Каталог статей

Головна » Статті » Вчитель вчителю » Календарно-тематичне планування [ Додати статтю ]

Математика. Трудове навчання. Образотворче мистецтво. Фізична культура. 1 клас
Математика
Тема уроку
Лічба предметів. Поняття « лівий – правий», «верхній – нижній», «довгий - короткий», «однакової довжини» (с. 3)
Лічба предметів. Порівняння предметів за величиною. Підготовчі вправи до написання цифр
(с. 4)
Порядкова лічба. Поняття «зліва – направо», «справа – наліво» , «один», «всі», « решта»,
«кожний», «вищий – нижчий». Підготовка до написання цифр (с. 5)
Лічба предметів. Поняття «стільки само». Поняття «великий – малий», « найбільший – найменший» (с. 6)
Поняття «вгорі», « посередині», «внизу»; «порівну», «непорівну», «більше», «менше». Підготовка до письма (с. 7)
Один і багато. Числа і цифри. Назви цифр: одиниця, двійка, трійка… підготовка до написання цифр ( с. 8)
Лічба предметів. Співвіднесення цифри і числа. Поняття «багато», «один» (с. 9)
Лічба предметів. Поняття «довгий», «короткий». Число і цифра 1. Написання цифри 1 (с. 10)
Число і цифра 2. Написання цифри 2. Лічба предметів. Монети 1 к. і 2 к. (с. 10)
Лічба предметів. Поняття «довгий», «короткий», «найдовший», «найкоротший», «однакові за довжиною» (с. 12)
Лічба предметів і порівняння чисел. Знаки «більше», «менше», «дорівнює». Написання цифр 1 і 2
(с. 13)
Число і цифра 3. Порівняння чисел у межах 3. Написання цифри 3. Порівняння довжини і товщини предметів (с. 14)
Склад числа 3. Прямі і криві лінії. Трикутник (с. 15)
Число і цифра 4. Написання цифри 4. Порівняння у межах 4 (с. 16)
Склад числа 4. Чотирикутник. Розпізнавання геометричних фігур. Написання цифр (с. 17)
Лічба предметів. Повторення складу чисел 3 і 4. Порівняння чисел у межах 4 (с. 18)
Число і цифра 5. Написання цифри 5. Порівняння у межах 5. Попереднє і наступне числа. Порядкова і кількісна лічба (с. 19)
Порівняння у межах 5. Попереднє і наступне числа. Монети (1 к., 2 к. і 5 к.). Склад числа 5. Написання цифр (с. 20)
Склад числа 5. Порівняння у межах 5. Позначення чисел на числовому відрізку. Написання цифр. Порівняння висоти предметів (с. 21)
Ознайомлення з дією додавання. Знак «+». Складання прикладів на додавання за предметними малюнками. Написання цифр (с. 22)
Складання прикладів на додавання за малюнками монет. Порівняння чисел. Поняття «на», «над», «під». Порівняння за віком («молодий – старий») (с. 23)
Число і цифра 6. Написання цифри 6. Порівняння у межах 6. Складання і читання прикладів на додавання за предметними малюнками (с. 24)
Склад числа 6. П’ятикутник і шестикутник. Поняття «зліва», «справа» (с. 25)
Повторення складу числа 6. Складання і читання прикладів на додавання. Розв’язування прикладів на додавання на основі перелічування предметів. Порядкова лічба. Розпізнавання многокутників (с. 26)
Число і цифра 7. Написання цифри 7. Порівняння у межах 7. Послідовність чисел у межах 7. Складання і розв’язування прикладів (с. 27)
Склад числа 7. Складання прикладів на додавання. Дні тижня. Написання цифр (с. 28)
Перетин прямих. Точка. Відрізок. Порівняння відрізків за довжиною. Розв’язування прикладів на додавання (с. 29)
Число і цифра 8. Написання цифри 8. Порівняння у межах 8. Послідовність чисел у межах 8. Додавання у випадку трьох доданків (с. 30)
Склад числа 8. Складання прикладів на додавання. Вправи на знаходження пропущених чисел. Порівняння чисел. Написання цифр (с. 31)
Довжина. Вимірювання довжини відрізків. Сантиметр. Написання цифр. Повторення складу чисел 7 і 8 (с. 32)
Число і цифра 9. Написання цифри 9. Порівняння у межах 9. Складання прикладів на додавання. Вимірювання довжини відрізків (с. 33)
Склад числа 9. Написання цифр. Порівняння чисел у межах 9. Вимірювання довжини відрізків
(с. 34)
Складання і розв’язування прикладів на додавання. Послідовність чисел у межах 9. Розпізнавання многокутників. Написання цифр (с. 35)
