Дитина і школа
Оскільки, обдарована дитина постійно реагує на різні подразники, в неї часто виникає неприязнь до школи. Часто це посилюється й тому, що шкільна програма для неї є нецікавою. Як результат - виникнення проявів гіперактивносі, порушення поведінки, прагнення заволодіти цілком увагою вчителя чи інших дорослих. Це ускладнює як стосунки із однолітками, яких дратує прагнення уваги, так і стосунки із учителем чи іншими дорослими, які ставляться до такої поведінки як до невихованості чи нетерплячості. Краще, якщо дорослі знайдуть ті форми і методи для такої дитини, щоб вона не нудьгувала, а весь час була зайнята посильними і цікавими для неї справами.
Безумовним є і те, що в обдарованої дитини потрібно розвивати різноманітні інтереси, а не лише ті, де вона обов'язкові досягає успіху. Дитина повинна навчитися отримувати задоволення від самого процесу пізнання чи праці, незалежно від того, буде вона першою у певному виді діяльності, досягне вершини чи ні.
http://s-osvita.com.ua/
|