Каталог статей
Головна » Статті » Обдарована дитина » Різні аспекти цього питання | [ Додати статтю ] |
Аспекти психолого-педагогічної характеристики обдарованої дитини 1. Психофізіологічний аспект: * фізичний розвиток; * здоров'я; * тип нервової системи; * рухомість нервових процесів; * загальний розумовий розвиток. 2. Пізнавальний аспект: * інтелектуальне сприйняття; * концентрація уваги: а) самостійність мислення; б) спритність, швидкість міркувань; в) вдумливість, ґрунтовність осмислення; г) критичність та гнучкість мислення; д) узагальненість мислення; е) швидкість та міцність засвоєння знань; є) володіння операціями, прийомами розумової діяльності (аналіз, синтез, узагальнення, систематизація, класифікація, абстрагування); * інтелектуально-творчі якості мислення: а) креативність; б) інтуїція, в) творче уявлення; г) дивергентність; д) оригінальність; е) асоціативність; є) інтелектуальна активність. 3. Мотиваційний аспект: * потреба в самоактуалізації; * необхідність у творчості; * інтелектуальна необхідність; * пізнавальна спрямованість: * мотив досягнення; * потреба в лідерстві. 4. Аспект стосунків: * спеціальні здібності; * незалежність особистості; * вольові якості; * комунікативні якості; * організаційні якості; * якості вихованості. 5. Взаємодія у сім'ї, матеріально-побутові умови. | |
Переглядів: 2415 | Рейтинг: 0.0/0 |
Всього коментарів: 0 | |