Число 10. Запис числа 10 двома цифрами. Послідовність чисел у межах 10. Порівняння чисел (с. 36)
Склад числа 10. Послідовність чисел у межах 10. Складання і розв’язування прикладів на додавання. Написання цифр (с. 37)
Повторення складу числа 10. Складання прикладів за малюнками предметів та монет. Розпізнавання геометричних фігур. Написання цифр (с. 38)
Ознайомлення з термінами «доданок», «сума». Складання прикладів за числовим відрізком, за малюнком (с. 39)
Повторення складу чисел 5 і 6. Складання і розв’язування прикладів за малюнками предметів і монет (с. 40)
Ознайомлення з дією «віднімання». Знак « - ». складання прикладів на віднімання за числовим відрізком та предметними малюнками. Написання цифр (с. 41)
Дія віднімання. Складання, запис і розв’язування прикладів на віднімання і додавання. Написання цифр (с. 42)
Зв’язок додавання і віднімання. Складання прикладів на віднімання з прикладів на додавання. Вимірювання довжини відрізків (с. 43)
Складання прикладів на віднімання з прикладів на додавання. Складання і розв’язування прикладів за малюнками. Написання цифр (с. 44)
Число і цифра 0. Послідовність чисел від 0 до 10. Написання цифри 0. Віднімання рівних чисел. Розв’язування прикладів на додавання і віднімання 1 (с. 45)
Послідовність чисел від 0 до 10. Віднімання рівних чисел. Складання прикладів на віднімання з прикладів на додавання.(с. 46)
Додавання і віднімання 0. Додавання і віднімання 1. Порівняння чисел(с. 47)
Ознайомлення з поняттям і терміном «задача». Складання і розв’язування задачі на знаходження суми й остачі. (с. 48)
Послідовність чисел від 0 до 10. Порівняння чисел в межах 10. Складання і розв’язування задачі на знаходження суми й остачі. (с. 49)
Складання таблиці додавання і віднімання 1. Розв’язування прикладів виду 7+1+1,7-1-1. Складання і розв’язування прикладів і задач (с. 50)
Вправи і задачі на засвоєння таблиці додавання і віднімання числа 1. Складання і розв’язування задачі на знаходження суми й остачі. Повторення складу чисел 9 і 10. Вимірювання довжини відрізка(с. 51)
Складання таблиць додавання і віднімання 2. Розв’язування прикладів виду 8+2-2, 8-2-2. Віднімання за допомогою числового відрізка.Складання і розв’язування задач (с. 52)
Вправи і задачі на засвоєння таблиці додавання і віднімання числа 2. Порівняння виразу і числа
Збільшення та зменшення числа на кілька одиниць. Вправи і задачі на засвоєння таблиці додавання і віднімання числа 2. Поняття «умова задачі», «запитання задачі», «відповідь задачі»
Задачі на збільшення (зменшення) числа на кілька одиниць. Розв’язування прикладів. Порівняння виразу і числа (с. 55)
Складання таблиць додавання і віднімання 3. Задачі на збільшення та зменшення числа на кілька одиниць.(с. 56)
Вправи і задачі на засвоєння таблиці додавання і віднімання числа 3. Розв’язування задач на знаходження суми. Вимірювання довжини відрізка (с. 57)
Складання задачі, яка містить поняття «стільки само». Задачі на знаходження остачі. Вправи і задачі на засвоєння таблиць додавання і віднімання числа 3 (с. 58)
Складання таблиць додавання і віднімання 4. Вправи і задачі на засвоєння таблиць додавання і віднімання числа 4. Побудова відрізка заданої довжини (с. 59)
Вправи на засвоєння таблиць додавання і віднімання числа 4. Задачі на знаходження суми й остачі. Кругові приклади. (с. 60)
Задачі на знаходження суми й остачі. Вправи на засвоєння таблиць додавання і віднімання. Вимірювання довжини сторін многокутника. Побудова чотирикутника за зразком (с. 61)
Складання таблиць додавання і віднімання 5. Задачі на збільшення та зменшення числа на кілька одиниць.(с. 62)
Різницеве порівняння чисел. Вправи на засвоєння таблиць додавання і віднімання числа 5 (с.63).
Розв’язування задач. Задача, яка містить поняття «стільки само». Вправи на засвоєння таблиць додавання і віднімання. Побудова відрізка, коротшого (довшого) від даного (с. 64).
