Каталог статей
Головна » Статті » Вчитель вчителю » Уроки | [ Додати статтю ] |
Чаплигіна Наталія Анатоліївна, вчитель початкових класів, вища категорія, Уманська гімназія № 7 Уманської міської ради Черкаської області Урок української мови 3 клас Тема. Анатолій Костецький «Старий каштан». Складання запитань для інтерв’ю з каштаном. Правопис не з дієсловами. Мета. знайомити учнів з віршем Анатолія Костецького «Старий каштан». Вчити висловлюватись за змістом прочитаного, визначати головну думку вірша, ставити запитання для інтерв’ю. Ознайомити з написанням частки не з дієсловами. Розвивати мовлення, творчі здібності учнів, спостережливість, пізнавальну самостійність, уміння аналізувати й робити висновки. Виховувати відповідальність за власні вчинки, бажання творити добро. Хід уроку І. Організація класу. Мови рідної урок час нам починати. Із бажанням та завзято будем працювати.
ІІ. Повідомлення теми уроку. ІІІ. Мотивація навчальної діяльності..
Нам також це було цікаво зробити. Ви збирали й опрацьовували інформацію. Про що ви дізнались? Дізнатись про це допоможе кросворд. Я говорю прислів’я, а ви називаєте останнє слово.
(Відео «Київський вальс» «Знову цвітуть каштани») ІУ. Сприймання і усвідомлення нового матеріалу.
Розгорніть підручники стор.61.
(здивування співчуття сум захоплення радість розчарування) Чому?
Гілки – шпаки – граки На сонці – долоньці – в віконці Ніколи – Микола – футбола – школа Свічок – іжачок – павучок – хом’ячок У. Фізкультхвилинка з цеглинками LEGO. Відео “Танок каштанчиків» Плюс. УІ. Інтерактивні вправи.
Я хочу поставити вам таке запитання:
Оберіть відповідь «ТАК», «НІ». Обгрунтуйте свою позицію: ТАК (стало більше світла, у дітей не псується зір, не треба вмикати лампи, дерево не впаде) НІ (це жива природа, дереву боляче, знищили красу і друга дітей, дерево очищало повітря біля школи)Хто змінив свою думку? Підсумки: кожна думка має право на існування. Відповідь на це питання є дуже неоднозначною. З точки зору медичної та економії – так. З точки зору етичної та екологічної – ні. Але вибір зроблено.
Фантазуємо. Уявімо, що ми змогли організувати зустріч з каштаном, про який щойно прочитали. Давайте організуємо пресконференцію з його участю. (Дитина в образі каштана) Пресконференція – це захід, який проводиться, коли є суспільно значуща новина і потрібно почути коментарі з цього приводу, почути відповіді на запитання журналістів. (слайд)
Групи: «Екологічна служба», гурток «Земля – наш дім», газета «Голос лісу», журнал «Пролісок», телеканал «Планета рослин». Завдання:
Не забудьте привітатись і чемно звернутись; представтесь, хто ви є і ставте свої запитання.
Для виготовлення одного підручника потрібно 3 кг деревини. Скільки підручників можна виготовити з 270 кг деревини?
З одного дерева виходить 2800 учнівських зошитів на 12 сторінок. А щоб виростити одне доросле дерево, потрібно не менше 60 років. Ось чому потрібно бережно користуватись підручниками і зошитами, адже все це зрубані дерева
Вправа «Ми досліджуємо».
Висновок. (Слайд) Не з дієсловом окремо пиши! Не сердься, не бийся, не рви, не біжи.
1 група З поданих слів скласти прислів’я. Пояснити правопис частки не з дієсловами. У якому розділі книги «Народна мудрість» можна розмістити складені прислів’я? мудруй, працюй, хитруй, Не, не, чесно, а. їсти, не, печі, на, сиди, Хочеш, калачі. 2 група Вставити частку «не», де це потрібно. Пояснити правопис не з дієсловами. … Відкладай ледарство, та … відкладай справу. Хто … працює, той … їсть. Чужим розумом … проживеш. Дерево … посадив – добру справу … зробив. 3 група До поданих дієслів дібрати синоніми з не. Пояснити їх правопис. Відпочивати – Сумувати – Голодувати – Мовчати – Ледарювати – 4 група Встановити відповідність між фразеологізмами та їх значенням. Пояснити правопис не з дієсловами. Не ловити ґав – дуже швидко Не встигнути оком моргнути – не вистачає часу Не вкладається в голові – не спати Не зімкнути очей – бути уважним Руки не доходять – важко зрозуміти Кури не клюють – багато 5 група Відгадати загадки. Підкреслити дієслова. Пояснити правопис не з дієсловами. (Не) гавкає, (не) кусає, а в дім (не) пускає. (______________) Тече, тече – (не) витече, біжить, біжить – (не) вибіжить. (______________) Хоч (не) шию я ніколи, та голок в мене доволі. (______________) Гарне, добре. На всіх поглядає, а людям на себе дивитись. (_____________) (не) дозволяє.
Скласти сенкан зі словом «каштан».
( каша танк наш канат нитка штани каштан шина шинка тин кит шана шати тиша шини) УІІ. Підсумки уроку. Заключна частина.Самооцінювання.
УІІІ. Домашнє завдання. | |
Переглядів: 152 | Рейтинг: 0.0/0 |
Всього коментарів: 0 | |