Каталог статей
Головна » Статті » Вчитель вчителю » Уроки | [ Додати статтю ] |
«Хліб, як сонечко ясне» Урок українського читання 2 клас Тема. Хліб, як сонечко ясне. Мета. Сприяти розширенню знань дітей про хліб, удосконаленню навички читання вголос і мовчки. Формувати вміння виділяти головне. Збагачувати мовлення багатозначними словами, порівняннями. Виховувати повагу до праці хлібороба, бережне ставлення до хліба. Матеріал до уроку. П. Тичина «Де не глянь – колоски», Т. Коломієць «Хліб», ілюстрації про професії, вироби із хліба, картки. Тип уроку. Комбінований урок. Хід уроку І. Етап орієнтації Учитель: - Урок розпочався! Учні: - До праці мерщій! Усі перешкоди здолати зумій. Працюй наполегливо, швидко, старанно, Щоб кожна хвилинка не втратилась марно. - Подивилися на мене, Посміхнулися усі. Чи готові до роботи? Молодці! - Хай першими сядуть дівчатка – наша краса, а потім хлопчики – наша сила. Щоб урок наш був цікавим і повчальним, як ви будете працювати? Девіз уроку Слухати уважно! Читати виразно! Працювати старанно! - Я також очікую від вас плідної праці. Сподіваюсь, що ви будете активними, кмітливими, розумними, уважними, організованими. А щоб ви хотіли робити на уроці? ІІ. Етап визначення мети і проектування - Сьогодні план нашого уроку знаходиться в маленьких зернятках, з яких ми складемо колосок. Виконаємо всі завдання – чекайте в кінці уроку сюрпризу. План уроку 1. Мовна розминка. 2. Перевірка домашнього завдання. 3. Зустріч з групою « літераторів». 4. Робота над віршем. 5. Фізкультхвилинка. 6. Робота над текстом. 7. Підсумок уроку. Сюрприз. 8. Завдання додому. ІІІ. Етап організації виконання плану діяльності 1. Мовна розминка 1) Робота з папками для читання за таблицею №3 (вправа «Дощик»); за таблицею №2 проспівують склади. 2) Гра «Впіймай м’яч» Вчитель називає прямі склади, а учень, який впіймає м’яч, називає обернений склад. На – ан мо – ом зи – из Ля – ял си – ис те – ет Лу – ул ша – аш ко – ок 3) Повторення вивчених скоромовок У долині жив удав. Удавав, що він все знав. Удавав, що все умів. У траві хвостом вертів. Бором брів бобер до брата, Борошна собі набрати. Бо бобриха й бобренята Будуть бублі випікати. Біля тину − калина, Біля ставу − верба. Це моя Україна, Земля рідна моя. На печі, на печі Смачні гарячі калачі. Хочеш їсти калачі, Не лежи на печі. Біля озера щодня Бавить жабка жабеня: Обіймає лапкою, Називає жабкою. А дідусь Опанас Нам купив ананас. Тож приходьте до нас Почастуємо вас. 4) Гра «Слово розсипалось» Ілхб, ликбуб, байником, соколок. 5) Мовно-логічне завдання · золотий ланцюжок; · золоте колосся; · золоті руки. - Які словосполучення вжиті у прямому значенні? А які − в переносному? 2. Перевірка домашнього завдання. Робота над віршем. 1) Читання вірша у групах. Взаємоперевірка школярів. - Кому сподобалось як читали ваші товариші? 2) Читання вірша вголос. - Яке місто є містом каштанів? - А в нашому місті є каштани? - Для чого їх садять? 3. Вивчення нового матеріалу 1) Актуалізація опорних знань школярів. - Яку тему ми вивчаємо? - Про що дізналися? - А сьогодні ми продовжимо вивчати тему «Нема без кореня рослини, а нас, людей, без Батьківщини». 2) Оголошення теми і мети уроку. Мотивація знань. - А тема нашого уроку… Виходить хлопчик-Хлібчик і загадує загадку. Хата мною багата. Людям брат я і друг. І коли вже я в хаті, Буде й пісня навкруг. - Отже, тема нашого уроку «Хліб, як сонечко ясне». А розкривається ця тема у вірші «Де не глянь – колоски» та в оповіданні «Хліб». На уроці у вас будуть всі умови, щоб ви навчились свідомо і виразно читати, визначати головне, берегти і шанувати хліб. Бажаю вам успіху. І щоб ваші сподівання збулися! - Де ви використаєте отримані знання? 3) Робота над віршем. - Цей вірш написав Павло Тичина. Який його вірш ми читали? («Осінь така мила»). Хорове читання вірша «Осінь така мила». Перше читання вірша «Де не глянь − колоски» ученицею. - Що ви уявили? | |
Переглядів: 2048 | Рейтинг: 3.0/2 |
Всього коментарів: 0 | |