Каталог статей

Головна » Статті » Вчитель вчителю » Християнська етика в українській культурі [ Додати статтю ]

Мудрість далекоглядна

Урок 22
Тема: Мудрість далекоглядна.
Мета: Вчити дітей аналізувати свої вчинки, передбачати результати своїх дій. Виховувати в дітях доброту, сердечність, розумне ставлення до батьківських порад.
Обладнання: ікона, свічка, репродукція картини Рембрандта «Повернення блудного сина».

Хід уроку

І. Вступна частина.
1. Християнське привітання.
2. Спільна молитва.
3. Перевірка домашнього завдання.

- Розкажіть, діти, чи давали ви коли-небудь чесне слово? Стримували його? Якщо ні, то що ви робили для того, щоб не втратити довіру інших назавжди? (Діти розповідають).
4. Повідомлення теми і мети уроку
- Сьогодні на уроці ми дізнаємось, в чому полягає далекоглядність мудрої людини. Будемо говорити про те, як запобігти негативним вчинкам, за які буде соромно.
ІІ. Основна частина.
1. Знайомство з новим матеріалом.

а) бесіда вчителя.
- Часто, як дорослі так і діти вважають, що можна діяти так, як заманеться, не розуміючи, що деякі наші вчинки шкодять не тільки нам, а й нашим рідним. Ми втрачаємо довіру близьких, серце сповнюється тривогою, ми не знаємо, як достойно вийти з цієї ситуації. Вихід з цього один. Треба завжди знайти в собі сили попросити вибачення. І тоді на душі стане легше, зникнуть всі проблеми і ви почуватиметесь найщасливішою людиною на світі.
- Зараз ми познайомимося з Євангельською притчею про блудного сина, і вона вам допоможе зрозуміти, що мудрість – далекоглядна.
б) знайомство з притчею про блудного сина;
Діти читають самостійно.
- Про що думав молодший син, який покидав батьківську домівку?
- Чи думав він, що колись повернеться додому?
- Можна молодшого сина назвати мудрим?
- Після довгих років спочатку веселощів, а потім поневірянь став син мудрішим?
- Які Бог дав випробовування молодшому синові, аби той став мудрішим?
в) пояснення значення змісту цитати з Біблії:
«Знай у серці твоєму, що Господь Бог твій учить тебе, як чоловік повчає сина свого».
г) перегляд і аналіз репродукції картини Рембрандта «Повернення блудного сина».
- Хто зображений на передньому плані?
- З яким настроєм зустрічає батько свого сина?
- Чи відвертим було каяття сина?
ІІІ. Підсумкова частина.
1. Узагальнення вивченого.

- Що нового ви дізнались на уроці?
- Що треба робити перед тим, як приймати якесь важливе рішення?
2. Читання дітьми висновку до вивченої теми, підручник, с. 105.
Діти пояснюють, як вони зрозуміли прочитане.
3. Спільна молитва.

Рудик О.В. – вчитель початкових класів Широківської загальноосвітньої школи №1

Категорія: Християнська етика в українській культурі | Додав: (15.07.2015) | Автор: Рудик О.В.
Переглядів: 1301 | Рейтинг: 0.0/0
Всього коментарів: 0
Додавати коментарі можуть лише зареєстровані користувачі.
[ Реєстрація | Вхід ]
Никнейм Кащенко Ірина Петрівна (ADM[Irina]) зарегистрирован!