Каталог статей
Головна » Статті » Вчитель вчителю » Уроки | [ Додати статтю ] |
Продовження 1. Магічні квадрати. Магічним квадратом називають
квадрати заповнені числами так, що суми чисел, які стоять у будь-якому
горизонтальному або вертикальному ряді, а також
на будь-якій діагоналі квадрата, дорівнюють одному й тому ж числу.
(Записані деякі числа,
пропонується заповнити весь квадрат)
(Напівмагічний квадрат тому, що
суми однакові лише у вертикальних стовпчиках). 2. Назва пісні, у якій є числа, дні тижня... Ой одна я одна, як билиночка в
полі. Гей, там на горі Січ іде. Гей, малиновий стяг несе, Гей, малиновий, наше славне
товариство, Гей, маршируєм раз, два, три. Гей, ми хлопці, ми соколи раз,
два, три. Всі, ми ходимо до школи раз, два,
три. А ти казала в понеділок Підем разом по барвінок. Літа минають, літа минають. Ніколи їх не повернеш назад. Підсумок другого туру. Відгадування задуманих чисел. Вчитель пропонує сам відгадати
число, яке задумав один із учасників. А) задумати будь-яке число,
додати до нього 3, помножити здобути суму на 6, відняти від добутку задумане
число, а потім відняти 8 і нарешті поділити цей результат на 5. (Щоб відгадати
це число досить від кінцевого результату відняти, адже: ((х + 3- х 6 – х – 8 )) : 5 = х +
2 б) записати трицифрове число і
дописати знову це саме число. (утвориться шестицифрове)
поділити одержане число на 7, а потім на 11, потім на 13. (Запропонувавши до задуманого числа
трицифрового дописати це саме число, вчитель знає, що це означає збільшити його
в 1001, 7 х 11 х 3 = 1001, тому в результаті знову буде задумане число); в) задумане число помножити на 2
і додати до добутку 8, поділити здобуте число пополам і від результату відняти
задумане число. У відповіді завжди буде половина того числа, яке ви пропонуєте
додати. Наприклад, (х * 2) + 8 – х = 4 Коли вчитель пропонує учням
відгадати задумане ними число. Він заціплює їх незнаними ще для них
премудростями математики. І оскільки діти ще такого не знають, вчитель пропонує
їм запасати у свої “математичні скриньки” (це запит, у який діти записують
цікаві завдання з математики, починаючи з 1 класу). А ще можна відгадати за допомогою
цифр і дій над ними, номер будинку, номер телефону, вік, день народження. Вчитель! Увага! Увага! Підводимо підсумки. Журі
постановило нагородити почесними грамотами і медалями за математичні успіхи у
грі “Що, де, коли?” учасників обох команд. Оскільки перший тур виграла команда
“Сонечко”, а у другому турі – команда “Ластівка”, то привітаємо наших юних
математиків. (Оплески). (Під звуки музики вручають
учасникам гри грамоти і шоколадні медалі). Вчитель. А мені залишається
подякувати журі, вам дорогі діти і вашим батькам, які так переживали за ваші невдачі
і раділи вашим успіхам. Тож летіть ластівками до сонечка ясного. Щоб небо було
для вас завжди безхмарним. Всі учасники стають півколом і
співають пісню “Гей, Ви хлопці, Ви соколи”). Хлопці. Гей, ми
хлопці, ми соколи раз, два, три, Всі ми
ходимо до школи раз, два, три, Ми вчимось,
не пустуєм І ніколи не
дармуєм раз, два, три. Дівчата. Гей, ви
хлопці, нехваліться раз, два, три, А до праці
ви беріть раз, два, три Лікуватись
дармувати Вже бо час
вам перестати раз, два, три. Хлопці Ви дівчата
цокотухи раз, два, три, Докучливі
яке ті мухи раз, два, три, Ми вже
добре всіх вас знаєм І од вам ми
утікаєм раз, два, три. Дівчата Ми гарненькі кучеряві зірочки Хлопці Ми герої, ми відважні козаки. Разом. Руки всі
собі подаймо Разом пісню
заспіваймо Раз, два,
три, раз, два, три Місяць, число, вік. 1. Місяць народження множимо
на 100. 2. Додаємо число народження 3. Множимо на 2 4. Додаємо 8 5. Множимо на 5 6. Додаємо 4 7. Множимо на 10 8. Додаємо 4 9. Додаємо свій вік 10. Віднімаємо 444 10, 16, 18 № будинку, вік 1. № будинку множимо на 4 2. Додаємо 7 3. Множимо на 25 4. Додаємо свій вік 5. Додаємо 125 6. Віднімаємо 300 109, 18 № місяця, вік 1. Місяць народження (№)
множимо на 2 2. Додаємо 3. Множимо на 5 4. Додаємо свій вік 5. Віднімаємо 365 6. Додаємо 115 10, 18 | ||||||||||||||||||||||
Переглядів: 1918 | Рейтинг: 5.0/1 |
Всього коментарів: 0 | |