Каталог статей

Головна » Статті » Поради психолога » Шкільний психолог [ Додати статтю ]

„Ми за здоровий спосіб життя”

„Ми за здоровий спосіб життя”

 

Психологічний  тренінг

 

1. Знайомство. Метод „Незакінчене речення”

Назвіть своє імя.

Що ви найбільше цінуєте в людині, товаришеві?

2. Ознайомлення з програмою „Життя без гачка”.

Робота програми спрямована на вирішення таких завдань:

-         оволодіння конкретними психологічними знаннями;

-         розвиток здатності адекватного і найповнішого пізнання себе та інших людей;

-         забезпечення засобами самопізнання;

-         підвищення усвідомлення щодо власної значущості, цінності, змійнення почуття власної гідності;

-         розвиток навичок і вмінь, необхідних для боротьби із залежностями;

-         формування мотивації самовиховання та саморозвитку.

 

3. Розминка. Вправа „Зустріч”.

Розрахуватись „День - ніч”, обєднатись в групи.

І група: Написати не менше 5 шкідливих наслідків, що несе залежність.

ІІ група: Написати 5 переваг, що дають шкідливі звички.

Залежність – деструктивне, руйнівне вирішення особистих проблем.

Залежність – це привід піти від проблем. Вона не вирішує проблеми. Вона заманює нас у пастку, обмежує волю й віддає у владу руйнівній звичці.

 

4. Гра „Незаселений острів”.

Сюжет.

Уявіть, що ви пливете до Африки. Внаслідок катастрофи ви потрапили на незаселений острів. Коли вас врятують і чи врятують – невідомо. Перед вами стоїть завдання – вижити, але життя там повне небезпек і несподіванок.

Потрібно освоїти острів, налагодити господарство, соціальне життя. Розподілити функції і обовязки. Вирішити питання про владу. Якою вона буде на вашому острові? Хто буде приймати остаточне рішення? Розробіть моральний кодекс.

Істотне питання – ставлення до паління, оскільки виявилося, що на цьому острові росте трава, що має дурманний ефект.

Аналіз:

- Які думки, почуття навіяла гра?

- Наскільки ви були активні, пасивні в ході гри?

- Від чого чи від кого це залежало?

- Яку позицію займали?

- Як ви себе відчуваєте? Чому?

5. Гра „Гуру”.

Один член групи вибирається Гуру, всі решта закривають очі і хаотично рухаються по приміщенню. Доторкнувшись до учасника задають питання: „Ти Гуру?”, якщо це Гуру, то учасник стає за Гуру і сам стає Гуру.

Дана гра направлена на зняття емоційної напруги, вміння орієнтуватися в просторі, на визначення учасників групи, які мало комунікабельні.   

6. Вправа „Побажання”.

Зробіть побажання своєму сусідові на сьогоднішній день.

Категорія: Шкільний психолог | Додав: [ADM]Irina (28.07.2011) | Автор: Коваль Л.М.
Переглядів: 8479 | Рейтинг: 3.5/13
Всього коментарів: 0
Додавати коментарі можуть лише зареєстровані користувачі.
[ Реєстрація | Вхід ]
Никнейм Кащенко Ірина Петрівна (ADM[Irina]) зарегистрирован!