Каталог статей

Головна » Статті » Вчитель вчителю » Уроки [ Додати статтю ]

Контроль та оцінювання знань за темами «Мова і мовлення», «Текст»

Контроль та оцінювання знань за темами «Мова і мовлення», «Текст»
Мета: перевірити рівень сформованості знань учнів за темами «Мова і мовлення», «Текст»; розвивати мислення учнів, увагу; виховувати культуру оформлення письмових робіт.

 

Хід уроку
 

I. Організаційний момент

II. Повідомлення теми й мети уроку

III.  Контроль знань (тестування)

1 варіант
1. П означити правильну відповідь.
Мова потрібна людям, щоб... :
а) малювати;
б) передавати думки;
в) спілкуватися.

2. Усне мовлення має бути:
а) голосним, гарним, емоційним;
б) правильним, виразним, зрозумілим;
в) культурним, тихим, лагідним.

3. Текст — це:
а) окремі речення;
б) об’єднані за змістом речення;
в) зв’язна розповідь.

4. Указати тип тексту.
І чому ж така красива наша школа восени? Бо навколо школи ростуть квіти. У садку достигають яблука. Але найбільше прикрашають школу дитячі голоси.
а) Розповідь;
б) міркування;
в) опис.

5.Записати три слова привітання.

6. Д ібрати заголовок до тексту.
Кіт побачив на дереві гніздо, у якому пищали пташенята. Він поліз на дерево. Прилетів старий дрізд. Він почав клювати кота. Кіт злякався і втік.

7. Записати речення в такому порядку, щоб вийшов текст.
На ньому було дупло. В лісі росло дерево. Там жила білка. Вони були маленькі. В неї були білченята. Мати навчала своїх малят здобувати собі їжу.

8. Д описати кінцівку тексту.
Птахи — наші друзі. Вони знищують шкідників лісу. А ще вони радують нас своїм співом...

 

2 варіант
1. П означити правильну відповідь.
Мова складається... :
а) зі слів;
б) із букв;
в) з речень.

2. П исемне мовлення має бути:
а) охайним, каліграфічним, зрозумілим;
б) мімічним, жестикулятивним;
в) голосним, інтонаційним.

3. Т екст складається:
а) із зачину, основної частини, кінцівки;
б) із заголовка, абзаців;
в) із речень.

4. Указати тип тексту.
У лісі діти знайшли зайченят. У руки їх брати не можна. Почує людський дух зайчиха — і побоїться до маляти підійти. Так і загине зайченя з голоду.
а) Міркування;
б) опис;
в) розповідь.

5. Записати три слова прощання.

6. Д ібрати заголовок до тексту.
У мами сьогодні день народження. Петрусь і Василько пішли до лісу. Вони нарвали квітів і подарували їх мамі. Матуся дуже зраділа. Вона похвалила синів.

7. Записати речення в такому порядку, щоб вийшов текст.
І журавель видужав. Восени хлоп’ята знайшли в кущах журавля. Хлопчики принесли його в село. У птаха було поранене крило. Діти довго лікували журавлика.

8. Дописати кінцівку тексту.
Горобець побачив на березі шпаківню і зайняв її. За тиждень прилетіли з півдня шпаки.
Піднявся гамір...

IV. П ідсумок уроку
— Які труднощі виникли у вас під час виконання роботи?__

Категорія: Уроки | Додав: (19.09.2016)
Переглядів: 2303 | Рейтинг: 0.0/0
Всього коментарів: 0
Додавати коментарі можуть лише зареєстровані користувачі.
[ Реєстрація | Вхід ]
Никнейм Кащенко Ірина Петрівна (ADM[Irina]) зарегистрирован!