Складання таблиць додавання і віднімання числа 6. Задачі на різницеве порівняння. Побудова відрізка, довшого від даного (с. 65).
Вправи на засвоєння таблиць додавання і віднімання числа 6. Розв’язування і порівняння задач на знаходження суми і на збільшення числа на кілька одиниць (с. 66).
Вправи і задачі на засвоєння таблиць додавання і віднімання. Кругові приклади (с. 67).
Складання таблиць додавання і віднімання числа 7. Задачі на знаходження суми й остачі (с. 68).
Вправи і задачі на засвоєння таблиць додавання і віднімання числа 7. Порівняння значень числових виразів (с. 69).
Складання таблиць додавання і віднімання чисел 8 і 9. Задачі і вправи на засвоєння таблиць додавання і віднімання. Різницеве порівняння довжини відрізків (с. 70)
Задачі на знаходження невідомого доданка. Вправи на засвоєння таблиць додавання і віднімання (с. 71)
Літр. Задачі на знаходження невідомого доданка, на різницеве порівняння чисел (с. 72)
Літр. Вправи на засвоєння таблиць додавання і віднімання. Задачі на знаходження суми, остачі, невідомого доданка (с. 73)
Кілограм. Вправи на засвоєння таблиць додавання і віднімання в межах 10. Задачі на зменшення числа на кілька одиниць (с. 74)
Кілограм. Поняття про вік людини. Вправи і задачі на засвоєння таблиць додавання і віднімання. Ламана (с. 75)
Додавання і віднімання по одному і групами (частинами). Задачі на знаходження суми та на знаходження невідомого доданка (с. 76)
Додавання і віднімання чисел частинами. Вправи на засвоєння таблиць додавання і віднімання чисел (с. 77)
Переставна властивість додавання. Вправи на застосування таблиць додавання і віднімання в межах 10 (с. 78)
Вправи на застосування переставної властивості додавання. Задачі на знаходження невідомого доданка, на збільшення (зменшення) числа на кілька одиниць (с. 79)
Десяток. Повторення таблиць додавання і віднімання в межах 10 (с. 80)
Утворення і назви чисел другого десятка. Задачі на збільшення (зменшення) числа на кілька одиниць (с. 81)
Лічба предметів у межах 20. Порівняння чисел. Вправи на знаходження пропущеного числа. Розв’язування задач. Побудова відрізків заданої довжини (с. 82)
Складання і розв’язування прикладів на додавання і віднімання. Задачі на знаходження суми. Вимірювання довжини відрізка (с. 83)
Лічба в межах 20. Дециметр. Вправи на засвоєння таблиць додавання і віднімання в межах 10
(с. 84)
Лічба в межах 20. Складання і розв’язування задач на знаходження суми й остачі. Побудова відрізків заданої довжини (с. 85)
Позначення чисел другого десятка цифрами. Вимірювання довжини відрізків. Задачі на знаходження суми та на збільшення числа на кілька одиниць (с. 86)
Утворення чисел другого десятка із десятка й одиниць. Послідовність чисел від 1 до 20. Вправи і задачі на засвоєння таблиць додавання і віднімання в межах 10 (с. 87)
Задачі на знаходження суми, на різницеве порівняння чисел. Ознайомлення з об’ємними геометричними фігурами – кубом, кулею (с. 88)
Письмова нумерація чисел 11-20. Записування чисел під диктовку. Задачі на зменшення числа на кілька одиниць та на знаходження суми (с. 89)
Розв’язування прикладів на додавання і віднімання. Задачі на різницеве порівняння, на збільшення (зменшення) числа на кілька одиниць. Ланка ламаної (с. 90)
Письмова нумерація чисел 11 – 20. Записування чисел під диктовку. Порівняння виразів. Задачі на знаходження невідомого доданка (с.91)
Назви чисел при відніманні. Додавання і віднімання виду: 10 + 4, 14 – 4, 14 – 10. Задачі на знаходження остачі (с.92)
Вправи на засвоєння назв чисел при відніманні. Задачі на знаходження остачі, на зменшення числа на кілька одиниць. Побудова відрізків заданої довжини (с.93)
Лічба в межах 20. Попереднє і наступне числа. Додавання і віднімання виду: 16 + 1, 16 – 1. Розв’язування задач опрацьованих видів (С. 94)
Вправи на засвоєння назв чисел при відніманні. Порівняння виразів. Задачі на різницеве порівняння чисел (с. 95)
