Каталог статей
Головна » Статті » Літній оздоровчий табір (пришкільний та ін.) » Барви сонячного літа | [ Додати статтю ] |
Організація роботи за інтересами з дітьми та підлітками в умовах оздоровчого закладу (методичні поради гурткової роботи)
Рекомендовано комісією з проблем виховання дітей та учнівської молоді науково-методичної ради з питань освіти Міністерства освіти і науки України. Протокол №8 від 4 квітня 2002 року.
Влітку триває робота з розвитку інтересів та уподобань дітей і підлітків. Педагогічні колективи оздоровчих закладів мають створити всі умови для творчого розвитку дітей, задоволення їх інтересів у гуртках, секціях, клубах. Гурток як основна форма здійснення позашкільної роботи з дітьми сприяє розширенню і поглибленню спеціальних знань, задоволенню індивідуальних інтересів і нахилів, розвитку творчих здібностей, організації дозвілля та відпочинку шляхом залучення учнів до різноманітних видів діяльності. Головне завдання гурткової роботи в оздоровчих закладах — розвиток інтересів і творчого потенціалу дітей та підлітків. Крім спеціальних знань та умінь, які отримують діти та підлітки у процесі гурткової роботи, заняття у гуртках оздоровчих закладів сприяють розвитку працелюбства та творчого ставлення до справи. Гуртки класифікуються за напрямом діяльності, тривалістю та стабільністю проведення, віком дітей, змістом діяльності. Враховуючи короткотривалий період перебування дітей в оздоровчому таборі, радимо організувати роботу таких гуртків, які не потребують великих матеріальних витрат на їх оснащення, матеріально-технічного забезпечення. Це можуть бути гуртки еколого-натуралістичного напряму - "юних друзів природи", "квітникарів", "екологів", виробів з природного матеріалу; технічної творчості - "початкового технічного моделювання", "художньо-технічні", "повітряний змій"; декоративно-прикладного мистецтва - розпису, різьблення; туризму і краєзнавства; художньої творчості - вокальні, театральні, хореографічні, спортивні та інші. До збірника ввійшли орієнтовні програми роботи гуртків різного спрямування в оздоровчих закладах. Програми мають орієнтовний характер: у залежності від кліматичних та природних умов, від оснащення технічними засобами, рівня підготовки та вікових особливостей дітей керівник творчого об'єднання може вносити корективи у програму, змінювати кількість годин. Бажано не обмежувати кількість дітей у гуртку, залучати до роботи всіх бажаючих, а також проводити заняття на свіжому повітрі. Плануючи роботу за інтересами, педагогам, вихователям необхідно враховувати вікові та психологічні особливості дітей і підлітків. Слід обрати такі форми і методи роботи, які сприяють розвитку їх творчих можливостей, формуванню доброзичливості, любові, поваги до однолітків та дорослих.
Методичний посібник "Барви сонячного літа"
| |
Переглядів: 2453 | Коментарі: 1 | Рейтинг: 0.0/0 |
Всього коментарів: 1 | |
|
ble>