Урок 21. Душевна щедрість.
Людина зі щедрим серцем не жадібна, не заздрить, не радіє з чужого горя, бажає всім добра. Така людина має багато добрих друзів. Перегляд мультфільму “Казка про жадібність”.
Урок 22. Ласка ласкою озветься .
Родина – місце, де закладаються найкращі риси характеру, такі як піклування, терпіння, розуміння, вміння прощати, взаємодопомога.
Урок 23. Любов творить чудеса.
Любов до інших реалізується у справах, коли долається егоїзм і виявляється жертовність. Про це свідчить багато життєвих прикладів.
Перегляд та обговорення мультфільму за твором В. Катаєва “Квіточка - Семиквіточка”.
Урок 24. Вербна неділя.
Євангельська розповідь про вхід Ісуса Христа до Єрусалима. Маленькі діти прославили Спасителя, коли Він ішов на подвиг визволення людей від зла. Народні традиції цього свята.
Урок 25. Воскресіння Христове – перемога Божого милосердя над злом.
Розповідь (адаптована) про історію хресної смерті та Воскресіння Христа. Визволення добрих людей (праведників) з полону пекла і введення їх у Царство Боже.
Урок 26.Зустрічаємо свято.
Народні традиції святкування Воскресіння Христового — Пасхи. Значення пасхального привітання “Христос воскрес! — Воістину воскрес!” Виготовлення пасок, розмальовування писанок.
Урок 27. Священний подвиг захисників Вітчизни.
Найбільша у світі любов – віддати своє життя заради життя ближніх.
Розповідь про подвиг захисників Вітчизни у роки Великої Вітчизняної війни. Пам’ять — виявлення нашої подяки героям.
Урок 28. Золоте серце мами.
Чи вдячні ми своїм матусям і бабусям за любов, ласку, терпіння й турботи, якими вони оточують нас? Обговорення оповідання “Рахунок мамі”.
Жони-мироносиці. Традиція привітання жінок у неділю жон-мироносиць. Підготовка до привітання мам. Виставка малюнків.
Урок 29. Учись творити добро.
Будь-яка добра справа потребує сумління, наполегливості, витримки, сили духу. Про це говорять і Святе Письмо, і народна мудрість. Прикладами цього є історичні, легендарні, казкові герої, шлях яких дорогою добра та милосердя пролягав через випробування.
Урок 30. Радість від творення добра.
Підсумковий урок. Справжнє чудо – творення добра. І в кожного з нас є можливість творити чудеса. Не треба шукати чогось неможливого, а просто творити добро. |
Учень отримує уявлення
про такі євангельські події, як вхід Господній до Єрусалима, смерть і Воскресіння Христа, зустріч із жонами-мироносицями; про чесноти щедрості, прощення, жертовності, сумління, наполегливості;
визначає зміст релігійних свят (їх духовне значення); своє ставлення до інших на засадах християнських чеснот – співчуття, жертовності, вдячності;
називає приклади доброчинності з Біблійних, історичних та казкових сюжетів;
порівнює своє вміння творити добрі справи з прикладами, що наводяться на уроках з Біблійних оповідей та літературних творів;
розуміє важливість взаємоповаги й любові в родині та між іншими людьми, вплив на душу людини добрих і злих вчинків;
пояснює необхідність допомагати людям у різних життєвих ситуаціях;
використовує знання про гостинність, турботу про ближніх, про милосердя й щедрість під час свят та у повсякденному житті християн;
висловлює власні думки про значення родини, рідного краю у своєму житті , про свою любов і свої обов’язки щодо збереження краси рідного краю і добрих стосунків між членами родини;
характеризує ознаки християнських і родинних свят, зміст окремих дій та вчинків людей під час проведення цих свят;
вміє виконувати народні пісні, пов’язані з християнськими традиціями, готуватися до проведення свят, готувати прості святкові страви, виробляти святкові прикраси та подарунки; зображати на малюнках деякі символи християнських свят, передавати в кольорі настрій своєї душі, атмосферу свята.
орієнтується в поняттях “свята релігійні”, “Великий піст”, “Вербна неділя”, “Великдень” (“Воскресіння Христове”). |