Каталог статей
Головна » Статті » Увага! Першокласник! » Різні аспекти цього питання | [ Додати статтю ] |
Вивчення рівня розвитку фонетичних умінь (Тести В.Тарасун, лабораторії диференційованого навчання Інституту психології, м.Редінгтон) З допомогою цих тестів ми перевіряємо, на стільки готова дитина до володіння навичками читання та грамотного письма. І блок Інструкція. Поясніть дитині, що ви хочете дізнатись, як вона вміє складати зі звуків слова. Ви називатимете кожен звук у слові окремо. Один за одним. Дитина повинна їх уважно прослухати і, коли ви закінчите, назвати слово: С-о-у-с; ть-і-нь; з-а-й-е-ць; г-р-е-б-ль-а; Якщо дитина не може скласти слова, їй треба допомогти, якщо називає слово неправильно, зробіть вигляд, що їй усе вдалося, і похваліть. Зараховуються ті слова, які були безпомилково складені з першої спроби. Оцінювання Для дітей від 6,5 років 4 правильно складених слова з першої спроби – 2 бали. 3 правильно складених слова з першої спроби – 1 бал. 0 – 2 правильно складених слова з першої спроби – 0 балів. Для дітей до 6,5 років 3 правильно складених слова – 2 бали. 1 – 2 правильно складених слова – 1 бал. 0 правильно складених слова – 0 бали. ІІ блок Інструкція. Скажіть дитині, що прийшов час трохи відпочити і погратися в однакові слова. Правила в цій грі такі: „Я (учитель)повторюватиму якесь слово, а якщо зіб’юся, зроблю помилку і ти почуєш якесь інше слово, зразу стукни долонею по столі, ось так. (Покажіть дитині як слід стукати.) Цим ти ніби вкажеш мені на мою помилку. Далі назвеш те слово, яке я промовив помилково. Якщо я називатиму тільки те слово, яке ми вибрали, то коли я закінчу, ти скажеш: „Усе правильно”. Давай спробуємо. Слухай: дошка, дошка, вікно, дошка. (Переконавшись, що завдання зрозуміле дитині, переходьте до тестування.) Коса, коса, коса, коза, коса, коса. Ваза, ваза, фаза, ваза, ваза, ваза. Рама, рама, рама, рама, лама, рама. Блискати, блискати, бризкати, блискати, блискати, блискати. Защепити, защепити, защепити, зачепити, защепити, защепити Дзенькати, дзенькати, дзенькати, дзенькати, цвенькати, дзвенькати Світ, світ, світ, світ, цвіт, світ Лис, лис, лис, лис, ліс, лис Син, син, синь, син, син, син (Промовляти слова треба зі швидкістю приблизно 1 слово за 1 секунду. Якщо в якомусь рядочку дитина не змогла виявити „ зайве „ слово, то через 1 – 2 наступні завдання слід знову повернутися до цього рядочка та повторити його ( 1 слово за 1,5 секунд ) в повільнішому темпі) Оцінювання З першої спроби правильно назвав „ зайві „ слова в усіх рядочках – 2 бали. Допустив від 1 – 3 помилок і всі їх виправив під час повільного повтору – 2 бал. Допустив більше 3 - х помилок або хоча б 1 помилку не виправив її під час повільного повтору – 0 балів. Оцінювання всього субтесту Зараховується сума балів, отриманих за відповіді кожного блоку. Наприклад: 1 блок – 2 бали 2 блок – 1 бал 3 блок – 0 балів 4 блок – 2 бал 5 блок – 2 бали Загальна оцінка субтесту : 2+1+0+1+2=6 балів | |
Переглядів: 1177 | Коментарі: 1 | Рейтинг: 4.0/2 |
Всього коментарів: 1 | |
|
ble>