Каталог статей

Головна » Статті » Обдарована дитина » Різні аспекти цього питання [ Додати статтю ]

Анкета для орієнтовного дослідження творчої обдарованості особистості учня

АНКЕТА

для орієнтовного дослідження творчої обдарованості особистості учня

 

Інструкція: нижче приведені якості, котрі притаманні учням.

Позначте знаком " + " ті якості, котрі Ви відмічаєте в учнях. Знаком " -" позначте ті якості, котрі Вам не подобаються.

 

1. Дисциплінований.

2. Не рівна успішність.

3. Той, хто вибуває з загального темпу.

4. Організований.

5. Ерудований.

6. Дивний у поведінці, незрозумілий.

7. Той, хто вміє підтримувати загальну справу ( колективіст).

8. Той, хто вискакує на уроках з безглуздими зауваженнями.

9. Стабільно вчиться ( завжди добре вчиться ).

10. Зайнятий своїми справами (індивідуаліст ).

11. Той, хто все схоплює швидко.

12. Той, хто не вміє спілкуватись - конфліктний.

13. Той, хто легко спілкується, приємний у спілкуванні.

14. Іноді "тугодум", іноді не може зрозуміти очевидного.

15. Той, хто все розуміє, зрозуміло висловлює свої думки.

16. Той, хто не завжди підпорядковується більшості або офіційному керівництву.

 

Треба скласти окремо " + " , котрі належать парним та непарним питанням.

Якщо сума парних " + " більше суми непарних - то більша ймовірність, що перед Вами творча, обдарована дитина.

 

 

Відділ освіти Яготинської районної державної адміністрації

Районний методичний кабінет

Категорія: Різні аспекти цього питання | Додав: [ADM]Irina (27.06.2011)
Переглядів: 6176 | Рейтинг: 5.0/2
Всього коментарів: 0
Додавати коментарі можуть лише зареєстровані користувачі.
[ Реєстрація | Вхід ]
Никнейм Кащенко Ірина Петрівна (ADM[Irina]) зарегистрирован!