Урок: основи здоров’я.
Дата: 18.10.2016р.
Клас 2-В
Тема. Навчання і відпочинок. Користь активного відпочинку. Організація відпочинку в класі та вдома. Практична робота: Планування вихідного дня.
Мета. Вчити чергувати працю і відпочинок, пояснити, як зручно організувати своє робоче місце, ознайомити учнів з деякими правилами безпечної поведінки під час відпочинку; мотивувати поведінку дітей щодо збереження власного здоров’я, уважного і шанобливого ставлення до оточуючих людей; розвивати уміння самостійно приймати рішення щодо власних вчинків; виховувати любов до рідного краю, традицій, мистецької спадщини українського народу.
Результати навчання
Наприкінці заняття учні мають уміти:
• розпізнавати активний та пасивний відпочинок;
• пояснити, чому треба робити перерву під час занять;
• продемонструвати рухливі вправи для відпочинку під час занять.
Хід уроку
Вступна частина
1. Знайомство: продовжити фразу: «Мій улюблений герой – це …»
2. Правила
Сьогодні ми будемо мандрувати по країні «Школярі» і поговоримо про ситуації можливої безпеки в школі. Давайте зараз згадаємо правила, якими ми користуємося на тренінгах. (Посміхатися, бути толерантним, радіти успіхам, правило піднятої руки, відповідаємо чітко).
3. Зворотній зв'язок
Діти, чи можете ви багато годин підряд працювати і при цьому бути бадьорими, повними сил?
Відповіді дітей. («Ні, ми будемо втомленими, сонними…»; «Нам потрібен відпочинок…»).
Діти, як ви думаєте, що таке відпочинок?
Відповіді дітей.
4. Очікування. Вправа «Пісочний годинник»
Учням роздаю пісочники, на яких вони пишуть свої очікування і прикріпляють у горі годинника.
Руханка
Основна частина
Повідомлення вчителя (робота з плакатом).
5. Вправа «Пантоміма» (розпізнавання активного і пасивного відпочинку)
На дошці закріплені перевернуті картки з назвами різних видів відпочинку: кататися на велосипеді,
КУПАТИСЯ В МОРІ
СПАТИ
ГРАТИ В ФУТБОЛ
ГРАТИ НА КОМП’ЮТЕРІ
КАТАТИСЯ НА РОЛИКАХ
ГРАТИ У БАДМІНТОН
Вчитель викликає по одному учню. Учень бере картку, читає і пантомімою показує певний вид відпочинку. Решта дітей повинні впізнати і назвати, активний це чи пасивний відпочинок.
Бесіда
– Дайте відповіді на запитання.
1. Чому потрібно відпочивати? («Відпочинок потрібен для відновлення сил»).
2. Який відпочинок найбільш корисний? («Найбільш корисний відпочинок на свіжому повітрі»).
– Корисним є тільки безпечний відпочинок, за умови дотримання правил безпеки.
Робота в групах
Смішарики– складають правила безпечної поведінки в класі..
Фіксики – складають правила безпечної поведінки в коридорі..
Сонячні зайчики – складають правила безпечної поведінки у спортзалі.
Руханка
Заключна частина
1. Зворотній зв’язок
• Які «ігри» на ваш погляд, допоможуть відпочити?
2. Завершення тренінгу
• Чи справдилися ваші очікування? Якщо так, то переверніть ваші пісочні годинники.
3. Прощання Вправа «Долоньки»
На ліву долоньку покладіть все те, що ви навчились на уроці, а на праву – ваш особистий внесок у цей урок. А тепер з’єднайте долоньки та аплодуйте.
КУПАТИСЯ В МОРІ
СПАТИ
ГРАТИ В ФУТБОЛ
ГРАТИ НА КОМП’ЮТЕРІ
КАТАТИСЯ НА РОЛИКАХ
ГРАТИ У БАДМІНТОН
Правила безпечної поведінки в класі.
________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________
|