Каталог статей

Головна » Статті » Вчитель вчителю » Я - класний керівник [ Додати статтю ]

Характеристика про рівень розвитку та результати оволодіння компонентами навчальної діяльності

Характеристика

про рівень розвитку та результати оволодіння

компонентами навчальної діяльності

учня 1-А класу ___________________________________________ П.І.Б.

____________________________________________________________________________________

____________________________________________________________________________________

повна назва школи

 

 

1. Дата народження __________________.

2. Стан здоровя (група):  основна, підготовча, спеціальна.

3. Потребує занять з логопедом:  так, ні.

4. Ставлення до навчання:  позитивне, задовільне, незадовільне, індиферентне.

5. Особливості психічної адаптації:  виражена, повна, помірна, початкова, відсутня.

6. Загальний рівень готовності до подальшого навчання:  мотиваційний, інтелектуальний, фізичний, особистісний.

7. Увага:  довільна, мимовільна.

8. Память:  короткочасна, довготривала.

9. Мислення:  наочно-дійове, наочно-образне, логічне, абстрактне.

10. Інтереси до діяльності:  розумової, практичної, художньої.

11. Темп роботи:  швидкий, середній, повільний.

12. Якість роботи:  хороша, задовільна, незадовільна.

13. Реакція на зовнішні подразники:  швидка, урівноважена, повільна.

14. Реакція на зміну видів діяльності:  швидка, помірна, повільна.

15. Ставлення до речей:  бережливе, не бережливе, охайне, неохайне.

16. Ставлення до людей:  альтруїст, егоїст, урівноважений.

17. Рівень самооцінки:  завищена, об’єктивна, занижена.

18. Ставлення до навчання:  відповідальне, безвідповідальне.

19. Типові випадки відхилень у поведінці: _____________________________.

20. Позиція в колективі:  лідер (формальний, неформальний), популярний, малопопулярний, ізольований, відторгнутий.

21. Рівень вихованості:  високий, середній, низький.

22. Рівень навчальних досягнень з:

      мовлення:  високий, достатній, середній,початковий;

      читання:  високий, достатній, середній,початковий;

      письма:  високий, достатній, середній, початковий;

      математики:  високий, достатній, середній, початковий;

     

 

Висновок:   програму  першого  класу  засвоїв.

  

___ травня 20___ р.                       

                                         Директор школи  _____________ П.І.Б.             

 

                                         Класний керівник  _____________ П.І.Б.                    

Категорія: Я - класний керівник | Додав: [ADM]Irina (26.05.2012)
Переглядів: 5045 | Коментарі: 2 | Рейтинг: 4.0/2
Всього коментарів: 2

Добавил: [ADM]Irina
0

Пані Наталіє, скопіюйте її.
Дата публикации: 16.06.2016 в 07:58 [Материал]

 

ble>

 


Добавил: Наталія2556
0

ЯК СКАЧАТИ?
Дата публикации: 16.06.2016 в 07:13 Спам[Материал]

 

ble>

 

Додавати коментарі можуть лише зареєстровані користувачі.
[ Реєстрація | Вхід ]
Никнейм Кащенко Ірина Петрівна (ADM[Irina]) зарегистрирован!