Каталог статей
Головна » Статті » Вчитель вчителю » Християнська етика в українській культурі | [ Додати статтю ] |
Урок 26. Плекати свою душу.
Притча про сіяча
1 клас Мета: ознайомити учнів з поняттям "притча", розглянути притчу про сіяча; підвести дітей до розуміння глибоких Божих істин через притчі; розвивати логічне мислення, зв'язне мовлення; сприяти вихованню бажання у дітей не лише слухати Слово Боже, а й виконували його у своєму житті. Обладнання: ілюстрації, фланелеграф, панорама поля, поробка, друковані матеріали. Хід уроку I. Актуалізація знань учнів. 1. Бесіда: – Яка зараз пора року? – Які ознаки приходу весни? – Весна може бути не лише в природі, а й у нашій душі. Подібно до того, як у природі, у нашій душі, проростають квіти любові, добросердя, чуйності до людей і усього живого. Природа готується до зустрічі з весною, люди – до найбільшого свята – Воскресіння Христового, щоб прийняти в себе світло любові нашого Спасителя, Який помер за наші гріхи і воскрес заради людей. А як ми можемо готуватися до цього свята? 2. Пісня "Сходить зернятко". 3. Продовження бесіди: – Праця людей навесні. Проростай, зерно Проростай, зерно, із землі, Вже вернулися журавлі. І над полечком - синя вись. Проростай, зерно, не барись. Знову зеленню вкрий лани, Мідним колосом задзвени. Проростай, зерно, виростай На багатий наш урожай. Анатолій Качан II. Повідомлення теми, мети уроку. – Сьогодні на уроці ви почуєте притчу про сіяча, людину, яка засіває поле зерном. Порівняння сучасного способу сіяння з тим, як це робили колись. /демонстрація сіяча/ III. Ознайомлення з новим матеріалом. 1. – Що таке притча? Притча – повчальна історія з життя людей, яка дає мудрі поради. – Хто розповідав притчі? Коли Ісус жив на цій землі, він навчав людей через притчі. Головними героями Його притч були звичайні люди, тварини, рослини, предмети побуту, Царство Небесне. (демонстрація на фланелеграфі). 2. Біблія. 3. Розповідь притчі вчителем, її синхронна демонстрація (панорама поля). Матвія 13, Марка 4, Луки 8. – при дорозі, подзьобане птахами; – каміння, засохло; – терен, заглушив; – добра земля, плід у 30, 60, 100 раз. 4. Перевірка первинного сприймання притчі. а) стислий переказ притчі (за ілюстрацією); Коли Ісус розповів цю притчу своїм учням, вони не зрозуміли, чого Він хотів їх навчити. Ви мабуть також не зможете одразу цього зрозуміти. 5. Аналіз змісту притчі. а) сіяч – Ісус, зерно – Його Слово, поле – серце людини; б) різна здатність приймати Слово Боже (ілюстрація 4 сердець) - Що зображено на серці? 6. Розучування "Золотого вірша" з рухами. "Щасливі ті, які чують слово Боже і виконують його" Луки 11:28 IV. Узагальнення і систематизація знань учнів Розгадування кросворду 1. Людина, яка сіяла зерно, (сіяч) 2. Що сіяв сіяч? (зерно) 3. Хто подзьобав зерно? (птахи) 4. Що спалило паростки? (сонце) 5. Що у цій притчі означає зерно? (слово) 6. Що заважало зерну рости? (терни) 7. Що у цій притчі означає ґрунт? (серце) 8. Місце, де птахи подзьобали зерно? (дорога) 9. Одне з місць, куди впало зерно, (камінь) V. Підсумок уроку. 1 .Підсумкова бесіда: – Що таке притча? – Що у цій притчі означає зерно, поле, сіяч? – Про що говорить кожний малюнок? 2. Робота з підручником – Чого не вистачає? 3. Завдання "Моє серце" –Яке б з цих сердець ви б хотіли мати? Намалюйте. 4. Вручення "сердечок". Андрійчук О. О., вчитель ЗНЗ "Ріка життя" м. Києва | |
Переглядів: 6927 | Рейтинг: 3.2/5 |
Всього коментарів: 0 | |