Каталог статей
Головна » Статті » Обдарована дитина » Різні аспекти цього питання | [ Додати статтю ] |
РЕКОМЕНДАЦІЇ ЩОДО СКЛАДАННЯ НАВЧАЛЬНИХ ПРОГРАМ ДЛЯ ОБДАРОВАНИХ ДІТЕЙ
1.
Кожна дитина
неповторна, тому виникає необхідність у визначенні сильних і слабких сторін
кожної дитини і складанні програми, що відповідає її потребам. 2. Обдаровані діти дуже критичні до себе і часом
відрізняються несприятливим Я-образом, тому необхідно допомогти їм знайти
реалістичне уявлення про себе. Для цього необхідна відповідна реакція близьких
дорослих. 3. Сім’я повинна відігравати найважливішу роль в освіті
обдарованої дитини. Результати програми навчання можуть бути найкращими, коли
сім’я і школа працюють у тісному контакті. 4. Програма для обдарованої дитини має включати
різноманітний навчальний матеріал. Що відповідає її інтересам і потребам. Адже
зазвичай обдарованих дітей відрізняє широка сфера інтересів і розвинуті
навички. 5. Програма повинна також бути збалансованою і сприяти
всебічному розвиткові, передбачити розвиток рухової й емоційної сфер, а також
спілкування. 6. Обдарована дитина, що навчається в одній групі з
«середніми дітьми», повинна мати можливість спілкування з настільки ж
обдарованими однолітками. 7. Програма навчання обдарованої дитини досягає кращих
результатів, коли за її ходом стежить педагог, що має досвід роботи з
обдарованими дітьми. 8. Важливе співробітництво батьків і педагогів, щоб
визначитися у постановці цілей, які стають перед дитиною, і шляхів до їх
досягнення. В умовах співробітництва, дитина, як правило, більш повно реалізує
свій потенціал. 9. Програма має передбачити оптимальний і плавний перехід
дитини з одного рівня на інший, щоб забезпечити поступальний хід його розвитку. 10.
Програма
також повинна розвивати наполегливість у досягненні цілей. 11.
Безумовно
однією з найважливіших цілей програми є розвиток творчих здібностей. 12.
Необхідно
вишукувати шляхи залучення до навчання обдарованих дітей талановитих
наставників. | |
Переглядів: 4119 | Рейтинг: 3.6/7 |
Всього коментарів: 0 | |