Каталог статей
Головна » Статті » Обдарована дитина » Різні аспекти цього питання | [ Додати статтю ] |
АНКЕТА для орієнтовного дослідження творчої обдарованості особистості учня Інструкція: нижче приведені якості, котрі притаманні учням. Позначте знаком " + " ті якості, котрі Ви відмічаєте в учнях. Знаком " -" позначте ті якості, котрі Вам не подобаються. 1. Дисциплінований. 2. Не рівна успішність. 3. Той, хто вибуває з загального темпу. 4. Організований. 5. Ерудований. 6. Дивний у поведінці, незрозумілий. 7. Той, хто вміє підтримувати загальну справу ( колективіст). 8. Той, хто вискакує на уроках з безглуздими зауваженнями. 9. Стабільно вчиться ( завжди добре вчиться ). 10. Зайнятий своїми справами (індивідуаліст ). 11. Той, хто все схоплює швидко. 12. Той, хто не вміє спілкуватись - конфліктний. 13. Той, хто легко спілкується, приємний у спілкуванні. 14. Іноді "тугодум", іноді не може зрозуміти очевидного. 15. Той, хто все розуміє, зрозуміло висловлює свої думки. 16. Той, хто не завжди підпорядковується більшості або офіційному керівництву. Треба скласти окремо " + " , котрі належать парним та непарним питанням. Якщо сума парних " + " більше суми непарних - то більша ймовірність, що перед Вами творча, обдарована дитина. Відділ освіти Яготинської районної державної адміністрації Районний методичний кабінет | |
Переглядів: 6219 | Рейтинг: 5.0/2 |
Всього коментарів: 0 | |