Каталог статей

Головна » Статті » Вчитель вчителю » Заняття з майбутніми першокласниками [ Додати статтю ]

Дід Мороз і Весна

Заняття 4

Тема. Дід Мороз і Весна.

Мета. На основі предметних малюнків, практичних дій з предметами розкрити поняття числа.

Хід роботи

І. Організація класу

1. Повторення вивченого вірша.                                  

                                    Ось і школа, ось і клас,  він давно чекає нас

                                    І прийшли ми всі сюди, щоб учитись і рости .

2. Заучування напам’ять  віршованих рядків

                                   Заходить вчитель – треба встать,

                                    Коли дозволить – тихо сядь.

                                    Сказати хочеш – не кричи,

                                    А тільки руку підніми.

ІІ. Повторення вивченого раніше.

Відгадайте , хто ж сьогодні завітав до нас у гості:

Скрипу- скрипу

Все мандрує

Жартома , а чи всерйоз

Геть шибки всі замурує

Білим сріблом… (Дід Мороз).

- Правильно. Дуже Дід Мороз тепла боїться. Ось і вирішив у нас в класі заховатись, разом з вами, малята, позайматись.

Дозволимо?..

Робота в зошиті з письма.

Кришталева стежка перед нами, Креслимо мережки ковзанами,

Той вітрище зможе перегнати, Хто мережки зможе гарно прописати.

Фізкультхвилинка.

Дід Мороз, Дід Мороз

Ми тебе не боїмось!

Хоч ми невеличкі,

Є в нас рукавички.

Як одягнемо пальто

Не замерзне з нас ніхто.

2. Робота в зошиті з математики 1-ий рядок.

Для тих , хто вітер обігнав Дід Мороз загадки підібрав.

Загадки

На голову тітка біла Казанок, погляньте, вділа І з мітлою в ранню пору Стоїть собі серед двору. Запитайте тітку, діти,

В чому буде борщ варити? (Баба  снігова.)

Крешуть лід, ріжуть лід,

залишають дивний слід,

А які швидкі вони!

Що це, діти? (Ковзани.)

Усе літо стояли, зими чекали,

Діждалися пори, помчалися з гори. (Санчата.)

Дві смужки на снігу залишаю на бігу,

Я   лечу   від    них    стрілою,    а   вони   слідом   за    мною.

(Лижі.)

Весела перерва. Гра « Сніжки».

ІІ частина

ІІІ. Ознайомлення з числом і цифрою 1.

1. Робота в зошиті.

- В другому рядочку вже не мережки, а цифру прописав нам Дід Мороз.

- Хто назву цієї цифри знає?.. (1)

- Скільки ж предметів ця цифра позначає?..

- Правильно. Для позначення числа 1 користуються цифрою 1.

       Перша цифра – одиниця –

       Гостроноса, ніби спиця.

А що вам нагадує цифра 1? ( Прописування)

 -  Повторимо, хто запам’ятав…

       Перша цифра – одиниця –

       Гостроноса, ніби спиця.

       Позначає що вона?

       Що предмет один-єдиний.

       Голова у нас одна,

       Серце теж одне в людини.

Штрихування силуетних фігурок.

А скільки у вас в зошиті Дідусь Мороз намалював сердечок? (2)

Закрийте  лівою долонькою одне сердечко. Скільки залишилось?

Закрийте правою долонькою друге сердечко?

Скільки залишилось?

 Скільки ручок потрібно прибрати, щоб з’явилось одне сердечко? Два?

Заштрихуйте сердечко, що зліва.

Фізкультхвилинка

Гриб у лісі заблудився,

Бо від мух листком накрився.

Глянув вліво, глянув вправо

І подумав: «Кепські справи!»

А горобчик пролітав

І листок з грибочка зняв.

Усний рахунок

 Діду Морозу так сподобалось, як ви були грибочками, що він вирішив намалювати гриби.

Порахуймо, скільки ж грибочків намалював Дідусь Мороз?(10)

А ще Мороз Дуже любить малювати квіти на шибках .Ось і нам він намалював чудові квіточки. Як вони називаються? (Ромашки)

Порахуймо, скільки їх? (9)

Чого більше? Менше?

Що треба зробити, щоб грибів і ромашок стало порівну?

А що в нашому класі теж одне?

Які ще предмети існують лише поодинці?

 Повторення назв геометричних фігур.

ІV. Підсумок уроку.

Може хто з вас іще віршики знає про мороз , про зиму?

Дід Мороз вами дуже задоволений. Він від Весни тікав, а тут Його холодне серце потепліло і розквітло. Тож, щоб зовсім не розтанути, час йому від нас поспішати. А на згадку про цю зустріч він дарує вам сердечка, вітає вас із наступаючим Днем Св. Валентина і бажає вам бути добрими, чуйними, поважати один одного, піклуватися і допомагати своїм рідним.

Категорія: Заняття з майбутніми першокласниками | Додав: [ADM]Irina (11.01.2022)
Переглядів: 886 | Рейтинг: 0.0/0
Всього коментарів: 0
Додавати коментарі можуть лише зареєстровані користувачі.
[ Реєстрація | Вхід ]
Никнейм Кащенко Ірина Петрівна (ADM[Irina]) зарегистрирован!