Вправи і задачі на засвоєння таблиць додавання і віднімання в межах 10. Задачі на знаходження невідомого доданка (с. 96)
Вправи і задачі на засвоєння таблиць додавання і віднімання в межах 10. Нумерація чисел у межах 20 (с. 97)
Розв’язування задач на додавання і віднімання ( повторення та узагальнення). Читання виразів і знаходження їх значень. Вимірювання і порівняння довжини відрізків ( с. 98)
Складання і розв’язування прикладів. Розв’язування задач на додавання і віднімання
( повторення та узагальнення). Вправи на розпізнавання геометричних фігур ( с. 99)
Узагальнена таблиця додавання і віднімання в межах 10. Доповнення чисел до 10 (с. 100)
Додавання чисел частинами. Задачі на знаходження невідомого доданка. Розпізнавання многокутників (с. 101)
Віднімання числа частинами. Задачі на знаходження невідомого доданка, на різницеве порівняння чисел (с. 102)
Вправи на застосування способу додавання і віднімання чисел частинами. Задачі на різницеве порівняння чисел (с. 103)
Таблиця додавання числа 2. Задачі на різницеве порівняння чисел. Побудова відрізків заданої довжини ( с. 104)
Таблиця віднімання числа 2. Складання і розв’язування задач на одну дію (с. 105)
Вправи і задачі на засвоєння таблиць додавання і віднімання чисел. Складання чисел на знаходження суми й остачі (с. 106)
Таблиця додавання числа 3. Складання і розв’язування задач, які містять поняття «стільки само», та задач на знаходження невідомого доданка (с. 107)
Таблиця віднімання числа 3. Задачі на дві дії (пропедевтичний розгляд) (с. 108)
Вправи і задачі на засвоєння таблиць додавання і віднімання чисел у межах 10. Замкнені і незамкнені лінії (с. 109)
Таблиця додавання числа 4. Задачі на збільшення числа на кілька одиниць та на знаходження остачі (с. 110)
Таблиця віднімання числа 4. Складання прикладів за шкалою лінійки. Розпізнавання многокутників (с. 111)
Складання та розв’язування простих задач ( на знаходження суми та остачі, на зменшення числа на кілька одиниць). Побудова чотирикутників на папері у клітинку ( с. 112)
Таблиця додавання числа 5. Складання прикладів за числовою шкалою. Підготовча робота до розв’язування задач на дві дії ( с. 113)
Таблиця віднімання числа 5. Задача на знаходження невідомого зменшуваного. Підготовча робота до розв’язування задач на дві дії ( с. 114)
Вправи на знаходження пропущених чисел. Складання та розв’язування задач на знаходження остачі ( с. 115)
Таблиця додавання числа 6. Задача, до якої поставлено два запитання ( с. 116)
Таблиця віднімання числа 6. Задача на знаходження невідомого зменшуваного. ( с. 117)
Самостійна робота за двома варіантами
Вправи на засвоєння таблиць додавання і віднімання чисел у межах 10. Прості задачі на додавання та віднімання ( с. 118)
Вправи на засвоєння таблиць додавання і віднімання чисел у межах 10. Задача, до якої поставлено два запитання ( с. 119)
Таблиця додавання числа 7. Попереднє ознайомлення із задачею на знаходження невідомого від’ємника. Задачі на збільшення числа на кілька одиниць ( с. 120)
Таблиця віднімання числа 7. Задачі на зменшення числа на кілька одиниць. Розпізнавання многокутників ( с. 121)
Порівняння величин. Задачі на різницеве порівняння чисел ( с. 122)
Таблиця додавання числа 8. Задача, до якої поставлено два запитання. Задача на знаходження суми ( с. 123)
Таблиця віднімання числа 8. Розв’язування задач на знаходження суми та остачі, на різницеве порівняння ( с. 124)
Складання і розв’язування задач на знаходження невідомого доданка ( с. 125)
Таблиця додавання числа 9. Задача на знаходження зменшуваного ( с. 126)
Таблиця віднімання числа 9. Прості задачі на додавання і віднімання ( с. 127)
Повторення пройденого. Задача, яка містить поняття « стільки само». Задача на знаходження невідомого доданка ( с. 128)
Складання чисел 11 – 18 з двох одноцифрових чисел. Порівняння виразу і числа. Задача, до якої поставлено два запитання ( с. 129)
Підсумковий урок за рік. Куб. куля. Повторення пройденого ( с. 130 – 131)

