Каталог статей
Головна » Статті » Вчитель вчителю » Уроки | [ Додати статтю ] |
Утворення трицифрового числа. Читання і запис трицифрових чисел. Лічба сотнями. Порівняння сотень. Додавання і віднімання сотнями
Утворення трицифрового числа. Читання і запис трицифрових чисел. Лічба сотнями. Порівняння сотень. Додавання і віднімання сотнями. Складання задачі за коротким записом Мета: ознайомити учнів з прийомами утворення чисел другої сотні, з назвами круглих сотень; формувати вміння порівнювати, додавати і віднімати розрядні числа; вдосконалювати обчислювальні навички; розвивати математичне мовлення, пам’ять, увагу; виховувати інтерес до математики. Хід уроку I. Організаційний момент II. Актуалізація опорних знань 1. Усний рахунок Гра "Ланцюжок" (додається) Гра "Знайди невідоме слово" ( слово "хвилина") (додається) - Що вам відомо про хвилину? 2. Робота з прислів’ям. – Розставте числа по порядку і прочитайте приказку. 124 125 131 126 123 128 129 130 127 на п'ять пізніше.хвилин Краще ніж на хвилину раніше, - Як ви розумієте приказку? 3.. Перевірка домашнього завдання Завдання 182 (с. 30) — Прочитайте записані числа. — Назвіть найбільше число. — Назвіть найменше число. Завдання 183 (с. 30) — скільки третьокласників поїхало до музею? - Які дії для розв’язання задачі використовували? 3.»Я тобі, а ти мені» (с. 30, завдання 184) — Назвіть числа: від 97 до 107; від 123 до 136; від 158 до 169; від 172 до 190. 3. Хвилинка каліграфії (с. 31) 4. Математичний диктант • Запишіть число попереднє до числа 145. • Запишіть наступне число до числа 169. • Запишіть сусідів числа 115; 139; 161; 187; 198. Відповіді: 144; 170; 114; 116; 138; 140; 160; 162; 186; 188; 197; 199. III. Повідомлення теми уроку — Сьогодні на уроці ми ознайомимося з утворенням чисел другої сотні.Дізнаємося назви круглих сотень; навчимося порівнювати, додавати і віднімати розрядні числа, розв’язувати задачі; вдосконалюватимемо свої обчислювальні навички. IV. Вивчення нового матеріалу 1. Пояснення нового матеріалу 1) Утворення числа 200 (с. 30, завдання 186). — Скільки всього монет у Діллі, Віллі, Біллі? — Прочитайте міркування. — Яке число йде за числом 199? — Як утворили число 200? (199 + 1) 2) Ознайомлення з назвами круглих сотень (с. 31, завдання 187). — Скільки монет у дядечка Скруджа? — Прочитайте міркування на с. 30 підручника. — Запам’ятай! 10 сотень — це тисяча. 2. Первинне закріплення (с. 31, завдання 188) — Полічіть десятками: • від 100 до 200; • від 300 до 400; • від 600 до 700; • від 900 до 1000. Фізкультхвилинка V. Розвиток математичних знань 1. Порівняння круглих сотень (с. 31, завдання 189) 2. Додавання і віднімання круглих сотень (с. 31, завдання 190) 3. Робота над задачею 191 (с. 31) — Складіть і розв’яжіть задачу за коротким записом. Розв’язання 1) 8 · 5 = 40 (кг) — у 5 ящиках 2) 10 · 3 = 30 (кг) — у 3 ящиках 3) 40 + 30 = 70 (кг) — Зачитайте відповідь до своєї задачі. 4. Самостійна робота Запишіть шість послідовних чисел починаючи із 179. обчисліть. 35:7+5 (68-12):7 6*6+4 45+27:9 5. Гра «Естафета». (додається) VI. Підсумок уроку — Що нового дізналися на уроці? — Полічіть десятками від 10 до 100; сотнями від 100 до 1000. VII. Домашнє завдання С. 31, завдання 192; 193. | |
Переглядів: 1138 | Рейтинг: 0.0/0 |
Всього коментарів: 0 | |