Каталог статей
Головна » Статті » Вчитель вчителю » Уроки | [ Додати статтю ] |
Два кораблі
Зінтегровано
Основи здоров’я. Тема. Спортивні ігри. Київщинознавство. Тема. Захисники Вітчизни. Мета. Поглибити знання про захисників Вітчизни, прищеплювати любов, повагу, гордість за нашу країну, за наш український народ. Вчити у майбутньому бути справжнім захисником Батьківщини, сприяти згуртованості дитячого колективу, виховувати дружбу, взаєморозуміння, повагу, розвивати фізичні здібності, кмітливість та спритність. Обладнання Жовті і голубі прапорці, малюнок кораблів, 2 стільці, таблички з написами назв команд, 2 склянки, 2 ложки, 2 тарілки, батон, варення, канат, повітряні кульки, призи. Хід та план заняття Організація класу до роботи Оголошення теми і мети (Протягом заняття використовую наочність) Вступне слово вчителя Дорогі друзі! 6 грудня – День Української Армії. До цього свята мають відношення і наші хлопчики, як підростаюче покоління захисників Батьківщини, миру, благополуччя. Сьогодні наші хлопчики відправляться у далеке уявне плавання на двох кораблях. (Створюю 2 команди хлопчиків). Гра-подорож у далеке плавання Отже, ми відправляємось у далеке плавання. Шум моря (губами. Всі ш-ш-ш-ш) Для цього ми повинні не лише удосконалювати команди, а й спорядити свій корабель. Вам, шановні члени екіпажів (звертаюсь до хлопчиків), потрібно витримати декілька випробувань, щоб ваше плавання було щасливим.. Після кожного випробування команда-переможець отримує жовтий прапорець, а інша – голубий. В кінці гри по цих прапорцях ми побачимо, яка команда була кращою. Конкурс №1 Потрібно: 2 стільці для команд, таблички з написами, «Капітан», «Боцман», «Штурман», «Кок», «Юнга», інші – моряки. (Для кожної команди окремо) Завдання: оббігаючи стілець, потрібно взяти на ньому табличку з написом і приколоти на грудях. Хто перший виконав – той переміг. (Пояснюю значення слів: штурман, кок, юнга, боцман.) Конкурс №2 (Гонг) Капітан Врунгель говорив: "Як яхту назвете, так вона і попливе”. Цей конкурс – для капітанів. Скласти назву для свого корабля. (Із окремих частинок скласти малюнок і прочитати назву свого корабля, читати допоможе вчитель) Хто швидше "Чорноморець” "Бригантина” Конкурс №3
Є назва, є команди. Потрібно корабель заправити. В цьому конкурсі беруть участь юнги. (Естафета з водою: із склянки в тарілку) Конкурс №4 Яка команда найсильніша? Перетягування каната. Конкурс №5
Для коків Хто більше з’їсть батона, розрізаного по довжині і густо намазаного варенням за визначений час. Конкурс №6 СОС. Пробоїна на кораблі. Чотири (або всі) члени екіпажу стають спиною один до одного, беруться попід руки. Повинні сісти і витягнути ноги (затулити пробоїну), піднятися і т.д. за визначений час. Конкурс №7 Конкурс для болільників. Повітряну кульку перекинути (за визначений час) на "палубу” суперника, але щоб кулька не вилетіла в "море”. Конкурс №8 Яка команда краще танцює танець "Яблучко”. Підсумок уроку
Рахуємо прапорці. Нагороджуємо переможців Відпливаємо в море: ш-ш-ш-ш Робота з наочністю Сказати, чому це справжні моряки. (Вони можуть бути військовими, а можуть просто виловлювати рибу чи перевозити вантаж). | |
Переглядів: 2488 | Рейтинг: 0.0/0 |
Всього коментарів: 0 | |