Трудове навчання
Тема уроку
Види праці і світ професій. Значення праці в житті людини. Витоки ремісничих прізвищ. Праця розумова, фізична, художня. Організація робочого місця. Загальні правила безпеки та культури праці на робочому місці. Учнівська робоча папка
Види паперу, його властивості. Виготовлення паперу, призначення основних його видів. Досліди і спостереження над властивостями паперу. Розривання паперу вздовж і впоперек волокон
Елементарна графіка. Елементи технічної графіки: основна лінія (контурна), штрих пунктирна з двома точками (лінія згину). Елементи художньої графіки: хвиляста і зигзагоподібна лінії в орнаментах. Розмічання за зразками та клітинками
Перегинання і складання паперу. Перегинання паперу навпіл: упоперек, уздовж, навскоси. Прогладжування згинів гладилкою
Технологія різання паперу. Різання паперу ножицями по прямій і кривій лініях. Поняття «розрізати», «відрізати», «надрізати». Правила безпечної праці з ножицями
Симетричне вирізування. Поняття про симетрію. Вісь симетрії. Методика вирізання симетричних форм з паперу
Світ професій «Людина – природа». Загальне ознайомлення з професіями типу «Людина-природа» (агроном, садівник, лісник). Екскурсія у парк, сквер
Аплікація з рослинних форм. Загальне поняття про аплікацію. Особливості рослинних форм (стебла, листочки пелюстки). Послідовність створення аплікації
Складання візерунків із рослин. Послідовність створення візерунків із рослинних форм у квадраті, смужці
Композиції з рослинних форм. Загальне поняття про композицію. Послідовність створення композицій з природного матеріалу
Вироби з природних об’ємних форм. Вибір об’ємних форм для створення виробів. З’єднання окремих деталей за допомогою пластиліну і клею
Робота з пластичними матеріалами. Народні іграшки з глини. Пластичні матеріали, їх властивості. Інструменти та пристосування для роботи з пластичними матеріалами. Способи ліплення
Ліплення овочів і фруктів. Розкачування циліндричної та конічної форми для зображування овочів; витягування заготовки та виконання заглиблення для зображення фруктів
Ліплення птахів. Витягування заготовки, з’єднування окремих деталей у вибір
Ліплення звірів. Пропорційність у зображенні окремих деталей фігурок звірів. Надання виробам схожості за допомогою стеки і різнокольорового пластиліну
Колективна композиція. Організація трудового процесу в колективній роботі. Групові завдання для створення композиції
Світ професій «Людина-людина». Загальне ознайомлення з професіями типу «Людина-людина» (лікар, вчитель, перукар). Види побутової праці. Сервірування столу. Способи складання серветок
Культура зовнішнього вигляду людини. Навчально – ігрове проектування макетів одягу з кольорового паперу
Інструменти і приладдя для роботи з тканиною. Основні види інструментів для роботи з тканиною, їх призначення. Робота з голкою. Правила безпечної праці з голкою
Ручні стібки і шви. Поняття про стібок, шов. Прийоми виконання шва «уперед – голку»
Крій і ручне шиття. Ознайомлення з професіями закрійника, швачки. Послідовність виконання розмітки і розкрою тканини
Ялинкові прикраси та іграшки. Аналіз конструктивних особливостей новорічних іграшок, прикрас
Виготовлення іграшок «Сніговички»
Саморобні дидактичні ігри. Виготовлення дидактичної гри «Математичне лото»
Саморобні дидактичні ігри. Виготовлення дидактичної гри «Запусти ракету»
Конструювання іграшок зі смужок паперу. Відтворення характерних ознак тварин у зображуваних іграшках
Орнаментальна аплікація. Геометричні та рослинні форми орнаменту. Виготовлення закладки для книжки
Іграшки з яєчної шкарлупи. Поняття про естетичність у зображуваних виробах
Різдвяні свята у творчості дітей. Поняття про колядування. Атрибути різдвяних свят
Світ професій «Людина – знакові системи». Ознайомлення зі зразками знакової інформації
Букви і цифри як знаки інформації. Букви і цифри – мовні й математичні знаки для передачі інформації
Саморобний дидактичний матеріал. Виготовлення з картону числового віяла
Виготовлення з картону гри – головоломки на основі квадрата
Дорожні знаки. Умовні позначення дорожніх знаків. Основні дорожні знаки для пішоходів
Знаки державної символіки. Герб і прапор – символи незалежності держави. Значення кольорів на прапорі
Ігри з геометричними наборами. Використання геометричних знакових фігур в дитячих іграх
Виготовлення святкових сувенірів
Виготовлення вітальних листівок
Світ професій «Людина – техніка». Загальне ознайомлення з професіями типу «Людина – техніка».
Технічні конструкції. Види технічних конструкцій, їх призначення
Технічні дидактичні ігри. Правила гри. Послідовність виготовлення гри, вибір матеріалу
Саморобні технічні дидактичні ігри. Виготовлення гри «Запусти ракету»
Конструювання іграшкових меблів із деталей конструктора
Конструювання з деталей пластмасового набору моделей спортивного автомобіля за малюнком та власним задумом
Конструювання з деталей технічних наборів. Поняття про термін «конструктор». Деталі пластмасового конструктора, їх призначення
Будівельний конструктор. Деталі будівельного конструктора. Їх призначення
Світ професій «Людина і художні образи». Ознайомлення з творами декоративно – вжиткового мистецтва
Ткацтво. Плетіння зі стрічок в три пасма. Створення із плетінки іграшок – змія, метелик
Плетіння зі стрічок в три пасма. Створення із плетінки павучка, горобчика
Макетування меблів. Основні види кімнатних меблів, їх призначення
Архітектурні споруди. Конструювання казкових будиночків різних форм за малюнком або за власним задумом
Писанкарство. Писанкарство як вид народного мистецтва. Символічні знаки у візерунках писанки
Аплікаційні писанки. Послідовність виконання аплікаційних писанок, підбір кольорів паперу
Виготовлення писанок з аплікацій
Догляд за кімнатними квітами. Квіти в класній кімнаті. Правила догляду за кімнатними рослинами
Декоративні кімнатні квіти. Послідовність виготовлення декоративних квітів
Квіткові сувеніри.
Послідовність виготовлення вітальних листівок

