Петрика. Хто найслабший? (IIетрик). 17. Оленка темніша, ніж Люба i молодша від Ніни. Оленка свiтліша, нiж Ніна i старша за Любу. Хто найтемніший?Хто наймолодший? (Ніна – найтемніша, наймолодша – Люба). 18. Учнi посадили 6 лип, дубiв — на 4 бiльше. А берiз — на 2 менше, нiж лип. Скiльки дубiв посадили учні? Скiльки берiз? ( Дубів - 10,беріз - 4). 19. У крузi розміщено 10 зайчикiв. Треба подiлити круг чотирма прямими так, щоб кожний зайчик був вiдділений вiд iнших прямими. ІІІ. Підсумок уроку Визначення 5 учнів, які йдуть в гості до Знайка. Цицюра С.М. м. Сарни Рівненська обл. | |
Переглядів: 4024 | Рейтинг: 2.0/1 |
Всього коментарів: 0 | |