3 |
Графічний редактор «Paint» |
40 |
|
3.1 |
Графічний редактор «Paint». Інтерфейс програми. Побудова найпростіших зображень. Відкриття графічних файлів. |
4 |
|
3.2 |
Інструменти графічного редактора «Paint». Принципи побудови малюнка. Відкриття та збереження малюнків. Логіка:вчимося групувати предмети. Розвиваємо образне мислення |
5 |
|
3.3 |
Огляд можливостей програми. Ознайомлення з інструментами «Олівець», «Пензель», «Еліпс», «Прямокутник», «Лінія» і алгоритмами їх використання. Побудова найпростіших малюнків. Побудова та збереження зображень. Логіка: вчимося порівнювати предмети за внутрішніми ознаками |
6 |
|
3.4 |
Копіювання і перенесення фрагментів малюнка. Виконання повороту різних частин малюнка. Переміщення фрагментів. Логіка :вчимося порівнювати та групувати предмети. |
5 |
|
3.5 |
Копіювання фрагментів. Логіка: вчимося групувати предмети. Розвиваємо образне мислення |
5 |
|
3.6 |
Трансформування зображень. Логіка: розвиваємо образне мислення. Розв’язуємо логічні задачі. |
5 |
|
3.7 |
Вставляння малюнків із файла. Розв’язуємо логічні задачі. |
5 |
|
3.8 |
Друк зображень. Розв’язуємо логічні задачі. |
5 |
|
4 |
Текстовий редактор Word Pad. Алгоритми і виконавці |
32 |
|
4.1 |
Призначення та основні поняття текстового редактора. Алгоритми і виконавці Поняття команди |
4 |
|
4.2 |
Огляд можливостей текстових редакторів. Вивчення клавіатури. Введення та найпростіше редагування тексту. Звукова культура мовлення. Збагачення словникового запасу Алгоритми і виконавці |
3 |
|
4.3 |
Введення текстової інформації за допомогою клавіатури. Значення клавіш «Enter», «Shift», ♦ CapsLock», «Backspace», «Delete». Вибір і зміна мовних режимів. Команди і виконавці. Складання і виконання алгоритмів |
3 |
|
4.4 |
Робота з клавіатурним тренажером Складання і виконання алгоритмів Ханойська вежа. |
3 |
|
4.5 |
Основні прийоми роботи з текстом: розрізання та склеювання рядка. Складання і виконання алгоритмів |
3 |
|
4.6 |
Робота із клавіатурою. Введення та редагування тексту. Збагачення словникового запасу. Логіка: узагальнюємо поняття. |
5 |
|
4.7 |
Текстовий редактор Word Pad. Форматування тексту. Збереження та редагування текстового документа. Розвиток зв’язного мовлення |
3 |
|
4.8 |
Текстовий редактор Word Pad. Форматування абзаців |
3 |
|
4.9 |
Текстовий редактор Word Pad. Вставляння об’єктів (малюнків) у текстовий документ. Друк текстових документів. |
3 |
|
4.10 |
Підсумкове заняття ,, Все ми вміємо" |
2 |
|