Каталог статей
Головна » Статті » Вчитель вчителю » Уроки | [ Додати статтю ] |
Діалог-гра «Що варто покласти в ранець і для чого?»Ідея №1 Запропонуйте учням зіграти у гру «Зіпсований телефон». Принцип: Діти стають ланцюжком, вчитель говорить пошепки першому учню назву певного шкільного приладдя. Після цього дитина має пошепки передати сусіду почуте слово - від першого до останнього учня. Останній учень має сказати, що він почув. Рефлексія: Спитайте дітей, чи знають вони, що означає це слово та як це можна використовувати на уроках. Ідея №2 Запропонуйте школярам прослухати віршик про те, як першокласник складав вперше свій ранець. Принцип: Діти уважно слухають віршик, який читає вчитель. Якщо учні розпізнають помилку (що зайвого було покладено у ранець), то вони мають відреагувати узгодженим знаком, наприклад, плеснути у долоні. Рефлексія: Обговоріть з учнями, які саме предмети у ранці є потрібними на уроках, а які – зайвими. Ідея №3 Запропонуйте школярам добірку загадок про шкільне приладдя. Принцип: Вчитель пропонує кілька віршованих загадок, які діти мають відгадати. Рефлексія: Запропонуйте школярам об'єднатися за певним принципом (за кольором наплічника, пеналу тощо.) Джерело: https://naurok.com.ua/post/ya-shkolyar-1-tizhden-nush-dodatkovi-materiali-ta-rekomendaci | |
Переглядів: 1709 | Рейтинг: 0.0/0 |
Всього коментарів: 0 | |