Каталог статей
Головна » Статті » Вчитель вчителю » Уроки | [ Додати статтю ] |
Проект "Професії моїх батьків"
Мельник Надія Петрівна учитель початкових класів Уманського НВК «ЗОШ І – ІІІ ст. №7 - колегіум» Проблема вибору професії завжди стає перед учнями та їх батьками. Професії тісно повʼязані з вивченням певних предметів. Чим раніше буде розпочата робота над вивченням професій і залученням до роботи батьків, тим швидше буде визначена значимість знань певних предметів, на які дитина звертатиме більше уваги під час навчання у школі. Цю роботу потрібно починати з початкових класів. Це дасть можливість свідомо вибрати професію за уподобаннями і здібностями. Однією із форм співробітництва школи і сімʼ ї у вихованні дітей є робота над проектами. ПРОЕКТ У 2 КЛАСІ «ПРОФЕСІЇ МОЇХ БАТЬКІВ» Паспорт проекту Тема: Професії моїх батьків. Мета: розширити уявлення учнів про різноманітність і важливість професій, поглибити знання дітей про професії своїх батьків, залучити до роботи батьків класу; розвивати звʼязне мовлення учнів, пізнавальний інтерес; сприяти вихованню працелюбності, шанобливого ставлення до людей праці. Опис проекту: учні відвідують батьків на місці їх роботи, або зі слів батьків ознайомлюються з їх професією, виконують завдання у групах. Створюють та презентують кінцевий продукт проекту. Завдання для груп (батько, мати, дитина): підібрати світлини та підготувати цікаву розповідь про професію батьків. Вид проекту: творчий. Тривалість проекту: короткотривалий. Кінцевий продукт: цифрова презентація «Професії моїх батьків». Форма захисту: виступ учнів та батьків з презентацією роботи. Керівник проекту: учитель. Учасники проекту: учні 2 – В класу. План виконання проекту І. Організація проекту «Професії моїх батьків». ІІ. Планування проектної діяльності 1. Обирання запропонованого проекту. 2. Складання плану роботи над проектом. 3. Розподіл учнів та батьків на групи, розподіл завдань. 4. Пошук матеріалів із теми. ІІІ. Реалізація проекту 1. Презентація «Професії моїх батьків», створена групами учнів та батьків. 2. Виховна година «Професії моїх батьків». 3. Запрошення гостей (адміністрація школи, вчителі, батьки). Презентація проекту І Організація класу і мотивація навчальної діяльності Учитель: Діти! Протягом останнього тижня ми з вами працювали над творчим проектом «Професії моїх батьків». - З ким ви працювали над проектом? Ви дізналися від батьків про їх професії, фотографували їх на місці роботи, або ж батьки допомагали вам відшукати потрібну світлину. Чи інформацію в інтернеті та інших джерелах про свою роботу. - Діти, чи потрібно нам сьогодні пізнати професію батьків? (Так, потрібно, бо ми більше дізнаємося про батьків) - Чому? Для чого це потрібно? (Для того, щоб глибше пізнати професію, виконання професійних обовʼязків; пізнавши професію батьків, шанобливо ставитись до людей праці) - Так, справді… Часом ми навіть не знаємо, чому татко повернувся з роботи стурбований? Чому така втомлена мама? - Ми всі разом створили колективну презентацію і вивчили вірші про професії батьків. - Запрошую вас до слова. ІІ. Презентація Учениця: : Мій татусь – комірник, Він серйозний чоловік. Про комору добре знає, І зернятка зберігає. Ці зернинки – золоті, Всі елітні, не прості. Тут потрібно пильним бути, Їхні назви не забути. Скрізь порядок – кожен звик, Бо на місці комірник. Батько: Моя прфесія вимагає спостережливості, уважності, гарних знань з агрономії, а значить – з природознавства, математики. Я мушу знати, як зберігається зерно, скільки зерна є в коморі. Учениця: У садочку наші мами Граються із малюками. І танцюють, і співають, І акторами бувають Наші мами – нянечки І швидкі, як пташечки. Діток доглядають. Все