Перший урок 2017
Вчитель Бондар Т. М.
Для учнів 3 класу
Тема: Унікальна Україна
Мета: поглибити знання учнів про куточки України; сприяти формуванню національної свідомості учнів; виховувати духовне багатство особистості, патріотичні почуття приналежності до українського народу, України; розвивати зв’язне мовлення, вміння висловлювати свої думки; розвивати творчість, креативність; поповнювати учнів новим багажем знань про Україну; виховувати почуття прекрасного, любов до природи, патріотичне ставлення до багатств нашої держави.
Обладнання: карта України, стікери-наліпки, піни, відео Ukraїner ЕКСПЕДИЦІЯ (Суспільно-культурне мультимедійне видання. Експедиції Україною. Популярна антропологія та етнографія.), макети повітряних кульок, фотоапарат, фотографії.
Форма проведення: урок з елементами тренінгу.
Місце проведення: класна кімната.
План
Вступна частина:
Вправа «Обійми»
Вправа «Привітання»
Вироблення правил
Основна частина:
Вступна бесіда
Вправа «Мозковий штурм»
Повідомлення теми зустрічі
Вправа «Я стежками України»
Вправа «Я вам розкажу»
Заключна частина:
Перегляд відео
Вправа «Повітряна кулька»
Вправа «Ми в об’єктиві»
Рефлексія
Вправа «Оплески співпраці»
ХІД УРОКУ:
І. Вступна частина
1. Вправа «Обійми». Створення доброзичливої атмосфери
Рада вас всіх бачити здоровими, веселими, щасливими. Хочу кожного з вас обійняти, бо дуже скучила. (Обійми)
2. Вправа «Привітання»
Продовжити речення «Привіт. Я скучила (-в) за вами, бо я …»
3. Вироблення правил
Працювати із задоволенням
Брати учать у всіх вправах, активність
Один говорить, всі слухають
Всі мають право висловитись
Говорити за темою
Бути лаконічним
Звертатись один до одного на «ти», по імені
ІІ. Основна частина
1. Вступна бесіда
- Погляньте на дошку. Карту якої держави ви бачите? (Відповіді учнів.)
- Так, це наша рідна Україна.
2. Вправа «Мозковий штурм»
- Давайте пригадаємо, що ми знаємо про нашу державу. (Відповіді учнів: столиця України, державна символіка, народна символіка, назви річок, озер, морів, міст, сіл тощо.)
3. Повідомлення теми зустрічі
- Діти, якою буде тема нашої зустрічі?
- Так, тема нашого уроку Україна, але не просто Україна, а «Унікальна Україна».
4. Вправа «Я стежками України»
- Ось закінчилась весела пора для дітлахів. Яка це пора? (Відповіді учнів.) Впевнена, що літо кожного з вас було неповторним, теплим, солодким, грайливим та пізнавальним. Зараз позначимо на карті України місця, де ми побували цього літа.
На дошці є карта України, діти разом зі вчителем по черзі прикріплюють стікери-наліпки в тих місцях, де вони побували влітку.
5. Вправа «Я вам розкажу»
Починаючи з вчителя, розповідають, де відпочивали, що цікавого, унікального бачили, діляться враженнями.
- Саме ми з вами робимо нашу державу відомою, європейською. Саме ми з вами можемо розповісти через соціальні мережі державам-сусідам про нашу унікальну країну, про її природні багатства, про мальовничі куточки, де поєднується колорит багатьох народів, можемо організувати онлайн-подорож, яка відкриє Україну з різних ракурсів для європейців.
Пін «Наш клас стежками України»
ІІІ. Заключна частина
1. Перегляд відео з інтернет-ресурсу Ukraїner ЕКСПЕДИЦІЯ
2. Вправа «Повітряна кулька»
На паперових повітряних кульках діти пишуть, якою хочуть бачити Україну сьогодні й в майбутньому.
Повітряні кульки прикріплюють над картою України.
3. Вправа «Ми в об’єктиві»
Фото: руки учнів у вигляді серця.
4. Рефлексія
5. Вправа «Оплески співпраці»
Джерело: https://myblogrom.blogspot.com/p/3.html |