Квіткові композиції. Зображення рослинності способом видування рідкої фарби
Квіткова абетка. Квіткові рослини як прикраса довкілля. Квіти в садах, на клумбах, алеях, польові квіти
Виготовлення декоративних кактусів
Підсумок роботи за рік

Образотворче мистецтво
№ Тема уроку
1 Вступ. Природа і художник. Ознайомлення з інструментами та матеріалами для малювання
2 Багатоколірна палітра. Поняття «колір».Малювання повітряних кульок (акварельні фарби)
3 Хто витер фарби? Хроматичні та ахроматичні кольори. Виконання кольорової та чорно – білої композицій «Риба0кит у морі синім» (гуаш або акварельні фарби)
4 Три веселих гноми. Поняття про основні та похідні кольори. Вправляння у змішуванні фарб. Малювання квітів (гуаш або акварельні фарби)
5 В небі над полями райдуга – дуга! Закріплення знань про основні та похідні кольори. Поняття про розбіл кольору. Малювання веселки (з пам’яті) (акварельні фарби)
6 Бабусині помічники. Розбіл кольору. Порівняння кольорів за світлотою. Малювання квітів для віконниць бабусиної хати (гуаш)
7 Сонце - огнецвіт. Теплі кольори. Отримання теплих відтінків кольорів додаванням жовтої та оранжевої фарб. Малювання сонечка або казкової вогняної квітки (акварельні фарби)
8 Холодні кольору прохолода? Холодні кольори. Розбіл і затемнення кольору. Виконання композиції «Морський краєвид» (акварельні фарби)
9 Зимовий день. Отримання холодних відтінків кольорів додаванням синьої фарби. Виражальні можливості кольору. Виконання композиції на тему «Зимовий день» (гуаш)
10 Снігова королева. Закріплення понять про теплі та холодні кольори. Колірне коло. Виражальні можливості кольору. Виконання композиції «Снігова королева» (гуаш)
11 Весела галявина. Палітра спектральних кольорів. Уявлення про «кольори – сусіди». Виконання композиції «Весела галявина» (акварельні фарби)
12 Парасольки Оле Лукойє. Виражальні можливості кольору та силуетної форми. Виконання композиції «Чарівні килими» або «Житло гномів» (акварельні фарби)
13 Чарівні птахи. Виражальні можливості кольору та силуетної форми. Заповнення площини аркуша. Малювання за уявою двох чарівних птахів (акварельні фарби)
14 Прикрась ялинку. Техніка аплікації. Навички вирізування силуетної форми. Виконання аплікації «Прикрась ялинку» (кольоровий папір)
15 Сніжна зіронька горить. Симетрія як засіб гармонізації форми. Витинанки. Виконання витинанок сніжинок (білий папір)
16 Для уважних і кмітливих. Поняття «форма». Порівняльний аналіз форм. Малювання предметів, які можна скласти з геометричних фігур (фарби або фломастери)
17 Лісові таємниці. Зображення простих тваринних форм способом вільного малювання пензлем чи пальцем (акварельні фарби)
18 Портрет блискавки. Будиночок равлика. Види ліній та їх напрямів. Виконання композиції «Будиночок равлика» (графічні засоби)
19 Чи є у лінії характер? Виражальні можливості ліній. Малювання відгадок до загадок (графічні засоби)
20 У бабусі в оселі. Види ліній. Виражальні можливості ліній. Просторове розміщення предметів. Малювання сільського краєвиду (гуаш або акварельні фарби)
21 Гарбузові родичі. Силуетна форма. Передавання основного характеру силуетної форми. Виконання ілюстрації до української народної пісні «Ходить гарбуз по городу» (гуаш або акварельні фарби)
22 Космонавт. Тоновий контраст як засіб зображення узагальненої силуетної форми. Малювання космонавта на тлі зоряного космічного простору (гуаш)
23 Танок повітряних зміїв. Різноманітність форм. Взаємозв’язок основної форми і частин. Виконання аплікації «Танок повітряних зміїв» (кольоровий папір)
24 Розбитий глечик. Взаємозв’язок основної форми та її частин. Цілісність форми. Виконання аплікації «Розбитий глечик» (кольоровий папір)
25 Крила метелика. Симетрія як засіб гармонізації форми. Малювання метелика (графічні матеріали)
26 Казкове місто. Зіставлення силуетних форм будинків. Виражальні можливості силуетних геометричних форм. Виконання аплікації казкового будинку (кольоровий папір)
27 Які бувають дерева? Виражальні можливості ліній як засіб створення художнього образу. Малювання дерев (туш, паличка або темний фломастер)
28 В Африці. Поняття про композицію. Усвідомлення вибору положення аркуша паперу (горизонтальне чи вертикальне). Малювання тварин (акварельні фарби або фломастери)
29 Квочка та курчата. Композиційне заповнення площини аркуша видовженого формату. Виконання композиції «Квочка та курчата» (акварельні фарби)
30 Веселий урожай. Передача основного характеру об’ємної форми. Порівняльний аналіз форм та розмірів, їх складових частин. Ліплення овочів та фруктів (пластилін)
31 Серед урочища грибного. Об’ємна форма предметів, її складові частини. Фактура. Ліплення грибів (пластилін)
32 Хто ховається у пластиліні? Об’ємна форма предметів, її складові частини. Фактура. Ліплення улюблених тварин (пластилін)
33 Кольорові пташки. Складові частини тіла птаха. Ліплення пташок із суцільного шматка пластиліну з долі плюванням частин (пластилін)
34 Чудо 0 дерево. Узгодження силуетної форми і декору. Колективне виконання аплікації на тему «Чудо – дерево» (кольоровий папір). Підсумок за рік

