Каталог статей
Головна » Статті » Вчитель вчителю » Уроки | [ Додати статтю ] |
Урок – вінок ( математика, 3 клас ) Тема. Вправи на закріплення вивчених таблиць множення і ділення. Розв’язування задачі на кратне порівняння двох часток за поданим планом. Мета. Закріплювати навички табличного множення і ділення. Формувати вміння розв’язувати задачі на кратне порівняння двох часток. Розвивати мислення, кмітливість, оперативність у виконанні математичних завдань. Виховувати пошану до традицій українського народу, прагнення вивчати народні символи України. Обладнання. Структурні записи на дошці. Кошик із вирізаними з кольорового паперу квітами волошки, барвінку, ромашки, маку ( для відзначення правильних відповідей на уроці ). Зелена стрічка. Хід уроку I.Організація класу до уроку У нас на уроці гості. Привітаємося. - Добрий день ! Сіроокі дівчатка, Ясноокі хлоп’ята, Заспокойтеся, сядьте, Час вже працювати. II. Повідомлення теми й мети уроку - Сьогодні на уроці ми повторимо зв’язок дій множення та ділення, будемо вчитися розв’язувати задачі на три дії. Виконуючи математичні завдання, ви познайомитесь із рослинними символами України, з яких ми сплетемо вінок. У давнину віночки в Україні виплітали з різного зілля від весни і до пізньої осені. Український віночок служив не тільки окрасою голови. Вважалося, що у ньому є чарівна сила, що і біль знімає, і волосся береже. - До кінця уроку ми виплетемо вінок, який покладемо у наш класний куточок символів України. - У цьому кошику є багато паперових квітів: волошки, барвінок, ромашки, маки. Їх ви отримаєте протягом уроку за правильні відповіді і будете класти на свої зелені стрічки. Кожна квітка варта трьох балів. Відповідальними в групах будуть: Юля, Денис, Євген, Даша. III.Контроль та корекція знань учнів а) Робота з перфокартами - Символом відданості в українському вінку є одна квітка. - Послухайте загадку: Сині зірочки пухнасті Виглядають з жита, Мов веселі оченята. Як їх не любити! Синьоокі волошки завжди приваблювали своєю тендітною скромною красою. Її ми вплетемо, розв’язавши приклади на квітах-перфокартах. - Працюємо по черзі з коментуванням. Коментуємо. 95-8*5 36:6+25 40-24:4 36+18:3 95-72:8 32:8+25 40-27:3 36+21:3 95-63:7 56:8+25 40-5*4 36+6*4 95-7*6 9*5+25 40-3*6 36+7*4 Перевірка. - Юля ( Денис, Євген, Даша ) назви відповіді. - Все правильно ! Всі отримують ( кожен отримує ) квітку. Цю квітку можна зустріти у житньому полі. Синій колір волошки символізує чисту радість та сподівання, що живуть у кожній людській душі. ( Прикріплюю волошку на вінок ) б ) Робота з комп’ютером. Вправа « Курчата» - Відгадайте загадку. Лист зелений і міцний, Сніг для нього не страшний, А коли весну стрічає, Сині очі розкриває. - Барвінку належить особливе місце у вінку. Виконавши завдання комп’ютера «Курчата», ми вплетемо у вінок барвінок. Встали тихенько, сіли за комп’ютери. Відкрийте вправу « Курчата». Усно розв’яжіть приклад і підведіть курку до яйця з відповіддю. - Відвар барвінку п’ють від простуди, ним прикрашають весільний коровай. ( Чіпляю на вінок барвінок ) Релаксаційна пауза Встали, повернулися до мене. - Хто влітку літає над квітками? Закрийте очі, уявіть себе легкими метеликами, помахали крильцями, покружляли. Відкрили очі, обвели ними контури метелика, поблимали. IV.Актуалізація опорних знань Робота з комп’ютером. Вправа « Телевізор» - Відгадайте, яку квітку ми зараз вплетемо у вінок. На стрункій високій ніжці Біля річки на лужку У косинці-білосніжці Стрів я квітоньку таку. Ясним оком жовтуватим Усміхнулася мені. Я хотів її зірвати, А бджола сказала: - Ні! Зараз нам треба виконати вправу « Телевізор». Зробити завдання, і ми зможемо вплести у вінок ромашку.( Робота в парах, таблиця множення) - Якщо ви правильно розв’яжете приклади, перед вами з’явиться герой мультфільму. А от ромашку вплітають у вінок як символ доброти і ніжності. Також ромашка символізує мир. V.Робота над темою уроку Колективна творчість у процесі роботи над задачею - Діти, послухайте. Про яку квітку йдеться? На городі тичка, а на тичці – капличка. Без вікон, без верха, а в ній людей без числа. Мак дуже шанована українцями квітка. Мак з’явиться у віночку, коли кожна група правильно розв’яже задачу і справиться з завданням тесту. Відкрийте підручник на сторінці 57, знайдіть № 372. -Євген, прочитай задачу. (Тестові вправи, записані на великих аркушах паперу.) Група « Волошка» Підкреслити відповідь задачі:9,29,3,7 Група « Барвінок» Підкреслити вираз, який є розв’язком даної задачі: ( 48 : 8 ) – (6: 3 ) ( 48 : 8 ) : ( 6 : 3 ) ( 48 : 8 ) + ( 6 : 3 ) Група « Ромашка» Яка з поданих схем підходить до міркування над опрацьованою задачею? Група « Маки» Який схематичний вираз підходить до розв’язку даної задачі - Зараз кожна група повідомить, який обрано варіант. VI. Підсумок Мак уособлює собою вічну боротьбу між добром і злом. Виконавши завдання ми подолали зло. Вплетемо у вінок мак. Без калинового цвіту чи грона ягід також не може бути українського віночку, бо калина – то пісенний образ самої України. Вчитель на стрічку прикріплює кетяг калини. - Усі завдання ми виконали. Підведемо підсумки. - Нагадую квітка – 3 бали. Підрахуйте. Підніміть руки, хто одержав 12, 9, 6, 3 бали. - Добре попрацювали! Дякую! - Спасибі гостям, що до нас завітали. Діти отримують оцінки, а гості подарунки. ( Гості отримують кетяг калини на пам’ять ) - Встали. Повернулися. - Попрощалися з гостями: - «До побачення!»
Автор: Кольцова О. М., учитель початкових класів, Молодогвардійська школа № 10 Луганської обл. | |
Переглядів: 4380 | Рейтинг: 0.0/0 |
Всього коментарів: 0 | |