Каталог статей
Головна » Статті » Вчитель вчителю » Уроки | [ Додати статтю ] |
Написання рядкової букви ”з” (зе), складів, слів із нею. Розвиток зв’язного мовлення. Мета: вчити учнів писати рядкову букві 2З2 (зе), з’єднувати її з іншими буквами; розвивати фонематичний слух; збагачувати словниковий запас дітей. Виховувати любов до природи. Розвивати вміння писати правильно, красиво, охайно. Обладнання: Малюнки із зображеннями звірів, кросворд, картки звуків, предметні карточки. Зміст уроку І. Організаційний момент. ІІ. Актуалізація опорних знань.
ІІІ. Мотивація навчальної діяльності. 1. Бесіда.
Діти по черзі розповідають про тварин: У зоопарку є звірята: Зайчик, зебра, зубренята Ось волохатий зубр стоїть. Їх ви, дітки, розглядайте, Першу букву упізнайте, Дружно всі її назвіть. (Буква "З”).
Несу зайчика малого Заболіла ніжка в нього. Зима морозяна надворі Замети білі на землі. Зоріють в небі ясні зорі. Поснули зайчики малі. ІV. Робота над темою уроку. 1. Аналіз структури рядкової букви "з”. Учні порівнюють друковану й рукописну літери. Звертають увагу, що у рукописної літери другий елемент переходить у петлю. 2. Пояснення написання рядкової "з”.
V. Фізкультура. Вправи для кисті рук: "Стіна – невидимка”, "Квітка”, "Звірятко”, Метелик”. VІ. Віконечок для допитливих: Посл. загадку: Зозуля відома всім як бездомниця. Вона не будує гнізда, не висиджує яєць, не знає материнської тривоги, турботи і радощів. Але потомство все ж залишає. На Україні зозулі підкидають свої яйця очеретянкам, білим плискам, сорокопудам. Зозуляче яйце можна знайти в гнізді майже будь-якого співочого плата: вівчарика, волового очка, тинівки, мухоловки і в багатьох інших гніздах пташок. Навіть дивно, в яких різноманітних гніздах і на якій різноманітній їжі виховується зозулячий рід. Зранку, вдень і в надвечір’я Облітаю ліс уздовж і вшир я Занесу своє яєчко У чуже якесь гніздечко Легко всівшись на суку Я роки лічу ку-ку (Зозуля) 3. Написання букви "з”, складів та слів з нею. 4. Розв’язування кросворда. 1. Взимку білий кожушок Носить звір цей, побігайчик Має пару довгих вушок, Куций хвостик. Хто ж це? (Зайчик) 2. Ходить – блукає і навкруги Пухом вкриває ліси та луги (Зима) 3. Що за пташки у ліску, Все виспівує: "Ку-ку!” (Зозуля) 4. Не літаю, не кричу Все с-с-сичу, с-с-сичу, с-с-сичу. По землі повзаю я Люди звуть мене... (Змія) VІ. Фізкультхвилинка. 1. Звуковий аналіз. Лексична робота. Діти розглядають малюнок, називають предмет, визначають наголос у слові (Замок) Потім будують звукову модель і записують слово в рядку. –Поставте наголос в рядку. Поставте наголос на перший скла. Вимовте слово. Що змінилося? (Змінилося значення слова). Послухайте загадку: Слово це – старовинна будова З гостряками мурованих веж. Щойно зміниш ти наголос слова – Цим одразу будову замкнеш (замок, замок). 6.Чистомовки для розвитку фонематичного слуху. За-за-за – дідова коза Зі-зі-зі – сережки на березі Зу-зу-зу – не ламай лозу Зе-зе-зе – кінь не довезе Із-із-із – скриплячий віз Азь-азь-азь – молодий князь Зи-зи-зи – чумацькі вози. VІІ. Списування речень. Написання слів з пропущеними літерами. 7. Гра "Піймай звук” Зоровий диктант складів. за, си, зу, сі, зи, са,. до, зо, да. VІІ. Підсумок уроку.
Гра "Піймай звук”
Зіна зайчика знайшла. Заховала у корзинку. Зверху кинула хустинку. Зайчик хитрий був, як лис – З-під хустинки втік у ліс. Робота в зошитах. 1.Зоровий диктант складів. за, си, зу, сі, зи, са,. до, зо, да. 2. Творча робота. 3. Книжковий черв’ячок з’їв букви, треба їх відновити. зими, озеро, зоопарк. | |
Переглядів: 2220 | Рейтинг: 3.0/2 |
Всього коментарів: 0 | |