Каталог статей
Головна » Статті » Вчитель вчителю » Уроки | [ Додати статтю ] |
Подорож до зимового лісу
Подорож до зимового лісу
Урок математики з використанням інтерактивних методів навчання Мета: учити додавати двоцифрові числа; розвивати логічне мислення, уміння аналізувати, класифікувати, узагальнювати; виховувати охайність, самостійність, інтерес до математики, дбайливе ставлення до природи.
Обладнання: таблиця „Годівниця"; картки; три пластмасові ялинки; ТЗН - діафільм; геометричний матеріал; шишки. Хід уроку І. Організація учнів класу Девіз уроку: Математика наука Точна і серйозна, І прожить без неї, діти. Нам ніяк не можна! Учитель. Який день тижня, число? Сходні ми з вами будемо подорожувати до зимового лісу. Роботи на уроці буде багато. Тому ви повинні швидко думати, чітко відповідати, каліграфічно писати. Тільки ми дійшли до лісу, а назустріч нам сніговичок. Допоможемо йому порахувати шишки, які лежать під сосною. ІІ. Актуалізація опорних знань 1. Усний рахунок. Перевірка сигнальними картками. 2. Робота з картками (4 учня). 3. Порівняти числа: 30 * 12 31 * 93 23 * 9 1 м * 100 см 4. Порівняти відрізки. 5. Число 98 > 86. 6. Назви сусідів чисел: 13, 22, 48. 7. Задача. Пара коней пробігла 40 км. Скільки км пробіг один кінь? Перевірка карток. Підсумок. Діти за правильні відповіді одержують сніжинки. 8. Робота в зошитах. Хвилинка каліграфії. Написання цифри 8 і 3. ІІІ. Робота над новим матеріалом Підняли голови, побачили хмаринку. А на хмаринці - тема нашого уроку. 1. Пояснення вчителя за таблицею. 34 + 52 = 30 + 50 + 4 + 2 ^ ^ 30 + 4 50 + 2 2. Вивчення правила на с. 65 підручника. 3. Вправи 344, 345. 4. Самостійна робота. Вправа 346. Фізкультхвилинка На землі сніжок лежить. Зайчик по сніжку біжить, Мерзнуть вушка, мерзнуть лапки, Без калошок і без шапки. Розв'язування задач. 5. Задача 348 1) 36 + 42 = 78 (д). 2) 78 + 11 = 89 (д). Відповідь: 89 дітей. 6. Цікаві вправи. А це хто загубив рукавичку? Та це ж дідусь із казки "Рукавичка". Звірі розбіглись, а нам залишили цікаві завдання в рукавичці. Відгадування ребусів: 40А - сорока 100лиця - столиця 3га - тривога 7Я - сім'я Мі100 - місто Розв'язування задач Ми вийшли на лісову галявину. Повісили годівницю. Для чого потрібно допомагати пташкам взимку? Пташки знищують шкідливих комах і цим захищають дерева. Задача Повісили діти в саду годівницю. Туди при летіли: 4 синиці, 10 ворон і 6 снігурів, Сорока весела і 2 горобці. Хто з вас хутчіше нам відповість, Скільки пташок в годівниці тій їсть? 4 + 10 + 6 + 1 + 2 = (пт). Задача 1 синиця за сезон оберігає від комах 20 дерев. Скільки дерев оберігають 2 синиці? 20 + 20 = 40 (д). 8. Робота над геометричним матеріалом (ТЗН). Ми підійшли до будиночка лісника. З яких геометричних фігур складається будиночок, дерева? (Кадр діафільму.) Обчисліть периметр будинку, коли 1 сторона його 3 м. Р = 3 + 3 + 3 + 3 = 12 (м). Скоро Новий рік. Звірі теж люблять це свято. Давайте їм прикрасимо ялинку. За це нам білочка подарує подарунки. Виходять 3 учні від кожного ряду. Розв'язують приклади. Відповіді шукають на новорічній іграшці, вішають на ялинку. Той ряд переможець, який першим закінчить розв'язувати приклади. 31+23=54 ____ 42+25=67 ____ 52+21=73 17+41=58 ____ 16+32=48 ____ 15+24=39 24+1=25 ____ 27+1=28 ____ 37+1=38 49-9=40 ____ 40-30=10 ____ 90-20=70 Білочка дякує дітям за прикрашені ялинки. Роздає горішки. Передає від Діда Мороза запрошення на Новорічне свято. Ми повертаємося з лісу додому. IV. Підсумок уроку Ось і пролунав дзвінок, Закінчився наш урок. За роботу по заслузі, Щиро дякую вам, друзі! | |
Переглядів: 3530 | Рейтинг: 5.0/1 |
Всього коментарів: 0 | |