Каталог статей

Головна » Статті » Вчитель вчителю » Уроки [ Додати статтю ]

Ознака рівності трикутників. Рівнобедрений трикутник

Когунь Валентина Петрівна, вчитель-методист НВК №9 ім. А.М. Трояна м. Кам"янця-Подільського

Тема. Підсумковий урок. «Ознака рівності трикутників. Рівнобедрений трикутник»

Мета: Повторити, узагальнити і поглибити знання учнів по темі «Ознаки рівності трикутників». Формувати і розвивати знання і уміння учнів, для застосування ознак при розв’язуванні задач.
Виховувати акуратність, уважність. Розвивати логічне мислення.

Обладнання: Інструменти для геометричних побудов, таблиці для розв’язання задач по готовим малюнкам, карточки для індивідуальної роботи.

                                                                                         Хід уроку

І. Перевірка домашнього завдання:
1) учениця біля дошки по раніше підготовленому малюнку розказує розв’язання домашньої задачі.
2) в цей час 2 учні (один слабший і один сильніший) розв’язують задачі біля дошки.
На місцях найсильніші і найслабші учні розв’язують ці задачі по карточкам.
3) учні середньої ланки під час їхньої підготовки розв’язують задачі по готових малюнках по таблицях.
4) після цього перевіряють завдання на дошці.

ІІ. Повторення теоретичного матеріалу.
Питання продиктовані учням раніше.
Під час опитування діти вудочками «ловлять рибку», на спині якої записане питання з теорії. Діти дають відповіді на питання:
1. Дати означення рівних трикутників.
2. Сформулювати першу ознаку рівності трикутників.
3. Сформулювати другу ознаку рівності трикутників.
4. Сформулювати третю ознаку рівності трикутників.
5. Дати означення рівнобедреного трикутника.
6. Сформулювати властивості рівнобедреного трикутника.
7. Сформулювати властивість медіани рівнобедреного трикутника, проведеної до основи.
8. Який трикутник називається рівностороннім?

ІІІ. Розв’язування задач.
По готовим таблицям діти розв’язують задачі:

1) Довести, що АВС = ACD

2) Периметр рівнобедреного трикутника 3,2 дм, його основам менша за бічну сторону на 1 дм. Знайти сторони трикутника.

3)
BCA = CAD

AO=OC
Довести:
AOD= BOC

4) АВС і А1В1С1 В = В1, бісектриса BD = бісектрисі B1D1, ADB A1D1B1 Довести, що АВС = А1В1С1.

ІV. Самостійна робота: по готовим таблицям на 2 варіанта – для середніх учнів; по дидактичних матеріалах – для сильних учнів.

V. Підведення підсумків.

VI. Д/З №23 з підручника

Категорія: Уроки | Додав: lishchyshynaanna (16.05.2017) | Автор: Когунь Валентина Петрівна E
Переглядів: 706 | Рейтинг: 0.0/0
Всього коментарів: 0
Додавати коментарі можуть лише зареєстровані користувачі.
[ Реєстрація | Вхід ]
Никнейм Кащенко Ірина Петрівна (ADM[Irina]) зарегистрирован!