Каталог статей
Головна » Статті » Вчитель вчителю » Уроки | [ Додати статтю ] |
Урок - тренінг "Україна – європейська держава" для учнів 3 класу 3 клас Навчальний предмет «Я у світі» Тема. Україна – європейська держава. Мета: формування ключових компетентностей:
Формування предметних компетентностей:
спрямовувати пізнавальну активність учнів на самовдосконалення. Обладнання уроку: комп’ютер (презентація Power Point «Європейський Союз»), кросворд, географічна карта Світу, глобус, калейдоскоп прислів’їв про Україну (на окремих аркушах паперу), мікрофон, тлумачний словник. Тип уроку: засвоєння нових знань. Особливості проведення уроку: урок розроблено відповідно до Державного стандарту початкової загальної освіти з використанням інтерактивних технологій навчання, мультимедійної презентації, що дає змогу учням показати та усвідомити важливе значення громадянської та патріотичної позиції до своєї Батьківщини та культурної спадщини українського народу. Використана література.
Хід уроку І. Організаційний момент. Психологічний настрій на початку уроку. Блакить неба, Золотавий цвіт соняшників… Це – наша черкаська земля, Це – наша Україна. Любіть і бережіть її… ІІ. Актуалізація опорних знань.
У всіх людей одна святиня, Куди не глянь, де не спитай. Рідніша їм своя пустиня, Аніж земний в чужині рай. Їм красить все їх рідний край. Нема без кореня рослини, А нас, людей, без батьківщини.
ІІІ. Повідомлення теми та мети уроку.
Вправа «Очікувані результати»
Девіз уроку: «Працюй наполегливо, швидко, старанно, Щоб жодна хвилина не втратилась марно.» ІV. Вивчення нового матеріалу.
- Діти, в руках я тримаю «чарівний» мікрофон. Він допоможе нам пригадати, що ми знаємо про Україну. - Що таке держава? (країна , в якій ми живемо) - У якій державі ми живемо? (в Україні) - Хто ми за національністю? (українці) - Яка наша держава ? (незалежна, самостійна, правова.) - Хто є господарем нашої країни ? (народ) - Хто є главою держави ? (президент) - Про що говорить дата 24 серпня 1991р.? (проголошено незалежність України) - Які державні символи України ви знаєте? (Державний Прапор, Державний Герб, Державний Гімн ) - Державною мовою України є … ? (українська мова) - Столицею України є …? (місто Київ) 2. Робота з географічною картою та глобусом. (Додаток 2) - Діти, давайте попрацюємо з географічною картою. На карті позначено частини світу. - Знайдіть частину світу під назвою Євразія. До цієї частини світу належить Європа. - Тепер знайдіть на глобусі Європу. 3. Робота з довідковою літературою. - Група дітей «Дослідники» з’ясують значення слова «Європа». Європа (грецьке Europe, від ассир.(Ассірія) ереб — захід, західна частина материка Євразія.
Європа – це частина найбільшого материка Землі – Євразії. У Європі налічується 50 незалежних держав, серед яких за наша Україна.
Вона є одна із найбільших за територією країн Європи. Поступається площею лише Росії. Україна межує із сімома країнами: Польщею, Словаччиною, Угорщиною, Румунією, Молдовою, Росією, Білорусією.
Ще у 19 столітті вчені довели, що центр Європи знаходиться саме в Україні поблизу села Ділове Рахівського району Закарпатської області. Отже, за своїм розташуванням Україна є європейською державою. Жителів Європи називають європейцями. Фізкультхвилинка. (Учні стають в коло і виконують рухи під вірш А. Камінчука «Україна») Україна (розводять руки в сторони) Рідний край (піднімають руки догори) Поле, річка, (нахили вправо - вліво) Синій гай. (присідають) Любо стежкою іти (ходьба на місці) Тут живемо я і ти. (беруться за руки) (Фізкультхвилинку можна повторити кілька разів.)
Презентацію «Європейський Союз», де ви дізнаєтеся, як утворився «Євросоюз». V. Закріплення і систематизація вивчених знань. 1. Робота з підручником. а) читання методом «Передай іншому».
б) аналіз прочитаного, розгадування кросворду «Моя Україна » - Діти, нам потрібно розгадати кросворд. Якщо ви уважно читали текст у підручнику, то впевнено і швидко зможете його розгадати і прочитати ключове слово. (Додаток 3) - Яке ключове слово ви прочитали? (Україна)
1 група. Скласти «сенкан» до слова Україна. (Додаток 4) 1. Тема (іменник). 2 група. Дібрати якнайбільше ознак до слова Україна. (Додаток 5) 3 група. Скласти «рекламу» до слова Україна. (Додаток 6) Фізкультхвилинка. (Учні утворюють коло, тримаючись за руки, говорять такі слова.) Хай сьогодні нам щастить (підстрибнути три рази на правій нозі) Хай і завтра пощастить (підстрибнути три рази на лівій нозі) Хай усім завжди щастить (підстрибнути три рази на обох ногах)
Наша слава – умій за неї постояти! За народ і волю українська держава. ( Наша слава – українська держава.) ( Батьківщина-мати, умій за неї постояти!) (За народ і волю віддамо життя і долю. ) VІ. Підсумок уроку. - Чи виправдалися ваші очікування від уроку? Вправа «Продовж речення»
Джерело: https://education.microsoft.com/Story/Lesson?token=BCQFu | |
Переглядів: 3436 | Рейтинг: 0.0/0 |
Всього коментарів: 0 | |