Каталог статей
Головна » Статті » Вчитель вчителю » Уроки | [ Додати статтю ] |
Урок українського читання із застосуванням засобів інформаційно-комунікаційних технологій Тема: О.Хорошковська «Київ – столиця України». Мета: розширити знання дітей про столицю України. Формувати вміння повноцінно сприймати науково-пізнавальні тексти та художні. Закріпити вміння свідомо, правильно, виразно та інтонаційно читати. Розвивати пам¢ять, увагу, спостережливість, мовленнєві вміння. Активізувати словниковий запас учнів. Виховувати громадянські якості: любов та пошану до рідного краю, історії, людяність, працьовитість. Виховувати пізнавальний інтерес. Обладнання: комп’ютер, інтерактивна дошка, ватман, маркер. Хід уроку
1. Організаційний момент. - Доброго дня! Діти сьогодні у нас урок українського читання. Підніміть руки, тільки ті дітки у кого сьогодні хороший настрій, а у кого сумний настрій? (Слайд, на якому зображено смайлики: веселий і сумний). Я надіюсь, що до завершення уроку у вас у всіх буде прекрасний настрій, адже урок українського читання нікого не може залишити байдужим. Адже на цьому уроці ми взнаємо цікаву, позитивну і нову інформацію. Тому приступаємо до роботи. Оскільки у нас урок читання, то проведемо підготовчі вправи для виразного правильного і швидкого читання. 2. Актуалізація опорних знань. Скоромовки відносяться до усної народної творчості. Народ придумав скоромовки для правильного вимовляння звуків і правильної швидкої артикуляції. Рідний серцю, милий край Йосипе: його не забувай. (Слайд, на якому записана скоромовка і завдання). Читання скоромовки. Про себе (мовчки). Вголос (вибірково). - Як потрібно читати скоромовки? - Як ви розумієте цю скоромовку? - Прочитайте скоромовку повільно, швидше, з різною інтонацією. - Який великий розділ ми вчимо з читання? - Пригадайте з минулого уроку символи України. - Яка державна мова є у нашій країні? - Щоб дізнатися тему сьогоднішнього уроку ви повинні зробити наступне завдання. 3. Мотивація навчальної діяльності. Зафарбуйте квадратики з парними числами та буквами під ними. Використовуючи букви під не зафарбованими квадратиками, прочитайте слово.
Київ - Яке слово вийшло?Отже, тема нашого уроку "Київ – столиця України”. (Слайд)4. Оголошення теми уроку.Розповідь вчителя про місто Київ з демонстрацією слайдів. - Сьогодні ми з вами помандруємо в столицю України – місто Київ. Сіли зручно і наша подорож розпочинається. Столиця України - Київ, одне з найдавніших міст Європи. Сьогодні Київ - це найбільше місто України, політичний, економічний, науково-технічний та культурний центр. Його населення складає понад 2,5 млн. чол. Площа міста становить 820 кв. км . Крізь Київ проходять головні транспортні магістралі, а також - найбільша ріка України - Дніпро, яка поділяє місто на дві частини. Особливістю Києва є вдале поєднання стародавньої та сучасної архітектури. У місті більше 3 000 визначних пам'яток історії, архітектури й культури. Найбільш відомі з-поміж них - Софійський собор, Андріївська церква, Києво-Печерська лавра, Золоті ворота, Маріїнський палац, майдан Незалежності. Київ - важливий політичний центр країни. Тут працюють Президент, Адміністрація Президента України, Верховна Рада (Парламент) України та Кабінет Міністрів. Центральна вулиця Києва - Хрещатик, який є візиткою міста. Це діловий центр, місце традиційних урочистостей і народних гулянь. Хрещатик прикрашають каскади водограїв, квітники та славетні київські каштани. Столиця України багата на старе й нове, що варто побачити. Найбільше багатство міста - щирі, добрі, привітні люди. Щоб дізнатися більше про столицю України прочитайте статтю О.Хорошковської «Київ – столиця України». 5. Усвідомлення змісту. Робота з підручником. Система позначок «Поміч». Читаючи текст, діти роблять позначки: «+» - «Я це знав»; «- » - «Я це не знав»; «!» - «Це цікаво». - Прочитайте, будь-ласка, статтю і зробіть позначки. Рефлексія після читання. - Що, на ваш погляд, було цікавим у статті? - Складемо таблицю, записую факти, які ви знали. (Учитель на ватмані записує маркером). Складання таблиці (колективне).
6. Фізкультхвилинка. На фізкультхвилинці учні прослуховують пісню про Київ. 7. Робота з підручником (у парі) . - Виберіть і прочитайте один одному про історичне місце у Києві, яке вам найбільше сподобалося. 8. Вибіркове читання. 9. Рефлексія (робота у парі). - А зараз ми побудемо поетами. Складіть сенкан і вірш про Київ. Працюємо в парі. Сенкан 1. Київ2. Величний, красивий. 3. Запрошує, розказує, вітає. 4. Мені подобається місто Київ. 5. Столиця 10. Представлення та обговорення віршів про столицю України. 11. Підсумок уроку. - Про що ми читали та обговорювали на уроці? - Чи сподобався урок? - Який настрій у вас в кінці уроку? - Що нового ви дізналися? 12. Домашнє завдання І рівень ( 1 – 4 балів). Прочитати підручник, с. 45-46. ІІ рівень (5 – 9 балів). Навчитися переказувати текст. ІІІ рівень ( 10 – 12 балів). Підібрати додатковий матеріал текст про Київ і вміти його представити. Автор: Спірке О. А., учитель початкових класів, Донецька школа № 97. По матеріалам: Освіта.ua | |||||||||||||||||||||||||||||||
Переглядів: 4035 | Рейтинг: 5.0/1 |
Всього коментарів: 0 | |