Каталог статей

Головна » Статті » Вчитель вчителю » Уроки [ Додати статтю ]

Спостереження за основними ознаками речення. Робота над інтонацією речень

Продовження

 

5. Скласти вірш.

- Дібрати заголовок.

 

і горять шовкові коси

в золоте фарбує ліс,

Ходить осінь по покосах,

у зажурених беріз.

 

6. Гра « Чарівний листочок »

                                золотий дощ               танцює

                                 метелик                      пурхає

    мов                      парашутик                  кружляє

                                золота монетка           падає

                                 яскрава обгортка       летить

 

V. Робота в групах.

І гр. Скласти розповідні речення.

ІІ гр.  Скласти питальні речення.

ІІІ гр. Придумати казку про чарівний листочок.

 

VI. Інтонування речень.

- Підвищувати голос на виділених словах.

Чому пахнуть квіти?

Бо їм сонце світить.

 

Чого ріка грає?

Бо їй сонце сяє.

 

Із чого раді діти?

Бо ростуть як квіти!

 

Дітям добре жити,

З сонечком дружити.

 

7. Гра « Опале листя ».

- Осінь порозкидала листочки скрізь і в наш клас теж залетіло кілька листочків. Давайте їх зберемо і прочитаємо прислів’я.

 

іде                                дощ

             ОСІНЬ

веде                            за собою

 

-                               Які ще прислів’я знаєте про осінь?

В осінню пору птиця з двору.

Осінь збирає, а зима зїдає.

 

Восени і горобець багатий.

Жовтень ходить по краю та виганяє птиць із гаю.

Вересень пахне яблуками, а жовтень капустою.

 

VІI. Робота на картках.

                           Завдання

Взаємоперевірка.

1. Дописати потрібні слова.

Пролетіло літо і настала _____________ .

Не так гріє осіннє ______________ .

Часто ідуть холодні ___________ .

На деревах жовтіє і опадає ______________ .

Відлітають у вирій __________________ .

 

Колективна робота.

2. Поділити текст на речення.

   Як гарно в лісі а скільки тут грибів он майнула білка

 куди вона зникла де її дупло а ось летить павучок

 цікаво, куди він летить озирнись навколо і побачиш

багато цікавого

 

Робота в парах.

3.   Діалог.

Дати відповіді на запитання.

     -  Яка пора року настала?

-                               Яке стало небо?

-                               Що сталося з травою?

-                               Що роблять птахи?

 

Творча робота.

4.Скласти речення про що шепочуть опалі листочки.

_______________________________________________

_______________________________________________

 

УІІ. Підсумок уроку.

1.                          Мікрофон.

-                               Чи сподобався вам урок?

-                               Дайте поради білочці:

Яка мета вживання речень:

-                               щось розповісти;

-                               щось спитати;

-                               виразити особливе почуття.

 

VІІI. Домашнє завдання.

Скласти казку « Як осінь золото розсипала ».

 

Література

1.                          Головко З.Л., Морська Я.Ф. Цікава граматика в початкових класах. 2( 1) – 4( 3). – Тернопіль: Навчальна книга – Богдан, 1997. – 64с.

2.                          Данилко О., Бондарчук О. Збірник рівневих завдань з української мови. 2 клас. – Тернопіль: Підручники і посібники, 2003. – 144с.

3.                          Карнаух П.М. Цікаві завдання з української мови. 1 – 4 класи: Навчальний посібник. – Тернопіль: Навчальна книга – Богдан, 2004. – 48с.

4.                          Будна Н.О., Головко З.Л., Козуб О.В. Творчі завдання з української мови 2(1) клас. Посібник для вчителів початкових класів та самостійної роботи учнів. – Тернопіль: « Богдан », 1997, - 48с.

 Бутинська О. С.,   ЧЗШ № 9    м. Червоноград

Категорія: Уроки | Додав: [ADM]Irina (23.02.2010)
Переглядів: 2218 | Рейтинг: 0.0/0
Всього коментарів: 0
Додавати коментарі можуть лише зареєстровані користувачі.
[ Реєстрація | Вхід ]
Никнейм Кащенко Ірина Петрівна (ADM[Irina]) зарегистрирован!