Мовна тема №2
Варіант 1
1. Буквосполучення дж, дз при переносі слів
а) можна розривати; б) не можна розривати.
2. Буквосполучення –ьо- при переносі
а) можна розривати; б) не можна розривати
3. Апостроф уживається для позначення
а) роздільної вимови приголосного звука перед [й];
б) пом’якшення попереднього приголосного звука
4. Апостроф ставиться:
а) після всіх приголосних букв перед я, ю. є. ї;
б) після приголосних б, п, в, р, м, ф, перед я, ю, є, ї
5. Запиши слова, поділивши їх на склади для переносу:
Сьогодні, весілля, насіння, льон, польоти, бульйон, джерело.
6. Спиши слова, уставляючи апостроф.
П.ятниця, бур.як, пов.язка, полум.я, зор.я, дев.ять, м.ясо, р.ясно.
7. Зроби звуко-буквений аналіз слів здоров’я, гілля.
8. Склади і запиши речення зі словом сім’я.
Мовна тема №2
Варіант 2
1. Буква ь позначає
а) м’якість попереднього приголосного;
б) нічого на позначає.
2. М’який подовжений приголосний звук позначають за допомогою:
а) букви ь; б) двох однакових приголосних.
3. Апостроф – це
а) буква; б) знак
4. При переносі слів апостроф
а) не відокремлюється від попередньої букви;
б) відокремлюється від попередньої букви;
5. Запиши слова, поділивши їх на склади для переносу:
Сіль, гайок, знання, гілля, льодяник, майор, бджола.
6. Спиши слова, уставляючи апостроф.
Пам.ятник, мор.як, дес.ять, солов.ї, п.ять, п.ятка, сім.я, цв.ях.
7. Зроби звуко-буквений аналіз слів пам’ять, зілля.
8. Склади і запиши речення зі словом хлоп’ята .
|