Каталог статей

Головна » Статті » Вчитель вчителю » Християнська етика в українській культурі [ Додати статтю ]

Біблія – живоносне джерело мудрості

Урок 2
Тема: Біблія – живоносне джерело мудрості.
Мета: Ознайомити учнів з Біблією – живоносним джерелом мудрості, Книгою Книг. Вчити дітей читати Біблію. Виховувати благоговійне ставлення до Святого Письма.
Обладнання: ікона, свічка, Біблія.

Хід уроку

І. Вступна частина.
1. Християнське привітання.
2. Спільна молитва «Отче наш…».
3. Оголошення теми і мети уроку.
ІІ. Основна частина.
1. Актуалізація знань.

- Чи любите ви читати книжки?
- Які з книг вам найбільше сподобались, запам’ятались?
- Які книги є головними в школі?
- Назвіть, як називається книга, якою користуються православні християни? (Біблія).
- Кому з вас доводилось читати Біблію?
- В кого є дитяча Біблія?
Демонстрація вчителем звичайної Біблії і дитячої Біблії.
- Чим зовні відрізняються ці дві книги?
2. Бесіда вчителя про Біблію.
- Ви давно вмієте читати, навчилися розв’язувати задачі, виконувати завдання на розвиток мислення, багато чого знаєте. А чи зверталися ви до такої мудрої книги як Біблія? Чи знаєте, як її читати, як і що в ній розуміти? Запевняю: читати Біблію не тільки корисно, а й надзвичайно цікаво.
Упродовж багатьох століть люди переказували іншим те, що самі чули від Бога та сина його Ісуса Христа. Але з часом усні перекази почали забуватися, тому святі вирішили записувати приповістки у книги. Разом усі книги склали одну Священну Книгу – Біблію. Яка стала джерелом мудрості для мільярдів людей усього світу. У Біблії Господь учить, як мудро і за якими законами жити в цьому світі.
3. Знайомство з оповіданням про дівчинку Світланку, яка любить вечори за читанням Біблії, підручник, с. 9-11.
4. Обговорення змісту оповідання за запитаннями, с. 12.
5. Розв’язок проблемної ситуації, с. 12. За поданим початком закінчити оповідання.
6. Завдання:

- Поясніть, як ви розумієте вислови з Святого Письма, с. 12.
7. Знайомство з висловами знаменитих людей про Біблію, с. 12.
8. Робота в зошитах.
Діти записують пояснення слів: Пророки, Апостоли, Євангеліє, проповідники.
ІІІ. Підсумкова частина
1. Узагальнення знань.

- Діти відповідають на запитання, попередньо прочитавши висновок на с. 13: В чому творець залишив свою мудрість? (У Слові Божому – Святому письмі, або Біблії).
- До чого звертається той, хто шукає мудрості? (До Біблії).
- Про що можна дізнатися з Біблії? (Поради про те, як чинити у своєму житті, щоб якомога менше було прикрих помилок і негараздів).
- Як треба ставитися до Біблії? (Люди бережуть її, ставляться до неї з благоговінням).
2. Домашнє завдання:
а) Дібрати прислів’я про Бога.
Б) Виконати завдання, с. 13, записати в зошит його виконання.
3. Спільна молитва.

Рудик О.В. – вчитель початкових класів Широківської загальноосвітньої школи №1

Категорія: Християнська етика в українській культурі | Додав: (14.07.2015) | Автор: Рудик О.В.
Переглядів: 1849 | Рейтинг: 0.0/0
Всього коментарів: 0
Додавати коментарі можуть лише зареєстровані користувачі.
[ Реєстрація | Вхід ]
Никнейм Кащенко Ірина Петрівна (ADM[Irina]) зарегистрирован!