Каталог статей

Головна » Статті » Вчитель вчителю » "Методична скарбничка" [ Додати статтю ]

Організація методичної роботи в школі
Організація методичної роботи в школі

Чутівська загальноосвітня школа – це заклад, у якому створюється книга життя не одного покоління, над нею працюють люди, які намагаються створити її важливою й цікавою, наповнити красою, теплом і любов´ю. У вирішенні даної проблеми важлива роль належить методичній роботі,
яка у нашій школі здійснюється відповідно до Законів України «Про освіту», «Про загальну середню освіту», Національної доктрини розвитку освіти, Концепції профільного навчання у старшій школі, а також відповідно до завдань, визначених у наказі по школі «Про організацію методичної роботи в 2015-2016 навчальному році».
Методична робота – це багатогранний і творчий процес, який складається з комплексу систематичної, цілеспрямованої, колективної, групової та індивідуальної діяльності педагогів щодо підвищення їх наукового і загальнокультурного рівня, вдосконалення психолого-педагогічної підготовки та професійної майстерності.
Сучасній школі необхідні професіонали, здатні працювати в умовах швидкого зростання обсягів наукової інформації, готові опановувати й упроваджувати інноваційні освітні технології, сприяти розвитку пізнавальних і творчих здібностей учнів.
У школі створена система взаємопов´язаних заходів, які грунтуються на досягненнях психолого-педагогічної науки, передового педагогічного досвіду, від якої і залежить рівень підвищення фахової майстерності та розвиток творчого потенціалу кожного педагога зокрема і всього педагогічного коллективу, і як наслідок – підвищення ефективності навчально-виховного процесу.
Методична робота в школі спрямована на розвязання науково-методичної теми «Формування самоосвітніх компетентностей в процесі навчання та виховання шляхом використання ІКТ». З метою реалізації названої проблеми в структурі методичної роботи школи передбачено та організовано роботу таких підроздів ׃ методична рада, яка здійснює загальне керівництво; на рівні проекту предметної майстерності – сім постійно діючих методичних об´єднань по відповідних циклах; на рівні проекту педагогічної майстерності – шість варіативних об´єднань ׃ «Творча лабораторія ІКТ», семінар –тренінг «Упровадження ІКТ в навчально-виховний процес», динамічна група «Організація роботи з розвитку самоосвітніх компетентностей учнів», постійно діючий семінар «Упровадження ППД в навчально-виховний процес», творча група «Інтерактивне навчання».
Структура методичної роботи (Додаток №1)
Робота шкільних методичних об´єднань здійснюється за планом відповідно методичної проблеми школи. Саме їй і підпорядкована робота кожного вчителя. Переважно використовуються такі форми роботи (Додаток №2)
У школі працює електронна пошта, усі вчителі мають електронні скриньки, що дає змогу оперативно надсилати необхідну інформацію. Протягом останніх двох років було розміщено більше 20 педагогічних знахідок наших колег на сайтах. Також функціонує веб-сайт навчального закладу, який поповнюється новинами з діяльності школи. І як результат ми вибудували модель учителя Чутівської школи. (Додаток №3)
А Дістервег писав׃ «Учитель мусить бути творцем. А якщо його праця ремесло, тоді немає в світі важчого ремесла». Творчість – одне із складних і таємних явищ людського життя. Педагогічна праця нетворчою не буває і бути не може тому, що неповторні діти, обставини, особистість самого вчителя, і будь- яке його рішення повинно виходити із нестандартних дій. Тому творчий педагог – особистість, яка характеризується творчою обдарованістю, що включає високий рівень креативності, багатої уяви, інтелекту.

 

Категорія: "Методична скарбничка" | Додав: almrabko (27.09.2016)
Переглядів: 1198 | Рейтинг: 0.0/0
Всього коментарів: 0
Додавати коментарі можуть лише зареєстровані користувачі.
[ Реєстрація | Вхід ]
Никнейм Кащенко Ірина Петрівна (ADM[Irina]) зарегистрирован!