І
|
Підготовча частина.
1. Шикування
-
Шикуйсь!
-
Рівняйсь!
-
Струнко!
-
Добрий
день!
2. Рапорт чергового.
3. Перекличка.
4. Повідомлення завдання уроку.
- Завдання нашого уроку такі:
вивчення техніки бігу на коротких дистанціях, удосконалення техніки стрибка з
місця.
5. Стройові вправи.
Повороти направо, наліво.
6. Ходьба.
(Звичайна)
-
Руки
на пояс став, на носках руш.
-
На
п’ятках.
-
На
зовнішній стороні ступні.
-
На
внутрішній стороні ступні.
7. Біг.
8. Ходьба.
9. Загально розвиваючі вправи в русі.
-
А зараз права рука вгорі, ліва
внизу. Ривки руками із зміною положення рук.
-
Руки
перед грудьми, пішли в присиді.
10. Загально-розвиваючі вправи на місці.
-
В.п.
– ноги на ширині плечей, руки на поясі, колові рухи головою вправу і вліву
сторону.
-
В.п.
– ноги на ширині плечей, руки в сторони, колові рухи руками
1-4 – назад
4-8 - вперед
-
В.п. – ноги на ширині плечей, руки на поясі. Нахили
тулуба на 1-2 вправу і 3-4 вліву сторони.
-
В.п. – ноги на ширині плечей, руки внизу на 1 – руки
вгору
2 – дістати пальців ніг
3 – руки перед грудьми
4 - в.п.
|
8-10 хв.
5-6 раз
7-8 р.
5-6 раз
7-8 раз
|
Звернути увагу
на форму учнів.
Стежити за
чіткістю поворотів.
Стежити, щоб
учні виконували біг на носках з енергійними рухами рук.
Вправи
виконуються в повільному темпі.
Слідкувати за
правильністю виконання вправ
Нагадую, що при
виконанні вправи руки повинні бути прямі
Нахили повинні
бути якомога нижчі
При виконанні
вправи ноги повинні бути прямі
|
ІІ.
|
Основна частина
1. Вивчення бігу на коротких дистанціях
За командою “ На старт” підходити до стартової лінії, ставити сильнішу
ногу носком до лінії, не переступаючи її, другу відставте на 1,5-2 ступні
назад, упираючись в підлогу (ґрунт) носком. Тулуб випрямлено, руки вільно
опущено вздовж тіла, голова прямо.
За командою “Увага” згинаєте обидві ноги
В колінних суглобах і нахиляйте тулуб вперед приблизно під кутом 450
до горизонту. Згинаючи руки в ліктьових суглобах, учень одну руку виносить
вперед, другу – назад. Дивитись треба вперед на 5-6 кроків.
За командою “Руш” учень різко кидається вперед не розгинаючи тулуба, щоб
досягти максимальної швидкості при стартовому розгоні, ступні ніг ставляться
м’яко, швидко, із збільшенням сили відштовхування. Руки під час бігу зігнуті
в ліктях.
2. Удосконалення техніки стрибка в довжину з місця.
а) пояснення.
Стрибок в довжину з місця виконується з положення стійки ноги нарізно.
Перед початком стрибка піднімаємо руки вгору, підводимось на носки, потім
опускаємось на напівзігнуті ноги, відводимо руки назад, тулуб нахиляємо
вперед. Під час стрибка відштовхуємось обома ногами й одночасно робимо замах
руками вперед-угору. В польоті ми згинаємо ноги в колінах і виносимо руки
вперед, цим ми забезпечуємо м’яке і стійке приземлення.
б) показ
(вчитель показує)
в) виконання учнями.
3. Рухлива гра
- А зараз діти, ми проведемо гру “Третій лишній”. Умови гри такі: всі
учні стають в коло парами. А 2 залишаються: один втікає, інший доганяє. Якщо
перший учень (що втікає) стає попереду пари, то втікає 3-й, що стоїть позаду.
|
30-35 хв.
5-6
3-4 рази
|
Стежити щоб
діти виконували біг на носках з енергійними рухами рук, зігнутих у ліктях.
Пояснювати
треба чітко, нешвидко, щоб дітям все було зрозуміло і при цьому показувати в
повільному темпі.
Звернути увагу
на відштовхування і м’яке приземлення.
Слідкувати за
правильністю виконання гри.
|
ІІІ.
|
Заключна частина.
- Шикування
класу.
- Вправи
на приведення організму в стан відносного спокою.
-
Ходьба в повільному темпі.
В.п.
– рухи внизу.
1- руки в сторони
2- руки вгору (вдих)
3- руки в сторони (видих)
4- в.п.
3. Підведення підсумків.
-
То
що ми робили на сьогоднішньому уроці?
-
Яку
рухливу гру вивчили?
-
Як
ви думаєте, чим корисні вправи, які ми виконували?
4. Домашнє завдання.
- На домашнє завдання вам треба
тренуватися виконувати стрибки в довжину з місця.
5. Організований вихід з уроку.
|
3 хв.
1х6
|
Підібрати такі
вправи, під час яких діти повинні привести організм в стан відносного спокою,
стежити за виконанням їх.
Підвести
підсумок уроку й задати домашнє завдання.
Діти виходять
один за одним до роздягалки.
|