Каталог статей

Головна » Статті » Вчитель вчителю » Уроки [ Додати статтю ]

Діалог-гра «Що варто покласти в ранець і для чого?»

Діалог-гра «Що варто покласти в ранець і для чого?»

Ідея №1

Запропонуйте учням зіграти у гру «Зіпсований телефон».

Принцип: Діти стають ланцюжком, вчитель говорить пошепки першому учню назву певного шкільного приладдя. Після цього дитина має пошепки передати сусіду почуте слово - від першого до останнього учня. Останній учень має сказати, що він почув.

Рефлексія: Спитайте дітей, чи знають вони, що означає це слово та як це можна використовувати на уроках.


Ідея №2

Запропонуйте школярам прослухати віршик про те, як першокласник складав вперше свій ранець.

Принцип: Діти уважно слухають віршик, який читає вчитель. Якщо учні розпізнають помилку (що зайвого було покладено у ранець), то вони мають відреагувати узгодженим знаком, наприклад, плеснути у долоні.

Рефлексія: Обговоріть з учнями, які саме предмети у ранці є потрібними на уроках, а які – зайвими.


Ідея №3

Запропонуйте школярам добірку загадок про шкільне приладдя.

Принцип: Вчитель пропонує кілька віршованих загадок, які діти мають відгадати.

Рефлексія: Запропонуйте школярам об'єднатися за певним принципом (за кольором наплічника, пеналу тощо.)



Джерело: https://naurok.com.ua/post/ya-shkolyar-1-tizhden-nush-dodatkovi-materiali-ta-rekomendaci
Категорія: Уроки | Додав: [ADM]Irina (29.08.2018) | Автор: На Урок
Переглядів: 1675 | Рейтинг: 0.0/0
Всього коментарів: 0
Додавати коментарі можуть лише зареєстровані користувачі.
[ Реєстрація | Вхід ]
Никнейм Кащенко Ірина Петрівна (ADM[Irina]) зарегистрирован!