Фізична культура
Тема уроку
Легка атлетика
Вступ. Правила поведінки та безпеки на заняттях з легкої атлетики. Організуючі та загальнопідготовчі вправи. Біг на 30 м. Рухлива гра «Кіт і мишеня».
Одяг і взуття для занять легкою атлетикою. Організуючі та загальнопідготовчі вправи. Біг на 30 м. Рухлива гра «Кіт і мишеня».
Організуючі та загально підготовчі вправи. Біг на 30 м. Рухлива гра «Вовк і коза».
Організуючі та загальнопідготовчі вправи. Біг на 30 м. Рухлива гра «Вовк і коза».
Як правильно бігати і стрибати. Організуючі та загальнопідготовчі вправи. «Човниковий» біг (4x9 м). Рухлива гра «Невід».
Організуючі та загальнопідготовчі вправи. «Човниковий» біг. Рухлива гра «Невід».
Режим дня школяра. Організуючі, стройові та загально підготовчі вправи. Біг на 30 м. Рухлива гра «Вовк у рові».
Правила особистої гігієни. Організуючі, стройові та загальнопідготовчі вправи. Біг на 200-500 м. Рухлива гра «Гречка».
Щоденник здоров'я. Організуючі, стройові та загальнопідготовчі вправи. Нахил тулуба вперед з положення сидячи (контроль). Рухлива гра «Вудочка».
Організуючі, стройові та загальнопідготовчі вправи. Підтягування на низькій перекладині (контроль). Рухлива гра «У річку — гоп».
Організуючі, стройові та загальнопідготовчі вправи. «Човниковий» біг 4 х 9 м (контроль). Рухлива гра «Горобчики-стрибунчики».
Організуючі, стройові та агально підготовчі вправи. Стрибок у довжину з місця (контроль). Рухлива гра «Подоляночка».
Футбол
Історія українського футболу. Фізична підготовка (організуючі та загальнопідготовчі вправи, ходьба, бігові вправи, вправи для координації рухів, вправи для м'язів стопи). Рухлива гра «Порожнє місце».
Історія українського футболу. Фізична підготовка (організуючі та загальнопідготовчі вправи, ходьба, бігові вправи, вправи для координації рухів, вправи для м'язів стопи). Рухлива гра «Порожнє місце».
Розвиток футболу в Україні та за кордоном. Фізична підготовка (організуючі та загальнопідготовчі вправи, ходьба, бігові вправи, стрибкові вправи, вправи для формування правильної постави).
Рухлива гра «Порожнє місце».
Розвиток футболу в Україні та за кордоном. Фізична підготовка (організуючі та загальнопідготовчі вправи, ходьба, бігові вправи, стрибкові вправи, вправи для формування правильної постави).
Рухлива гра «Через ліс».
Загальне уявлення про футбол. Фізична підготовка (організуючі та загальнопідготовчі вправи, ходьба, бігові вправи, акробатичні вправи). Рухлива гра «Через ліс».
Загальне уявлення про футбол. Фізична підготовка (організуючі та загальнопідготовчі вправи, ходьба, бігові вправи, акробатичні вправи). Рухлива гра «Через ліс».
Загальне уявлення про футбол. Фізична підготовка (організуючі та загальнопідготовчі вправи, ходьба, бігові вправи, вправи для координації рухів, вправи для м'язів стопи). Рухлива гра «Дзвінок на урок».

