Каталог статей
Головна » Статті » Вчитель вчителю » Уроки | [ Додати статтю ] |
Підготувала Котельнікова Л.Б., учитель Уманської гімназії №7 Уманської міської ради Черкаської області
Тема. Проєкт-дослідження «Солодкі відкриття. Корисний чи шкідливий цукор? Чи бувають корисні цукерки? Виготовлення корисних цукерок» Мета: ключові компетентності : формувати вільне спілкування державною мовою, уміння вчитися впродовж життя, інформаційно-цифрову компетентність, соціальну та громадянську компетентність, здоров’язбережувальну компетентність; предметні компетентності: ознайомитися з різними точками зору на цукор, його користь та шкоду, дізнатися про шлях, який пройшла цукерка до сьогодення, дізнатися , які цукерки ми можемо назвати корисними, вчити стисло викладати результати дослідження,розвивати вміння відстоювати свої переконання та погляди, формувати уважне , небайдуже ставлення до власного здоров’я та вміння робити корисні цукерки самому, виховувати любов до пізнання оточуючого світу і процесів, що в ньому відбуваються. Обладнання: таблички з назвами команд «Шоколадик», «Цукорка», «Цукерочка»,«Тортик», «Особлива думка», «Ти маєш рацію?!», одноразові халатики, шапочки, рукавички, коробка із зразками різних видів цукерок ( монпансьє, льодяники, карамельки, нуга, шоколадні цукерки, зефір, мармелад, драже, халва, желейні цукерки) та таблички з написами цих цукерок, дощечки для формування цукерок, паперові кошики під цукерочки, шпажки чи палички для цукерок, скатерки, костюми солодощів для капітанів, костюми шеф-кухарів,інгредієнти для виготовлення цукерок ( у кожної команди свій набір), фішки, сік,таблички «Так», «Ні».
План проєкту
І.Організаційний момент. Ранкове коло «Луна». Стоїмо у колі , взявшись за руки, і промовляємо за вчителем: -Доброго мирного ранку! Доброго мирного дня! Бажаєте Ви. І бажаю Вам я.
ІІ. Актуалізаціяя опорних знань. Розпочнемо «ікдолоС яттиркдів». Розшифруйте назву. Сьогодні ми поринемо у світ солодких відкриттів. Завжди приємно бути першовідкривачем… Проєкт готували 6 команд.
ІІІ.Мотивація навчальної діяльності Назва першої команди є відгадкою на цю загадку В розмальованій хустині , Солоденька всередині , Коли нею почастують, Діти тішаться, ласують. (Цукерка) 1 команда «Цукерочка» Питання дослідження «Де і коли з’явилися перші цукерки?» Презентація - плакат по темі (формат А3 чи А2), результати дослідження.
Розгадайте загадку і дізнаєтесь назву другої команди. Гірка, солодка, чорна, біла, молочна. Вона розтане на руках. І слід залишить на губах. Солодкий смак її загадка. Бо звуть її всі … (шоколадка) 2 команда «Шоколадик» Питання дослідження. Хто винайшов перші шоколадні цукерки? Чи корисний шоколад? Плакат – презентація дослідження по темі.
Відгадайте назву 3 команди. Білий, а не сніг. Твердий, а не камінь. Солодкий, а не мед. О… а у воді тане. (Цукор) 3 команда «Цукорка» Питання дослідження. Чи корисний цукор? Представлення дослідження на цю тему.
Відгадайте назву 4 команди. До дітей на кожне свято Просять мене завітати. Бо солодкий я і смачний. Здогадались , хто такий? (Тортик) Зверху в мене солодкий крем, шоколадка, а може ще й джем. 4 команда «Тортик» Питання дослідження Чи шкідливий цукор? Представлення плаката- презентації.
Бджілки нам його дають . Лікує грип він і ангіну. Дуже потрібен він медицині. ( Мед) Буває липовий, квітковий, гречаний, а ще солодкий , запашний. 5 команда «Особлива думка» Питання дослідження . Чим можна замінити цукор?
З какао цукерка ця і з молока, Буває солодка, буває гірка, Буває начинка: ізюм чи горіх, Поділимо плитку велику на всіх! Якщо запитаємо , навіть в малят, Усі нам казатимуть, що це … ( шоколад)
6 команда «Ти маєш рацію» Питання дослідження . Чи бувають корисні цукерки? Вправа «Займи позицію» Руханка «Chocolate» ІV.Рефлексія Гра «Чарівна коробка» Представники команди виймають з чарівної коробки тарілочки з ласощами і вибирають табличку з назвою, що це за ласощі. У коробці представлені льодяники, мармелад, халва, монпансьє, нуга, желейні цукерки, драже, карамель, зефір, шоколадні цукерки. Які з цих цукерок на вашу думку корисніші , ніж інші? Чому? Конкурс «Ерудит»1.Як перекладається слово «шоколад»? А) гірка вода Б) темна вода В)солодка вод 2.Яка країна споживає найбільше шоколаду? А)Швейцарія Б)Україна В)Франція 3.Яка частина тіла схована у слові «шоколад»? 4.Чи корисний шоколад для домашніх улюбленців? А) Так Б) Ні 5.У давнину індіанці використовували какао-боби як А) корм для тварин Б) засіб платежу В) добриво 6. Визнач, в якому значенні прямому чи переносному вживаються словосполучення «солодке життя, солодкий сон, солодкі слова, солодке яблуко». За кожну правильну відповідь учасники команд отримують фішки, які в кінці уроку обмінюють на коробочку соку.
Приготування корисних цукерок за рецептами шеф-кухарів команд. Саме вони проводять майстер-клас для своєї команди. (Під мелодію «Енергія музики»).
https://youtu.be/cM-J3vuXB-Y?feature=shared
| |
Переглядів: 74 | Рейтинг: 0.0/0 |
Всього коментарів: 0 | |