Каталог статей
Головна » Статті » Поради психолога » Поради вчителям | [ Додати статтю ] |
У категорії матеріалів: 118 Показано матеріалів: 81-90 |
Сторінки: « 1 2 ... 7 8 9 10 11 12 » |
Сортувати по: Даті · Назві · Рейтингу · Коментарям · Переглядам
Поради батькам
[318]
Поради та рекомендації
|
Поради вчителям
[118]
Іноді вчителям доводиться звертатися до психолога з різних питань...
|
Поради учням
[11]
Шкільний психолог завжди допоможе дитині у її проблемах
|
Шкільний психолог
[113]
Хто такий шкільний психолог
|
Cім'я - територія спільна
[71]
Психологія взаємовідносин між батьками
|
Корекційно-розвивальна робота [10] |
Хочеться яскраво презентувати свій досвід, захистити авторську концепцію чи розробку уроку - а в очах туман, горло пересохло, і найкращі фрази заготовленої вдома промови приходять на думку вже після закінчення співбесіди... Знайома ситуація?.. |
Особистісно зорієнтований підхід у навчанні грунтується на сприйнятті індивідуальності, самоцінності дитини як носія суб'єктивного досвіду, який складається у неї з перших днів життя. |
Продовження статті |
На запитання: що є найскладнішим для вас у передатестаційний період - учителі зазвичай відповідають: написання творчої роботи або узагальнення власного досвіду. Ця стаття допоможе зробити вашу роботу планомірною і раціональною та надати атестаційній комісії якісний інтелектуальний продукт. |
Якщо говорити про психологічні причини неуспішності, то, насамперед, основними чинниками порушення навчальної діяльності є недоліки та дисгармонічність розвитку інтелектуальних здібностей учнів - вищих форм мислення, що не одержали розвитку в початкових класах, а також неповноцінність початкових шкільних навичок, основними з яких є навички читання |
Чи часто ви в собі сумніваєтесь? Напевно, кожний другий відповість на це запитання ствердно, адже багатьом із нас притаманно переживати через дрібниці, звинувачувати в усьому себе, мучитись випадковими підозрами. Звідкіля ж беруться подібні думки і як з ними боротись? |
Існує п’ять основних стилів вірішення конфлікту. |
Учень має право на особистісний шлях розвитку та вибір засобів навчальної діяльності в межах її завдань. |
Луи Пастер говорил, что человек очень мало использует возможности своего головного мозга. Ученые считают, что умственный потенциал человека, на самом деле, больше, чем принято считать. |
Відсутність вільного часу, надзвичайна зайнятість, постійний поспіх, численні проблеми, часті стреси, оточуючий шум - і так майже кожного дня. Як результат - зниження працездатності, денна сонливість, частий головний біль... |