Програма спостереження на уроці за здійсненням розвитку мислення учнів
(Орієнтовна)
1. Загальні відомості про урок (тема, мета, завдання, роль, місце в системі тощо).
2. Виявлення рівня розвитку мислення на уроці.
№п/п |
Рівні мислення |
Що робить учитель |
Що робить учень |
1. |
Активне мислення |
Ставить проблему, формує, розв'язує |
Намагається зрозуміти, запам'ятати матеріал |
2. |
Самостійне мислення |
Ставить проблему, може формулювати її та пропонує учням самостійно розв'язувати |
Сам відкриває незнайоме, проводить довеональні способи застосування, оригінальні способи розв'язання |
3. |
Творче мислення |
Загальна організація коригування, контроль, вміле керівництво.
Зауваження: кожний наступний рівень включає попередній |
Формує проблему, самостійно розв'язує, опрацьовує навчальний матеріал за підручником, конспектом |
4. |
Репродуктивне мислення |
Пояснює, закріплює |
Запам'ятовує, репродукує |
|