Портфоліо - це колекція робіт вчителя за між атестаційний період. Форму його вибирає сам автор. Строгих правил ведення портфоліо немає. Це творчість кожного вчителя.
Цілі ведення портфоліо вчителем: • систематизація досвіду; • чітке визначення напрямів розвитку, що полегшує самоосвіту або консультування з боку колег і адміністрації; • об'єктивніша оцінка професійних умінь; • допомога в атестації, в отриманні вищої категорії, вищої посади при участі в конкурсі, надходженні в аспірантуру
Портфоліо необхідний для проведення всестороннього систематичного аналізу вчителем своєї педагогічної діяльності. Вчитель в своєму портфоліо відстежує ефективність власного викладання, проводячи самооцінку своєї педагогічної діяльності. Це особистий план реалізації свого професійного потенціалу і поліпшення викладацької діяльності. У портфоліо вчитель відстежує хід і результати учбового процесу. Весь об'єм значущої інформації, який знаходиться в портфоліо, необхідний для пошуку відповідей на власні питання. Спроба відповісти на ці питання неминуче примушує поглянути на свою роботу критично. А сам процес пошуку відповіді на власні питання сприяє професійному зростанню педагога.
Правила складання портфоліо: • якомога точніше сформулювати портфоліо, самокритично оцінивши свої можливості і здібності; • визначити вигляд і структуру портфоліо, види рефлексії і критерії оцінки; • зібрати наявні документи і матеріали і розташувати їх в певному порядку; скласти перелік; • всі документи повинні бути датовані, в них повинні бути вказані посади і звання рецензентів, авторів рекомендацій; • важливо періодично поповнювати портфоліо відповідними документами і відстежувати результати роботи відповідно до поставлених цілей; • вказати джерела використовуваної для роботи інформації, описувати засоби і методи роботи; • регулярно писати замітки, рефлексій.
Моє портфоліо складається із таких розділів роботи: *Титульна сторінка ПОРТ ФОЛІО – фотографія та вказано прізвище , ім’я вчителя; *Наступна сторінка Клятва вчителя Я, вчитель ХХІ століття, глибоко усвідомлюючи свою відповідальність перед майбутнім суспільства, в ім’я дитини, в ім’я майбутнього природи і культури, в ім’я майбутнього людства як Учитель і Вихователь клянусь: 1.бути обережним – «Клянусь!» 2.не помилятись –«Клянусь!» 3 не зашкодити –«Клянусь!» 4. бути надією для школяра –«Клянусь!» 5. дарувати себе дітям –«Клянусь!» 6. знати чого прагну –«Клянусь!» 7. постійно шукати у дитини багатства її душі –«Клянусь!» 8. бути терплячим, чекаючи дива, бути готовим до зустрічі з ним у Дитині – «КЛЯНУСЬ!», «КЛЯНУСЬ!», «КЛЯНУСЬ!»
Загальні відомості
1.Прізвище,ім’я, по батькові -------------------------------------------------------------------------------------------------------------- 2.Дата народження ----------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------- 3.Освіта ---------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------- 4.Який навчальний заклад закінчила ------------------------------------------------------------------------------------------------- 5. Спеціальність за дипломом ----------------------------------------------------------------------------------------------------------- 6. Кваліфікація за дипломом --------------------------------------------------------------------------------------------------------------
7.Диплом: серія------------- №-------------------------, дата видачі ------------------------------------------------------
8. Домашня адреса -------------------------------------------------------------------------------- телефон -----------------
Службові відомості
9. Посада ---------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------
10. Проблема з предмету над якою працюю ----------------------------------------------------------------------------
---------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------- 11. Проблема школи -----------------------------------------------------------------------------------------------------------
12.Які предмети викладає ----------------------------------------------------------------------------------------------------
13. Позакласна робота ---------------------------------------------------------------------------------------------------------
14. Класне керівництво -------------------------------------------------------------------------------------------------------
15. Самоосвіта 2010 – 2011 навчальний рік
№ п.п. Зміст роботи виконання
16. Інформація про проведення відкритих уроків
рік дата клас Тема уроку 17.Інформація про відвідані уроки
рік дата Прізвище, ім’я, по батькові вчителя предмет Тема уроку
18. Інформація про участь в шкільних заходах ( засіданнях МО, педрадах, конференціях, конкурсах, виставках, предметних тижнях і т.д. )
рік дата Назва заходу Форма участі
19. Інформація про відвідування позашкільних заходів ( засідань РМО, конференцій, семінарів, консультацій, уроків колег із інших шкіл )
рік дата Тип заходу Місце проведення Тема заходу
20. Інформація про участь учнів у позашкільних заходах з предмету
21. Друкована продукція
№ п.п. Назва, видавництво, рік
22.Підвищення кваліфікації
Назва навчального закладу, установи Період навчання (початок –кінець) Тематика підвищення кваліфікації № свідоцтва 23.Проходження атестації
дата Результати атестації
24.Заохочення, нагороди, почесні звання 25.Документи і матеріали із досвіду роботи (зміст зразків і документів, що ілюструють можливості та досягнення його власника) Кожен пункт з нової сторінки
*наступні кілька сторінок – це фотографії роботи вчителя на уроках, статті газет, журналів про роботу вчителя (звичайно, якщо про вас писала преса) *Документи і метеріали із досвіду роботи ( сюди входять: творча робота вчителя по темі вашого досвіду, опис власного досвіду, реферати по темі, участь у різних конкурсах педагогічної творчості) *Участь у методичній роботі школи (це реферати виступів на нарадах, педрадах, засіданнях методоб’єднання, конспекти відкритих, показових уроків) *Цикл уроків вчителя *Порівняльні таблиці навченості і вихованості учнів (моніторинг успішності знань учнів за семестри, за результатами річного оцінювання, перевірка навичок списування, сформованості навичок читання) *Творчі роботи учнів (кращі твори дітей) *Анкети та їх аналіз ( те, що ви проводили із учнями та батьками) *Відгуки батьків про роботу вчителя * Власні напрацювання (розробки методик, пам’яток вправ, занять - все, що ви самі напрацювали )
Бажаю успіху! Р.S. Якщо, щось незрозуміло пишіть на мою адресу.
|