Каталог статей

Головна » Статті » Вчитель вчителю » Християнська етика в українській культурі [ Додати статтю ]

Урок 3. Божий світ навколо нас

Урок 3. Божий світ навколо нас

 

1 клас

 

Мета уроку: розповісти учням про створення світу, розвивати світогляд; збагачувати словниковий запас учнів; виховувати почуття відповідальності перед природою.

Тип уроку: комбінований.

Обладнання: музичний супровід (Р. Глієр "Ранок"), малюнки з краєвидами рідного краю і тваринами, шаблони для самообробки, зошит, підручник, Біблія.

 

Хід уроку

 

1. Актуалізація знань, умінь, навичок учнів.

– Назвіть правила руху дорогою добра.

– Як ви розумієте таке правило "Твори добро, де тільки можеш"?

– А які з цих правил ти намагаєшся виконувати?

2. Мотивація навчальної діяльності, оголошення теми і мети уроку.

– Сьогодні на уроці ми познайомимося зі створенням світу, у якого є Творець, дізнаємося багато цікавого про рослинний і тваринний світ, зробимо символічні предмети шести днів творення.

3. Пояснення нового матеріалу.

3.1. Бесіда з учнями:

– Давайте уважно подивимося навколо себе. Що ви бачите?

Усе, що існує навколо нас, що ми бачимо і не бачимо, – все це називається світом.

– А яке слово нагадує вам слово "світ"?

Нас з вами оточує чарівний світ: рослини і тварини, гори і моря, люди і зорі. Ми бачимо цей світ і розуміємо, що він створений гарно і мудро.

– Хто ж усе це створив? Хто є творцем усього живого? А також творцем самої землі і неба, гір і морів, річок і струмочків?

3.2. Читання біблії про створення світу.

3.3. Творча хвилинка (робота у зошитах).

– На власний розсуд намалюй найгарнішу рослину або тварину, створені Богом.

3.4 Прослуховування муз. супроводу (Р. Глієр "Ранок").

– Розкажи, чому саме таку тварину ти намалював. Чи робиш ти щось, щоб зберегти світ, подарований нам Творцем?

4. Систематизація та узагальнення знань, умінь, навичок учнів.

4.1. Розгадування загадок:

Поле не міряне, вівці не раховані, пастух рогатий (небо, зорі, місяць).

Червоні коромисла через ріку повисли (веселка).

Ноги на полі,

Середина на дворі,

Голова на столі (пшениця).

 

На городі молода

Пишні коси розпліта,

У зеленії хустинки

Золоті хова зернинки (кукурудза).

 

Які ноги заввишки,

Такий ніс завдовжки,

Хату на хаті має,

Жабам рахунок знає (лелека).

 

Під мостом крутить хвостом (риба).

4.2. Хвилинка допитливих.

Показ малюнків з тваринами і рослинами:

– Хто є царем звірів?

– Так, лев. Вони живуть великими родинами, полюють колективно. Пісочний колір шкіри допомагає левам ховатися та бути непомітними серед сухої трави африканської савани. Полюють зазвичай левиці.

– А хто є царицею серед квітів?

– А знаєте, хто є довгожителем серед домашньої птиці? (Гусак може жити 25 років).

– Хто вважається найрозповсюдженішим птахом на землі? (Домашня курка).

4.3. Виготовлення моделей.

У кожному предметі робимо дірку, одягаємо нитку і вішаємо на дріт. На кожному предметі ставимо цифру, якого дня це було створено Богом.

5. Підсумок уроку.

– Що таке світ?

– Хто знає, що таке Божий світ?

– Скільки часу Бог творив світ?

       На який день створив тварин?

 

Діденко Т. В., вчитель ЗНЗ № 293 м. Києва

http://shkoladobra-edu.org.ua/

Категорія: Християнська етика в українській культурі | Додав: [ADM]Irina (07.06.2009)
Переглядів: 3653 | Рейтинг: 0.0/0
Всього коментарів: 0
Додавати коментарі можуть лише зареєстровані користувачі.
[ Реєстрація | Вхід ]
Никнейм Кащенко Ірина Петрівна (ADM[Irina]) зарегистрирован!