Каталог статей
Головна » Статті » Вчитель вчителю » Уроки | [ Додати статтю ] |
Тема: Правила обчислення площі
прямокутника та його застосування. Мета: Формувати у дітей вміння
обмалювати площу прямокутника. Вчити розв’язувати задачі. Розвивати
кмітливість, логічне мислення. Виховувати працьовитість, самостійність. Обладнання: моделі прямокутників,
прямокутників поділених на квадратні сентименти. Хід
уроку
І.Організаційна частина. Продзвенів
уже дзвінок Всіх покликав
на урок То ж
давайте привітаймось Добрий
день. ІІ. Актуалізація опорних
знань, умінь і навичок. 1. Усний рахунок – Наш урок ми розпочнемо
з усного рахунку. Я вам буду показувати карточки з прикладами, а ви усно будете
їх розв’язувати і казати лише відповідь. 0:200=(0) 350650=(7) 100 6= 600
(який знак потрібно поставити) 100:20=6
(чи правильно розв’язаний приклад) 500:0-0
(чи правильно розв’язаний приклад) 2. Каліграфічна хвилинка. - А зараз ми напишемо цифру 5. Сядьте всі
рівненько, випрямте свої спинки. Якщо сядете красиво То напишете на диво Чисто, рівно і красиво Раз, два, три, чотири, п’ять. Починаємо писать. -
Хто написав відкладіть ручки 3. Математичний диктант - А зараз ми напишемо
математичний диктант. Будьте дуже уважними, я буду читати один раз. а) 80 зменшити в 40 раз б) сума чисел 30 і 50 зменшити в
20 раз в) добуток чисел 15 і 3 збільшити в 2 рази г) суму чисел 10 і 6 збільшити у
5 раз д) різницю чисел 80 і 20 зменшити
в 2 рази е) 2 збільшити в 30 різ 4. Перевірка математичного
диктанту -
А зараз прочитайте перші 3 відповіді. -
Яка фігура має більшу площу? -
Хто прочитає наступні три відповіді? -
Що таке квадратний сантиметр. ІІІ. Оголошення теми та
завдань уроку. 1. Вступна бесіда. На минулому уроці ми навчилися
обчислювати площу фігури, підраховуючи число квадратів, площею 1 см2.
Однак цей спосіб не завжди зручний. Наприклад, коли треба знайти площу ділянки
поля. Для знаходження площі прямокутника існує правило, сьогодні ми з ним
ознайомимося. 2. Ознайомлення. Знайдіть площу прямокутників,
зображених на малюнках. 1) Виміряємо його довжину і
ширину ( Розіб’ємо на квадратні сантиметри
і порахуємо. Їх є 8, тобто стільки, скільки лінійних сантиметрів є в довжині. 2) Як зручніше порахувати
число квадратних сантиметрів у цьому прямокутнику? Нам (з попереднього) відомо, що в одному ряду
є 8 см2, а якщо таких рядів два, то 8 х 2 = 16 (см2) 3) Самостійно знайдіть площу
третього прямокутника. Як ви знаходили? 3 ряди по 8, то 8х3=24 (см2),
або 8 стовпців по 3, то 3х9=24 (см2). Чи потрібно розвивати прямокутник
на квадрати? Що означають числа 3 і 8? Якою дією ми знаходили площу? Що треба
зробити, щоб знайти площу прямокутника? Правило: щоб обчислити площу
прямокутника, треба визначити його довжину і ширину та знайти добуток цих
чисел. ІV. Обчислення площі
прямокутника. Розглядають задачі двох видів: 1) дано сторони
прямокутника, знайти його площу; 1. Фізкультхвилинка. -
А зараз ми з вами трохи відпочинемо. Сонце спить Сонце встало, потягнулось Загримів грім Сонце заховалося, Трава низенька – низенька А дерева високі – високі Вітер дерева колише - гойдає. -
Послухайте уважно задачу: -
Мама купила килим – картину, довжина якого Аналіз
умови
-
Що купила мама? -
Яка довжина килима? -
Яке запитання до задачі? Складання плану -
Яку форму має килим? -
Пригадайте, як знайти площу прямокутника? -
Чи відома нам довжина? -
А – ширина? -
Отже, що треба зробити? -
Запишіть в зошити? 4 х 2 = 8 (кв.м) – площа килима V. Підсумок уроку. Про що ми говорили на сьогоднішньому році? Як знайти площу прямокутника? VІ. Домашнє завдання. -
На домашнє завдання вам буде накреслити два довільних
прямокутника, виміряти їх довжину і ширину, а потім знайти площу. -
А також вивчити правило, як знайти площу прямокутника. -
На цьому наш уроку закінчується. | |
Переглядів: 7772 | Рейтинг: 4.2/5 |
Всього коментарів: 0 | |