завжди встигають. Ліжка застелити, посуд перемити, Килимок прибрати, діток колисати. Наші мами – нянечки, Як чарівні палички. Учениця : Аптекарі мої батьки Допомагають залюбки Всім , в кого кашель, чи ангіна, Чи грип, чи, навіть, скарлатина. Тут треба все про ліки знати, І більшість їх запам’ятати. Рецепт читати, рахувати, Кому і скільки ліків дати. Аптекар: Моя професія дуже важлива. Треба бути милосердним, сприймати чужий біль, як свій, любити дітей, бажати допомогти іншим людям. Учениця: Ось коваль у мене тато, 3 Знає про метал багато. В мене тато не ледачий, Він кує метал гарячий, І ворота, і прикраси, Все красиве і сучасне. Коваль: Діти, я вам дам завдання. Ідучи додому, проходячи повз двори, зверніть увагу, які є в людей красиві ворота. Нелегко з металу зробити гарні речі. Тут потрібна сила, витривалість, вміння працювати з металом і Учень: Наші мами – поварі. Від зорі і до зорі Варять борщ, печуть котлети, Роблять шуби, вінегрети, Вареники й варениці – Наші мами – чарівниці. Наші мами – господині, наші любі берегині. Пироги із сиром, з маком і духмяні паляниці Випікають наші мами. Наші мами - чарівниці. Учень: Тато мій – водій від Бога. Все життя його – дорога. Він сміливий і відважний, і завзятий, і уважний. Правила в дорозі знає, їх виконує завжди. Негараздів уникає, щоб не сталося біди. Часто в рейсі він буває, я його завжди чекаю. Ось приїде, пригорнусь: - Ти – найкращий, мій татусь! Учениця: Мама – бухгалтер не простий, А бухгалтер «поштовий». На пошті працює, усе там рахує. Прибутки, витрати, аванси, зарплати. Матуся – бухгалтер, все вміє і знає, За це я матусю люблю й поважаю. Учень: У пенсійній службі мама – головний спеціаліст, До роботи ось такої моя мама має хист. Вона ввічлива, уважна і привітна до людей. Це робота виконавська, часом сповнена ідей. Документи і таблиці, порахуй все і зведи. Моя мама, як годиться, все виконує завжди. Учениця: Тато на базі постійно працює, Електромашиною вправно керує. Тато у мене вантажник на базі, Буває складною робота ця часом. Електрокаром вантаж перевозить, Важливі товари в руках переносить. Відповідальна у тата робота, Бо вимагає терпіння й турботи. Учениця: Моя мама, наче бджілка. Як чарівна паличка, Бо вона у мене просто домогосподарочка. Із самісінького ранку дім тримає у порядку, Всіх годує, одягає, Троє діток доглядає. Не проста професія – домогосподиня, Але наша мама – наша берегиня!!! Учень: На круїзнім лайнері мама стюардеса, Моря і океани – така її адреса. А скільки тут цікавого: нові порти, країни, Казкові хвилі, береги і світові перлини. Але робота ця важка , та ще й відповідальна. Для цього мама знає мови, і скрізь вона старанна. Коли матуся на роботі, здоров’я їй бажаю, Щодня матусеньку свою з дороги виглядаю. Стюардеса: Для моєї професії важливо знати мови. Тому в школі важливо добре вчити іноземні мови, бути висококультурною людиною, проявляти повагу до людей різних країн світу. Учень: Мій тато – справжній капітан, йому скорився океан. Він дужий і відважний, сміливий і безстрашний, Водить в морі кораблі десь далеко від землі. Всім сміливим хлопчакам я пораду гарну дам: «Хочеш в світі побувати – капітаном треба стати!» Капітан: моя професія для сильних, мужніх, сміливих і відважних. Шторм…Буря…. А ти зумій зберегти життя команді, зберегти корабель і виконати важливе завдання. ІІІ. Підсумок. - Які професії найбільше запамʼятали? - Що зпамʼятали про якусь конкретну професію? - Ким ви хочете стати у майбутньому? - Діти, хочу, щоб ви запам’ятали на все життя. Професія забезпечує людину та її близьких їжею, одягом, рухомим та нерухомим майном і, більше того, улюблена професія дає душі насолоду, допомагає людині творити. Якою б професією ви не оволоділи, чим би не зайнялися у майбутньому – пам’ятайте: усі професії почесні, потрібні і необхідні. - Дякую всім учасникам проекту за активну, плідну, відмінну роботу. Література: 1.