Каталог статей

Головна » Статті » Обдарована дитина » Різні аспекти цього питання [ Додати статтю ]

РЕКОМЕНДАЦІЇ ЩОДО СКЛАДАННЯ НАВЧАЛЬНИХ ПРОГРАМ ДЛЯ ОБДАРОВАНИХ ДІТЕЙ

РЕКОМЕНДАЦІЇ ЩОДО СКЛАДАННЯ НАВЧАЛЬНИХ ПРОГРАМ

ДЛЯ ОБДАРОВАНИХ ДІТЕЙ

 

1.     Кожна дитина неповторна, тому виникає необхідність у визначенні сильних і слабких сторін кожної дитини і складанні програми, що відповідає її потребам.

2.     Обдаровані діти дуже критичні до себе і часом відрізняються несприятливим Я-образом, тому необхідно допомогти їм знайти реалістичне уявлення про себе. Для цього необхідна відповідна реакція близьких дорослих.

3.     Сім’я повинна відігравати найважливішу роль в освіті обдарованої дитини. Результати програми навчання можуть бути найкращими, коли сімя і школа працюють у тісному контакті.

4.     Програма для обдарованої дитини має включати різноманітний навчальний матеріал. Що відповідає її інтересам і потребам. Адже зазвичай обдарованих дітей відрізняє широка сфера інтересів і розвинуті навички.

5.     Програма повинна також бути збалансованою і сприяти всебічному розвиткові, передбачити розвиток рухової й емоційної сфер, а також спілкування.

6.     Обдарована дитина, що навчається в одній групі з «середніми дітьми», повинна мати можливість спілкування з настільки ж обдарованими однолітками.

7.     Програма навчання обдарованої дитини досягає кращих результатів, коли за її ходом стежить педагог, що має досвід роботи з обдарованими дітьми.

8.     Важливе співробітництво батьків і педагогів, щоб визначитися у постановці цілей, які стають перед дитиною, і шляхів до їх досягнення. В умовах співробітництва, дитина, як правило, більш повно реалізує свій потенціал.

9.     Програма має передбачити оптимальний і плавний перехід дитини з одного рівня на інший, щоб забезпечити поступальний хід його розвитку.

10.                       Програма також повинна розвивати наполегливість у досягненні цілей.

11.                       Безумовно однією з найважливіших цілей програми є розвиток творчих здібностей.

12.                       Необхідно вишукувати шляхи залучення до навчання обдарованих дітей талановитих наставників.

Категорія: Різні аспекти цього питання | Додав: Natali (06.05.2012)
Переглядів: 3777 | Рейтинг: 3.6/7
Всього коментарів: 0
Додавати коментарі можуть лише зареєстровані користувачі.
[ Реєстрація | Вхід ]
Никнейм Кащенко Ірина Петрівна (ADM[Irina]) зарегистрирован!