Каталог статей
Головна » Статті » Вчитель вчителю » Допомога молодому вчителю | [ Додати статтю ] |
Вербальна (словесна) оцінка у початкових класах Схвалення, погодження, підбадьорювання можна виразити у різних формах – словесно, мімікою, жестом, інтонаційно: „Справився”, „Вже краще”, „Чудово”, „Видно, що старався”, „Задоволена твоєю роботою” та ін. Таким же чином можна висловити зауваження, заперечення, осуд: „Спробуй не поспішати”, „Обведи зразок і напиши так само”, „Як ти думаєш, що саме в тебе вийшло не так, як на зразку?” тощо.
Я пишаюсь тим, як ти працював! Гарно зроблено! Мені приємно бачити твою роботу! Вітаю! Це те, що треба! Я знала, що ти можеш це зробити! Я б не зуміла зробити краще! Це правильний шлях! Щодня це тобі вдається краще! Твій мозок попрацював на славу! Ти обов’язково досягнеш успіху! Це видатний вихід! Уже краще! Так тримати! Видно, що стараєшся. Справився. Добре справився. Ти досяг(-ла) успіху! Мені подобається хід твоїх думок. Я пишаюсь тобою! Твоя робота дуже потішила мне. Це твоя перемога! Я щиро радію за тебе! Я вірю в тебе! Спасибі за охайну роботу! Спасибі за насолоду від перевірки зошита! Спробуй… не поспішати, уважно писати, доводити до ліній, писати менші (більші) букви (цифри), писати без виправлень. обведи зразок і напиши так само, спробуй ще. Думаю, що старався тільки при виконанні одного завдання. А ти як думаєш, що у тебе не так як на зразку? Поєднання букв відсутні. Будь ласка, подружись з письмом цих букв! А чи зможеш написати сторінку без виправлень?! Думаю, ти і сам своєю роботою не задоволений. Знаю, що якщо захочеш, то зумієш і без помарок (виправлень), охайно писати. Вражена! Так не берегти зошит! Прикро, але змушена перевіряти таке письмо. | |
Переглядів: 6212 | Коментарі: 1 | Рейтинг: 5.0/1 |
Всього коментарів: 1 | |
|
ble>