Авторська поезія Н. Мельник. Перевірна робота І варіант 1. Записати вирази і обчислити їх значення: Добуток чисел 2 і 8 зменшити на 9. Частку чисел 27 і 3 збільшити на 15. Суму чисел 20 і 4 поділити на 3. Різницю чисел 20 і 8 поділити на 2. 2. Знайти значення виразів: 2 . 4 + 23 (37 – 13) : 3 3 . (3 + 5) 64 – (18 + 9) 16 : 2 + 37 64 – 18 + 9 3. Розв’язати задачу: Три однакові шапочки коштують 24 грн. Скільки гривень коштує одна шапочка? 4. Розв’язати задачу: Мама купила 3 пакети борошна по 2 кг в кожному і 8 кг цукру. Скільки кілограмів продуктів купила мама? 5. Накреслити відрізок 12 см і поділити його на три рівні частини. Перевірна робота 2 варіант 1. Записати вирази і обчислити їх значення: Добуток чисел 2 і 7 зменшити на 8. Частку чисел 24 і 3 збільшити на 18. Суму чисел 10 і 5 поділити на 3. Різницю чисел 20 і 4 поділити на 2. 2. Знайти значення виразів: 2 . 3 + 28 (49 – 22) : 3 3 . (4 + 3) 75 – (29 + 7) 14 : 2 + 38 75 – 29 + 7 3. Розв’язати задачу: Три однакові ручки коштують 18 грн. Скільки гривень коштує одна ручка? 4. Розв’язати задачу: Тато купив 4 сітки моркви по 2 кг в кожній і 5 кг капусти. Скільки кілограмів овочів купив тато? 5. Накреслити відрізок 9 см і поділити його на три рівні частини. Додатково: Знайти значення виразів: 12 : 3 + 6 + 4 21 : 3 – 5 + 24 27 : 3 + 9 + 9 18 : 3 + 4 – 10 24 : 3 – 6 + 30 9 : 3 + 28 – 7 15 : 3 + 15 – 8 27 : 3 + 18 – 10 Картка 1 1. Знайти значення виразів: 2 . 4 + 23 (37 – 13) : 3 3 . (3 + 5) 64 – (18 + 9) 16 : 2 + 37 64 – 18 + 9 2. Розв’язати задачу: Три однакові шапочки коштують 24 грн. Скільки гривень коштує одна шапочка? 3. Розв’язати задачу: Мама купила 3 пакети борошна по 2 кг в кожному і 8 кг цукру. Скільки кілограмів продуктів купила мама? Картка 1 1. Знайти значення виразів: 2 . 4 + 23 (37 – 13) : 3 3 . (3 + 5) 64 – (18 + 9) 16 : 2 + 37 64 – 18 + 9 2. Розв’язати задачу: Три однакові шапочки коштують 24 грн. Скільки гривень коштує одна шапочка? 3. Розв’язати задачу: Мама купила 3 пакети борошна по 2 кг в кожному і 8 кг цукру. Скільки кілограмів продуктів купила мама? Картка 1 1. Знайти значення виразів: 2 . 4 + 23 (37 – 13) : 3 3 . (3 + 5) 64 – (18 + 9) 16 : 2 + 37 64 – 18 + 9 2. Розв’язати задачу: Три однакові шапочки коштують 24 грн. Скільки гривень коштує одна шапочка? 3. Розв’язати задачу: Мама купила 3 пакети борошна по 2 кг в кожному і 8 кг цукру. Скільки кілограмів продуктів купила мама? Картка 2 1. Знайти значення виразів: 2 . 3 + 28 (49 – 22) : 3 3 . (4 + 3) 75 – (29 + 7) 14 : 2 + 38 75 – 29 + 7 2. Розв’язати задачу: Три однакові ручки коштують 18 грн. Скільки гривень коштує одна ручка? 3. Розв’язати задачу: Тато купив 4 сітки моркви по 2 кг в кожній і 5 кг капусти. Скільки кілограмів овочів купив тато? Картка 2 1. Знайти значення виразів: 2 . 3 + 28 (49 – 22) : 3 3 . (4 + 3) 75 – (29 + 7) 14 : 2 + 38 75 – 29 + 7 2. Розв’язати задачу: Три однакові ручки коштують 18 грн. Скільки гривень коштує одна ручка? 3. Розв’язати задачу: Тато купив 4 сітки моркви по 2 кг в кожній і 5 кг капусти. Скільки кілограмів овочів купив тато? Картка 2 1. Знайти значення виразів: 2 . 3 + 28 (49 – 22) : 3 3 . (4 + 3) 75 – (29 + 7) 14 : 2 + 38 75 – 29 + 7 2. Розв’язати задачу: Три однакові ручки коштують 18 грн. Скільки гривень коштує одна ручка? 3. Розв’язати задачу: Тато купив 4 сітки моркви по 2 кг в кожній і 5 кг капусти. Скільки кілограмів овочів купив тато? Джерело: http://www.docme.ru/Jdr6 | |
Переглядів: 3014 | Рейтинг: 0.0/0 |
Всього коментарів: 0 | |