«Вода»
Прізвище, ім’я _______________________________________
1 варіант
І рівень
1. Вода у газоподібному стані — це:
а) сніг і лід; б) пара; в) дощ.
2. Вода потрібна:
а) рослинам; б) тваринам;
3. Вода у газоподібному стані:
а) має форму;
б) не має форми. в) всім живим організмам.
4. У природі вода перебуває у ... станах:
а) двох; б) трьох; в) чотирьох,
5. Град — це:
а) твердий стан води;
б) рідкий стан води; в) газоподібний стан води,
6. Роса — це:
а) твердий стан води;
б) рідкий стан води; в) газоподібний стан води,
7. Сніг — це:
а) твердий «тан води;
б) рідкий стан води; в) газоподібний стан води,
8. Пара — це:
а) твердий стан води;
б) рідкий стан води; в) газоподібний стан води.
ІІ рівень
9. Підкресліть властивості води-рідини.
Безбарвна, має форму, текуча, має запах, прозора.
10. Доповніть твердження.
У які пори року в природі відбуваються такі перетворення води:
• з рідкого стану в твердий?_____________________________
_____________________________________________________
• з рідкого стану — в газоподібний?______________________
_____________________________________________________
(Узимку, навесні, влітку, восени)
11. Які речовини не розчиняються у воді? Підкресліть.
Крейда, сіль, глина, олія, пісок, цукор.
12. Установіть відповідність.
Твердий стан води - 1 ’С
- 12 “С
Рідкий стан води + 15 °С
13. Доповніть твердження.
Вода з __________________________ стану переходить у _______________________ при ______________________
(Рідкий, газоподібний, при охолодженні)
ІІІ рівень
14. Чому в акваріумі добре видно рибок, рослини, пісок?
_____________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________
15. Чому плями від олії неможна змити водою?
________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________
«Вода»
Прізвище, ім’я _______________________________________
2 варіант
І рівень
1 . Вода у твердому стані — це:
а) сніг і лід; б) пара; в) дощ.
2. Без води не можуть жити:
а) рослини; б) тварини; в) всі живі організми.
3. Вода у рідкому стаді:
а) має форму; б) не має форми.
4. Іній — це:
а) твердий стан води;
б) рідкий стан води; в) газоподібний стан води.
5. Туман — це:
а) твердий стан води;
б) рідкий стан води; в) газоподібний стан води,
6. Дощ — це:
а) твердий стан води;
б) рідкий стан води; в) газоподібний стан води,
7. Лід — це:
а) твердий стан води;
б) рідкий стан води; в) газоподібний стан води,
8. Доповніть речення.
Без води — ________________________ рослини,
___________________________ тварини.
(Гинуть, засихають)
ІІ рівень
9. Підкресліть властивості льоду.
М’який, твердий, має запах, прозорий, безбарвний.
10. Доповніть твердження.
У які пори року в природі відбуваються такі перетворення води:
• з газоподібного стану — в рідкий?_______________________________________________________________________
• твердого стану — в рідкий?
_____________________________________________________________________________
(Узимку, навесні, влітку, восени)
11. Які речовини розчинюються у воді? Підкресліть.
Крейда, сіль, глина, олія, пісок, цукор.
12. Установіть відповідність.
Твердий стан води -7 °С
+1°С
Рідкий стан води + 10 °С
13. Доповніть речення.
Якщо нагрівати __________________________то, перетвориться на _______________________________.
(Воду, пару, сніг і лід)
ІІІ рівень
14. Чому взимку під час сильних морозів можуть руйнуватися водопровідні труби?
________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________
15. Знайдіть помилки. Запишіть кожне речення правильно:
Більшу частину поверхні Землі займає суша.
Вода є не в кожній живій істоті.
Прісної води на Землі багато.
Оцінювання:
І рівень. Кожне завдання оцінюється одним балом.
ІІ рівень. Кожне завдання оцінюється 2 балами.
ІІІ рівень. Кожне завдання оцінюється 3 балами.
Максимальна кількість балів - 24.
Для оцінювання потрібно поділити кількість набраних учнем балів на два.
|