Каталог статей
Головна » Статті » Вчитель вчителю » Вчитель студенту | [ Додати статтю ] |
У категорії матеріалів: 219 Показано матеріалів: 101-110 |
Сторінки: « 1 2 ... 9 10 11 12 13 ... 21 22 » |
Сортувати по: Даті · Назві · Рейтингу · Коментарям · Переглядам
Уроки
[2644]
Розробки уроків з різних предметів
|
Загальношкільні заходи
[731]
Свято першого і останнього дзвоника, сценарії на інші тематики
|
Класні виховні заходи
[1843]
Cценарії свят та виховних годин, інформаційні хвилинки
|
Готуємось до батьківських зборів
[303]
Додатковий та цікавий матеріал для проведення батьківських зборів
|
Я - класний керівник
[341]
Поради та рекомендації у виховній роботі, характеристика учня та класного колективу
|
Гурткова робота
[161]
План роботи гуртка
|
Новини
[657]
Новини, поради та рекомендації
|
Допомога молодому вчителю
[348]
Корисні поради
|
Вчитель студенту
[219]
Співпраця та допомога
|
"Методична скарбничка"
[1099]
Методична допомога учителям у роботі, співпраця, допоміжний архів
|
Християнська етика в українській культурі
[192]
Пояснювальна записка, уроки та сценарії для вчителів,інформація для батьків та дітей
|
Календарно-тематичне планування
[348]
На допомогу вчителю
|
Заняття з майбутніми першокласниками
[42]
Конспекти підготовчих занять
|
Здоров'я вчителя
[29]
Статті
|
Навчання учнів з вадами у психічному чи фізичному розвитку
[51]
Методичні поради
|
Інноваційні технології навчання
[188]
На допомогу вчителю
|
Охорона життя та безпека праці
[198]
Інструкції, пам'ятки, правила поведінки
|
Для душі...
[119]
Поетична сторінка
|
Логопедичні заняття [24] |
Олімпіади та конкурси
[111]
Олімпіадні та конкурсні завдання з математики, української мови, природознавства
|
Принцип наочності навчання вимагає залучення до сприймання всіх органів чуття учня. |
Принцип активності, свідомості та самостійності учнів є немовби похідним від принципу мотивації. |
Принцип науковості змісту і методів навчання вимагає відповідності їх сучасному розвиткові науки й техніки, що диктує введення до навчальних програм знань із різних галузей науки. |
Принцип вимагає, щоб знання, уміння і навички формувались системно, в певному порядку, щоб кожний елемент навчального матеріалу логічно пов'язувався з іншим, а нові знання спиралися на засвоєні раніше і створювали фундамент для засвоєння наступних знань |
Принципи навчання (дидактичні принципи) — певна система основних дидактичних вимог до навчання, дотримання яких забезпечує його ефективність. |
Учитель є насамперед організатором і керівником пізнавальної діяльності учнів, створює умови, за яких вони можуть найраціональніше і найпродуктивніше вчитися. |
Процес навчання істотно відрізняється від навчального процесу. |
Навчання — одна із стрижневих складових педагогічного процесу в різних освітніх системах — виконує певні функції. |
Навчання — процес взаємодії вчителя та учня, в результаті якого учень засвоює знання, набуває вмінь і навичок. |
Сім'я є природним середовищем первинної соціалізації дитини, джерелом її матеріальної та емоційної підтримки, засобом збереження і передання культурних цінностей від покоління до покоління. |