Каталог статей
Головна » Статті » Вчитель вчителю » Уроки | [ Додати статтю ] |
Написання великої та рядкової букви Пп. Списування з друкованого тексту Мета. Закріпити уміння писати букви П, П; удосконалювати уміння списувати з друкованого тексту; розвивати мовленнєву, інформаційну компетенцію; виховувати культуру письма, піклування про тварин. Тип. Урок використання знань, умінь, навичок. Обладнання: картки з друкованими реченнями, Хід уроку І. Організація класу. ІІ. Актуалізація опорних знань. Повторення вивчених букв за алфавітом. – Я називаю звуки, ви обводите літери, якими вони позначаються, називаєте утворене слово. – П и л к а – Обведіть великі літери: – А У С І Л Д ІІІ. Мотивація навчальної діяльності. Гарні хлопці-молодці Закопали два стовпці Третій їм допомагав - Перекладину поклав. Втіха нашій дітворі: Буква «пе» вже у дворі. (В.Гринько) Не сама до нас прийшла, ще й завдання принесла: – підготовчі вправи (розчерки у повітрі); – письмо в зошитах; – фізкультхвилинка; – самостійне письмо; – підсумок уроку. ІV. Виконання вправ за зошитом. Прописати п, П П ПО ПОЛОНИНА – дівчатка позначають голосні звуки, хлопчики приголосні. При письмі звертати увагу на з'єднання. Дотримуватись санітарно-гігієнічних вимог. Фізкультхвилинка. Щось не хочеться сидіти Треба трохи відпочити. Руки вгору, руки в боки і зроби чотири кроки. Вище руки підніміть, і спокійно опустіть. Плесніть, дітки, кілька раз За роботу – все гаразд. V. Підготовка до списування. * Розгляньте малюнок. - Хто це? - Так, це сокіл. - А що ви про нього знаєте? - Правильно птах. - А ще його звати Улан. - Як написати Улан? - А ось хлопчик Микола. Складемо розповідь. Тепер прочитайте текст. Скільки в ньому речень? Які слова незрозумілі? Читаємо хором. За правилами списування списуємо. * Пауза-відпочинок. * Диференційоване завдання. Повернімось до «Супутника Букваря», прочитаємо слова. І стовпчик 3 слова пишуть Денис, Сергій, Араїк, Света. ІІ стовпчик 3 слова пишуть Настя, Денис, Руслана, Настя, Єгор, Аміна. Всі останні запишуть слова ІІІ стовпчика. VI. Підсумок уроку. Гра «Здогадайся й порівняй» З «с» сапаю, з «ш» вдягаю, з «л» стрибаю, з «п» ховаю. Сапка, шапка, лапка, папка. - Яким був урок? Чого навчились? Що було цікавим? | |
Переглядів: 3022 | Рейтинг: 5.0/1 |
Всього коментарів: 0 | |