Загальне уявлення про футбол. Фізична підготовка (організуючі та загальнопідготовчі вправи, ходьба, бігові вправи, вправи для координації рухів, вправи для м'язів стопи). Рухлива гра «Дзвінок на урок».
Ознайомлення із правильним розташуванням на футбольному полі. Фізична підготовка (організуючі та загально підготовчі вправи, ходьба, бігові вправи, акробатичні вправи). Рухлива гра «Дзвінок на урок».
Ознайомлення із правильним розташуванням на футбольному полі. Фізична підготовка (організуючі та загальнопідготовчі вправи, ходьба, бігові вправи, акробатичні вправи). Рухлива гра «Рибалка».

Ознайомлення із правильним розташуванням на футбольному полі. Фізична підготовка (організуючі та загальнопідготовчі вправи, ходьба, бігові вправи, стрибкові вправи, вправи для фо-рмування правильної постави). Рухлива гра «Рибалка».
Ознайомлення з правильним розташуванням на футбольномуполі. Фізична підготовка (організуючі та загальнопідготовчІ вправи, ходьба, бігові вправи, стрибкові вправи, вправи для формування правильної постави). Рухлива гра «Рибалка».
Гімнастика
Правила поведінки та безпеки на заняттях із гімнастики. Організуючі вправи (основна гімнастична стійка, шикування у шеренгу). Загальнопідготовчі вправи без предметів з імітацією. Різновиди ходьби, бігу, стрибків. Танцювальні вправи з підскоком, зпритупуванням, галоп.
Одяг і взуття для занять гімнастикою. Організуючі вправи (основ на гімнастична стійка, шикування в шеренгу). Загальнопідготовчі вправи без предметів з імітацією. Різновиди ходьби, бігу, стрибків.
Танцювальні вправи з підскоком, із притупуванням, галоп.
Організуючі вправи (шикування в колону по одному, виконання команд). Загальнопідготовчі вправи без предметів з імітацією. Різновиди ходьби, бігу, стрибків. Танцювальні вправи з підскоком, з притупуванням, галоп,
Постава та вправи для її формування. Організуючі вправи (шикування в колону по одному, виконання команд). Загальнопідготовчі вправи для формування правильної постави. Різновиди ходьби, бігу, стрибків. Танцювальні вправи (поєднання кроків на 32 такти).
Організуючі вправи (шикування в шеренгу і в колону по одному, виконання команд). ЗагальнопідготовчІ вправи для формування правильної постави. Різновиди ходьби, бігу, стрибків. Танцювальні вправи (поєднання кроків на 32 такти).
Організуючі вправи (шикування в шеренгу і в колону по одному, виконання команд). Загальнопідготовчі вправи для формування правильної постави. Різновиди ходьби, бігу, стрибків. Елементи українських народних танців.
Про важливість ранкової гімнастики. Організуючі вправи (виконання команд). Комплекс вправ ранкової гімнастики №1. Різновиди ходьби, бігу, стрибків. Акробатика (групування, перекати у групуванні, перекати убік). Рухлива гра «Дрібушечки».
Організуючі вправи (виконання команд). Комплекс вправ ранкової гімнастики №1. Різновиди ходьби, бігу, стрибків. Акробатика (групування, перекати у групуванні, перекати убік). Рухлива гра «Дрібушечки».
Організуючі вправи (виконання команд). Комплекс вправ ранкової гімнастики №1. Різновиди ходьби, бігу, стрибків. Акробатика (групування, перекати у групуванні, перекати убік). Рухлива гра «Дрібушечки».
Організуючі вправи ( шикування в коло, виконання команд). Комплекс вправ ранкової гімнастики №2. Різновиди ходьби, бігу, стрибків. Акробатика (групування, перекати у групуванні, перекати убік). Рухлива гра «Голуб»
Організуючі вправи ( шикування в коло, виконання команд). Комплекс вправ ранкової гімнастики №2. Різновиди ходьби, бігу, стрибків. Акробатика (групування, перекати у групуванні, перекати убік). Рухлива гра «Голуб»
Організуючі вправи ( шикування в коло, розмикання на інтервал піднятих у сторони рук). Комплекс вправ ранкової гімнастики №2. Різновиди ходьби, бігу, стрибків. Стрибки у довжину з місця. Акробатика (групування, перекати у групуванні, перекати убік). Рухлива гра «Голуб»
Організуючі вправи ( шикування в коло, розмикання на інтервал піднятих у сторони рук, виконання команд). Комплекс вправ ранкової гімнастики №3. Різновиди ходьби, бігу, стрибків. Вправи з рівноваги (на гімнастичній лаві чи низькій колоді). Лазіння по горизонтальній та похилій лаві в упорі на колінах уперед і назад та по гімнастичній стінці в різних напрямах. Рухлива
гра «Швидко по місцях».
Організуючі вправи (шикування в шеренгу, розмикання на інтервал піднятих у сторони рук, виконання команд). Комплекс вправ ранкової гімнастики № 3. Різновиди ходьби, бігу, стрибків.
Вправи з рівноваги (на гімнастичній лаві чи низькій колоді). Лазіння по горизонтальній та похилій лаві в упорі на колінах уперед і назад та по гімнастичній стінці в різних напрямах. Рухлива гра «Швидко по місцях».
Про значення виконання вправ з гімнастики. Організуючі вправи (шикування в шеренгу, розмикання на Інтервал піднятих у сторони рук, виконання команд). Комплекс вправ ранкової гімнастики
№ 3. Різновиди ходьби, бігу, стрибків. Вправи з рівноваги (на гімнастичній лаві чи низькій колоді). Лазіння по горизонтальній та похилій лаві в упорі на колінах уперед і назад та по гімнастичній стінці в різних напрямах. Рухлива гра «Швидко по місцях».

Організуючі вправи (основна гімнастична стійка, виконання команд). Загальнопідготовчі вправи для формування правильної постави. Різновиди ходьби, бігу, стрибків. Вправи з рівноваги (на гімнастичній лаві чи низькій колоді). Перелізання через дві горизонтальні та похилі лави, що стоять паралельно, та через переш¬коду заввишки 80 см.
Організуючі вправи (основна гімнастична стійка, виконання команд). Загальнопідготовчі вправи для формування правильної постави. Різновиди ходьби, бігу, стрибків. Вправи з рівноваги (на гімнастичній лаві чи низькій колоді). Перелізання через дві горизонтальні та похилі лави, що стоять паралельно, та через перешкоду заввишки 80 см.
Організуючі вправи (основна гімнастична стійка, виконання команд). Загальнопідготовчі вправи для формування правильної постави. Різновиди ходьби, бігу, стрибків. Вправи з рівноваги (на гімнастичній лаві чи низькій колоді). Перелізання через дві горизонтальні та похилі лави, що стоять паралельно.

Категорія: Календарно-тематичне планування | Додав: Лесюня (28.01.2010) | Автор: Лесюня E
Переглядів: 11127 | Коментарі: 1 | Рейтинг: 1.8/4
Всього коментарів: 1

Добавил: Veronika
0

Лесуня, а де ж продовження?
Дата публикации: 29.01.2010 в 18:05 Спам[Материал]

 

ble>

 

Додавати коментарі можуть лише зареєстровані користувачі.
[ Реєстрація | Вхід ]
Никнейм Кащенко Ірина Петрівна (ADM[Irina]) зарегистрирован!