Каталог статей

Головна » Статті » Вчитель вчителю » Уроки [ Додати статтю ]

Подорож краплинки Інтегрований урок математика з предметом «Я досліджую світ» 1 клас

Подорож краплинки
Інтегрований урок математика з предметом
«Я досліджую світ» 1 клас

 

Тема. Подорож краплинки.
Мета. Інтеграція освітніх галузей на застосування математичного змісту до матеріалу тематичного тижня. Закріпити знання учнів про властивості води. Пояснити учням важливість води для планети і всього живого.

 

І. Організація класу. Вітання.
Добрий день вам, добрі люди!
Хай вам щастя й доля буде!
Не на день і не на рік,
А на довгий – довгий вік!

2. Відгадайте загадку. (Слайд 2).
* Відома людям рідина,
* Усяк її вживає.
* Буває хмаркою вона, сніжинкою буває.
* Бува як скло вона тверда.
* Ви здогадались? Це …вода.
- Отже, яка тема нашого тижня. Так, тематичний тиждень називається
«Вода у нашому житті». Починаючи з понеділка ми досліджували воду, дізналися про її властивості.

- 1. Давайте згадаємо
- Де живе вода? (водойми)
- А де живе краплинка? ( у сніжинці, веселці, дощику, бурульці, росі, інії)
- Давайте згадаємо властивості води. Яка вода? (прозора, текуча, безбарвна, без запаху, вміє розчиняти речовини).
- А в якому стані буває вода?

ІІ. Повідомлення теми і мети уроку.
- Сьогодні ми будемо подорожувати разом з краплинкою і виконувати багато цікавих завдань з математики. Повторимо склад чисел, таблицю додавання та віднімання чисел, будемо розв’язувати задачі. Урок наш інтегрований з предметом Я досліджую світ.

- Давайте подивимося мультфільм (Відео)

- Послухайте вірш
Непосидливій краплинці любо плинути у річці,
Гомоніти у струмочку, відпочити у ставочку.
А як сонечко при шкварить, непосида небом марить,
Щоб хмаринкою за вітром мандрувати понад світом.
- Наповнюються краплинками ріки, озера, моря, океани. А як пригріє сонечко пливуть краплинки мандрувати. Отож, відправляємось мандрувати разом з краплинкою. (слайди 5,6) Сонячне проміння натрапило на дощові краплі. І з яскравої усмішки веселки народилася маленька крапелька - Капітошка. Так почалася велика подорож Капітошки. (слайди 7,8,9)
- Піднявся Капітошка з іншими краплинками до хмар. Отож завдання цієї краплинки ми і будемо сьогодні виконувати. (слайд 10)
- У якому стані краплинки піднімаються до хмаринки. (пару – пароподібний стан).
- Перше завдання. Знайти свою хмаринку. Гра «Броунівський рух» Діти шукають свою хмаринку, розв’язавши приклад на краплинці.

- Краплинки води ставали легшими і легшими і почали збиратись у хмаринки. (слайд 11)
- Друге завдання. Хмаринки закрили крапельки. Допоможіть їм.
- Як називаються числа при додаванні? Як знайти другий доданок?
- Діти показують відповіді цифрами, перевірка на екрані.
(слайди 12,13)
- Дмухнув вітерець і полетів Капітошка у далекі світи. Прилетів до великого океану . Краплинок у хмари зібралося все більше і вони ставали все більшими і важчими. І раптом над океаном випав рясний дощ.
(слайд 14)
- Діти, якщо це зима, холодно, то у якому стані падає краплинка? Краплинка дає завдання: Розв’яжіть задачу.
- Було 7 сніжинок. 3 сніжинки розтанули. Скільки сніжинок залишилося? (діти викладають розв’язок задачі цифрами та знаками на парті).
(слайд 15)
- Після дощу більшість краплинок сіли на рослини, але зрештою вони потрапили до землі.
(слайди 16,17)
- Краплинки потрапили до підземних вод і знову наповнили водичкою ріки, озера, ставки, моря і океани. (слайди 18,19)
- Скажіть, діти а на земній кулі чого більше, води чи суші. Так води більше 70%, а суші лише 30%, але питної прісної води дуже мало, тому потрібно економити воду.
(слайд 20)
- Завдання . гра «Математичні краплинки» Скласти приклади з відповіддю 8, 9, 10
- Краплинка дає вам наступне завдання : Порівняй .
(слайди 21,22)
І знову наша краплинка потрапила в море, річку чи океан. Сонечко пригріє землю і краплинки знову піднімуться у повітря, утворять хмару і помандрують далі.
(слайди 23,24)
Це називається кругообіг води в природі.
(слайд 25)

ІІІ. Підсумок уроку.

- Хто хоче ще раз розказати як мандрує краплинка за нашим чарівним макетом.
- Отже ми завершили подорож з краплинкою, але на цьому її мандрівка не завершується. Вона полине далі.
Дослід. «Кольорові вулкани»

- Що нового дізналися? Дякую за співпрацю. Чи сподобався вам урок.
( Діти цеглинками лего показують свіє відношення до уроку.)

«Фантастичні гіпотези»
- Уявіть, що ви - краплинка. Куди ви помандруєте? У вигляді кого? (Наприклад: «Я пухнастий, м’який сніжок, поспішаю назустріч із дітьми нашого класу, хочу покатати їх на санчатах і подарувати гарний настрій», «Я швидка річка і мчу вперед кораблі, перевожу важливі вантажі»)
- Яке значення має вода в природі?

Категорія: Уроки | Додав: (09.01.2019) | Автор: Лукаш Наталія Анатоліївна E
Переглядів: 354 | Рейтинг: 0.0/0
Всього коментарів: 0
Додавати коментарі можуть лише зареєстровані користувачі.
[ Реєстрація | Вхід ]
Никнейм Кащенко Ірина Петрівна (ADM[Irina]) зарегистрирован!